Boll "kitap"kelimesi geçen bir bölüm dikkat. 😊📚📙 iyi okumalar✨
Aslında bir kitap diye geçtiğimiz o kitap var ya senin ufkunu genişletecek kelime dağarcığını arttıracak dünyaya karşı farklı bakış açısı gösterecek . şimdi size hobilerin nelerdir diye sorsam bana müzik dinlemek, seyahat etmek, fotoğraf çekmek, hikaye yazmak , paten sürmek ohoo daha sıralanacak çok şey var dimi . Benim için en güzel hobi kitap okumak . Çok güzel değil mi ama mutluyken üzgünken "Huzuru " ararken okunabilecek bir kitap .
Al eline çayını ya da kahveni geç camın önüne yağmur mu yağıyor güneş mi açıyor ya da batıyor hiç önemli değil o sana huzur veriyor . Biraz sessiz bir ortam oluşturdun mu kendine ? Rahatmısın oturduğun yerde ? İşte sana huzuru veren bu . "Kitaplar dokunabildiğin hayallerin" aslında .
Kendini yalnız mı hissediyorsun hiç mi arkadaşın yok bunları niye takıyorsun ki senin kitapların var . Ne demiş AYDIN BOYSAN "Kitap insanlığın kağıt üzerindeki belleğidir .Kitap sonsuza kadar ihanet etmeyen bir dosttur. Kitabı ilk kez okurken bir dost tanırsın ikinci okuyuşunda eski bir dosta rastlarsın "
Bak çok güzel bir ortam dimi ? Buram buram huzur sessizlik kokuyor . Şimdi git ve kendine huzurlu bir ortam hazırla sadece kendini duyabileceğin bir ortam sun .Unuttun mu" Biraz Sessizlik".
🍂🍂🍂
Biliyorum bölümler kısa ama şimdilik .Bir sonraki bölümde görüşmek üzere güzel insan . Hoş kal hoşçakal .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRAZ SESSİZLİK
Historia CortaBiraz sessizlik , biraz huzur , bir tutam iç dökme . Benimle içini dökmek istiyorsan kitaba geçelim...