HAYALLERİNDEN ASLA VAZGEÇME

38 3 0
                                    

Bu bölümü çok sevdiğim mavişime ithaf ediyorum  

İYİ OKUMALARR 🤗

                                                                         🍂🍂🍂🍂

     Neden hayal kurarız bunu hiç düşündünüz mü ? Ben çok düşündüm kurduğum o hayaller beni ben yapan şeyler aslında sizi siz yapan şeyler . Peki hayalleriniz neler ?                           İyi bir iş , güzel bir araba , güzel bir ev , güzel bir aile vb. dimi . 

Benim çok sevdiğim arkadaşımla benim hayalim ise bu yıl onunla çok iyi bir şekilde çalışıp tıp fakültesini kazanmak . Evet doğru okudunuz tıp fakültesini kazanmak . Hatta onun iki hayali var doktor olduktan sonra stiletto giymek evet kulağa komik gelebilir ama bu bir gerçek . O hayallerinden asla vazgeçmeyecek tabi ki siz de . 

Hayallerin seni sen yapar nerede ne konumda olmak istediğini hayallerin gösterir . Hani var ya hayaller hayatlar diye siz öyle olmayın hayaliniz neyse o hayalinizi gerçekleştirin . Bir kere kaygıya kapılsanız da düşseniz de kalkmasını çok iyi bilin . Bir kere düştüğünüzde üç kere kalkın sadece hayalleriniz için . 

Benim o güzel arkadaşım düştüğü zaman kendi kendini kaldırdı . Ben umudumu yitirdiğim zaman o benim tekrar hayallerimin farkına varmamı sağladı . Onun o güçlü yapısı o pes etmeyen yapısı sayesinde hala hedeflerinin peşinde o hedefine hayaline her gün biraz daha yakın . Hayali için sabahın 6 sında kalkıp kahveyle ayılarak o masanın başına geçip ders çalışıyorsa hayalleri için yapıyor . Çünkü o bugün kurduğu hayaller onu gelecekte daha iyi bir konuma getiriyor .  Bu altta okuduğunuz da onun bir hayali . Bir insan gezmeyi hayal ederken o kütüphanede sabahlamayı hayal ediyor. 

Hayalin de dünya turu mu yapmak var ya da iyi bir ev araba almak iyi bir meslek edinmek . Şimdi git ve hayalin için önceden ne yapman gerekiyorsa git onu yap güzel insan . Bunun için ne kadar uğraşırsın ne kadar zor ne kadar kolay hepsini boşver . Umudunu yitirdiğin zamanlar olacak , bıktığın zamanlar olacak ama hayalinden hiç bir zaman vazgeçmeyeceksin . Unutma "Hayallerimiz Bizi Biz Yapan Şeyler " . Bir de sizi caydırmaya çalışanlar olacak sen yapamazsın edemezsin daha ağır konuşanlar senden bir halt olmaz diyenler. Evet maalesef var böyle faktörler . Hemde en yakınından çıkacak canım dediklerin söyleyecek bunları sana canın yanacak ağlayacaksın belki de ama tek yapacağın şey de Hayallerinden Asla Vazgeçmemek Olacak .

 Hemde en yakınından çıkacak canım dediklerin söyleyecek bunları sana canın yanacak ağlayacaksın belki de ama tek yapacağın şey de Hayallerinden Asla Vazgeçmemek Olacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                                  🍂🍂🍂🍂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                                  🍂🍂🍂🍂

Umarım beğenmişsindir güzel insan . Bir sonraki bölümde görüşmek üzere . 👋👋🤗

BİRAZ SESSİZLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin