overstappen of niet?!

46 3 0
                                    

Wat is er toch met deze jongen? Ik kreeg mijn ogen maar niet van hem af en zijn kameraden juichten toen hij me raakte, iets wat ze nog nooit hebben gedaan. Ik denk dat hij de ware is. Nee wat zeg je nou Cato!? Hij sneed je in je enkel dus dat kan nooit. Ik denk dat het bijna over is. Meer dan de helft van onze groep is overgelopen gisteren. We zijn nog maar met 3 000, dit halen we nu echt nooit of te nimmer meer. Ik ga ook overlopen want ik wil niet weer zo'n diepe snee in mijn enkel. De oorlog mag eend gauw gedaan zijn en wat betreft die Archimertraditie, ik heb toch amper kans dat ik gekozen word. Dat is maar goed ook. Bij het einde van het volgende gevecht stap ik ook over, dat staat vast. Ik hoop dat dat gevecht snel komt want ik wil dat deze lompe oorlog stopt. Het moet gedaan zijn. Voor altijd.

Het is nu een week later en zonet, 2 seconden geleden riep Daan het woord wel zo'n 1 000 keer ' alarm!'

#################################

Dag protjes, sorry sorry sorry voor dit superdepuper korte hoofdstuk. Ik had echt geen tijd en wou het nieuwe jaar beginnen met een nieuw hoofdstuk en omdat het zo lang geleden is dat ik geupload heb daarom nogmaals sorry.

Ik wens jullie ook allemaal een gelukkig en gezond 2015!! Maak er maar weer een topjaar van. Vrijdag komt er waarschijnlijk, ik doe mijn best, een super lang hoofdstuk.

Nog eens bedankt om mijn boek te lezen en tot het volgende hoofdstuk.

Kusjes nathalie

vijandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu