Kapitel 5

293 5 2
                                    

Jag vaknade tidigt nästa morgon.
Jag kände fortfarande dem starka armarna om mig. Jag vände mig försiktigt om och möttes av en djupt sovande Nash. Han snarkade nästan ljudlöst och jag bara låg där och tittade på honom ett tag.
"Jag vet att jag är snygg, men du behöver inte glo på mig hela tiden." Skrattade Nash trött. Hans röst var hes men ändå sexig.
Han måste vart halvt vaken och tillslut känt på sig att någon galning stirrar på honom.
"Umm.. öhhh, jag tittade inte på dig... Min väckarklocka, precis min väckarklocka den är väldigt vacker såhär på mornarna." Sa jag nervöst.
Nash skrattade, öppnade ögon och gav mig en mjuk kyss.
"Du, klockan börjar bli mycket, vi måste hinna fixa oss i ordning och äta frukost och sen tar det ju en liten stund till skolan också."
Nash tittade på mig en stund innan han gick upp.
Jag märkte att jag stirrade. Han var så vältränad. Magrutor, vältränad kropp,luktar gott, bra personlighet. Vad mer kunde man önska sig?
Jag bestämde mig tillslut för att också göra mig i ordning.
Ett par svarta jeans och en blommig top.
Nash hade på sig ett par sandfärgade jeans och en mörkblå tröja.. Gosh vad snygg han är...
Vi gick ner till köket. Mamma låg fortfarande och sov.
Vi gjorde tyst i ordning frukost.
Ett par enkla mackor och mjölk gick det bli.
Vi år under tystnad.
"Sååååå." Sa jag för att bryta tystnaden.
"Så vadå?". Frågade Nash osäkert.
"Jag vet inte, jag ville bara bryta tystnaden." Sa jag och kollade rodnande ner i bordet.
Ett finger lyfte upp min haka. Nash böjde sig fram och kysste mig mjukt.
"Redo för skolan babe?". Frågade Nash sexigt.
Han kallade mig babe.. Jag fnittrade och sprang till övervåningen.
"Just a sec, jag ska bara ta på lite smink ."
Nash skrattade tyst men sa inget.
Som vanligt blev det mascara och lite concealer.
Jag sprang ner igen till den väntande Nash.
"Redo?". Frågade han mig och log.
Jag nickade kort till svar.
Vi gick under tystnad.
Akward.
Efter en stund var vi äntligen framme.
"Första lektionen har jag engelska, men vi ses ju sen,ok?". Sa Nash stressat.
Innan jag hann svar gav han mig en hastig kyss och sprang iväg.
Jag började gå mot lektions salen, Matte stod först på schemat. Fuu matte.
Matte var verkligen inte ett av mina huvudämnen.
Jag gick in på lektionen och satte mig rätt långt bak, långt bak från alla bitchiga blickar som tjejerna gav mig varje gång dem såg mig...
Lektionen gick otroligt sakta men tillslut var det äntligen rast.
Jag såg hur Nathalie och hennes gäng sprang ut ur klass rummet... hon som alltid brukade vänta på mig för att ge mig en stöddig kommentar...
Jag var påväg till mitt skåp när jag såg... Mitt hjärta brast i tusen delar... Hur... Hur kunde han...

You and IWhere stories live. Discover now