Někdo zazvonil na zvonek, podívala jsem se na Jerryho.
"není to tamten ten víš jakej" zeptal se Jerry a sama jsem nevěděla odpověď. Doufám že to Sam není...
Otevřela jsem a tam stál Maty
"Ahoj, jen sem se zeptat jestli nechceš někam jít jako ven" čekala jsem toho spoustu ale tohle fakt ne..
"Maty dáš nám chvilku?" u toho jsen se podívala na Jerryho, jen kývl
"jo jasně v pohodě" a zabouchla jsem za ním dveře.
"Jenn neudělá ti nic?" doufala jsem v to...
"no je pravda že je z jejich party ale pomáhá mi už se mě i zastál.."řekla jsem Jerrymu
"no dobře ale nějak dlouho s ním radši nebuď" jen jsem kývla a otevřela dveře.
"tak jdeme" zeptala jsem se s úsměvem, Maty mě vzal za ruku a táhli jsme se do parku, hned jsem se rozhlížela okolo sebe jestli tu nejsou a nebyli
"Ne, jako fakt se neboj nepřišel jsem tě zmlátit" zněl důvěrohodně, bylo lehké mu to uvěřit.
Naše ruce se párkrát dotkli ale to nic nebylo Matyáš mě chytil za ruku, cítila jsem se tak zvláštně...
Sedli jsme si na lavičku a naše ruce byly stále spojené, dneska byl úplněk Matyáš si to nějak naplánoval jinak si to nedokážu vysvětlit.
"líbí?" zeptal se mě Matyáš, jen jsem kývla. Podívala sem se na Matyáše a Matyáš zpátky na mě.
Pohled Matyho
Podívala se na mě a já na ní, zadíval jsem se jí do očí ona mě taky byl to ten moment který nezapomenete.
Nemohl sem a začal ji líbat, ale nevěděl jsem jestli je to úplně dobrej nápad, nachvíli jsem přestal, koukali jsme na sebe..
Přitáhla jsi mě zpátky, obejmul jsem ji rukama i ona mě zpátky.
Zamiloval jsem se i když jsem byl její noční můra.
Pohled Jenn
Odlepila jsem naše ústa a podívala jsem se dopředu a usmála jsem se
Už bylo celkem pozdě a tak mě Maty doprovodil domů.
~
Probudila jsem se a šla do koupelny v celku normální ráno
Jerry otevřel dveře a měl v ruce mikinu TU mikinu co mi půjčil včera Matyáš
"hele mě je to jedno ale abys nepřišla jako minule, rozhodni se" věděla jsem že když si tu mikinu vezmu že to nedopadne dobře ale chtěla jsem jí
Nakonec jsem si ji vzala a doufala že se nic nestane...
Došla jsem před školu a šla směrem k Samovy, Dominikovi a Matymu. Šli ke mě taky jedinej Sam se moc neusmíval.
"Tady si někdo jde přímo pro trest co?" začal Samuel, nejspíš kvůli té mikině.
"no a co to nemůžu nosit cizí mikiny?" řekla jsem Samuelovi do očí.
"Jenn, nelži mi tohle není cízí mikina.. To je Matyáše mikina" sakra to mě fakt potěšilo že to víš..
"Ano Same je to moje mikina a ona ji může nosit, pojď" Maty mě chytil za ruku a odtáhl.
"mám takovou fotku" otočili jsme se zpatky na Sama, nastavil nám mobil, byla to fotka mě a Matyáše na lavičce
"Matyáši tys mu to řekl?" Matyáš mi odpověděl že ne ale nevěděla jsem komu dál věřit..
ČTEŠ
What Is Going On [SMTV]
FanfictionPříběh o dívce kterou šikanuje skupinka kamarádů mezi které patří Samuel(Moon) Matyáš (MaTTem) a Dominik (Dejzr) Obal jsem dělala s PicsArt (nic lepšího nemám sorry) 🏅Nejlepší umístění (pro mě)🏅 ~10. V kategorii moon~ ~5. V kategorii moon~ ~3. V k...