~10~

643 37 6
                                    

Probudila jsem se jako pokaždé a vyrazila do školy.

Po cestě jsem potkala Miu a Jennie jak se spolu baví. Šla jsem kolem ale ani si mě nevšimli. Šla jsem dál a až do třídy pár lidí tu bylo. Sedla jsem si do své lavice a přišla učitelka. Až skoro na poslední chvíli přišel Sam, Dominik a Matyáš. Překvapilo mě že si nikdo z nich nesedl ke mě...

"Takže žáci chci vám představit nového žáka. Doufám že ho přijmete do kolektivu. Něco nám řekni" učitelka přivedla toho co mě opustil, toho kterej způsobil několik bolavých večerů...

"jsem Vítek, je mi 19" všichni se dívali tak divně. Asi třikrát ho vyhodili ze školy proto je starší. Učitelka mu naznačila že má pokračovat ale jen se otráveně podíval.

"kde mam sedět" zeptal se otráveně a učitelka se rozhlédla po třídě a zastavila její oči na mě. Jen jsem se na ní zděšeně podívala a viděla Vítka jak se uchechtl, přišel ke mě a svalil se do lavice.

"to není možný, naše malá Jenn" prohodil tiše ke mě a udělal si pohodlí na židli. Jen jsem ho ignorovala.

Skončila hodina a kluci se rozběhli k Vítkovi a začali si s ním povídat.

"jdem?" všichni se sebrali a šli ke dveřím.

"jdeš taky?" slyšela jsem Vítka ale jen jsem mlčela.

O chvilku později se vrátily a Vítek smrděl trávou. Odsunula jsem se daleko od něj.

~

Šla jsem ze školy a narazila na všechny čtyři. Nenechali by mě jen tak projít.

"Čekeeej" Vítek mě zatáhl za bundu a posunul mě mezi ně. Všichni se na něj nechápavě podívali.

"ty jí znáš" sakra pokud teď Vítek řekne pravdu. Otočila jsem se na něj a on na mě, pousmál se a podíval se zpátky na kluky.

"N-" nic jsem nestačila říct a Vítek mě přerušil.

"Jo, je to moje milovaná sestřenka" povzdechla jsem si a podívala se na Vítka, ušklíbl se na mě a otočil se na kluky.

"řekni mi jak s tímhle nekouříš?" uchechtl se Dominik.

"Jerry mě moc dobře nevychoval co?" jen jsem byla naštvaná víc a víc.

"u takovýho spratka je to těžký" prohodila jsem a dál se dívala do země. Všemu se jen vysmál. Vytáhl krabičku cigaret a nabídl všem, ale Matyáš odmítl.

"co je?" zeptal se ho Sam.

"nechci" divili se. Vítek mi nabídl ale odmítla jsem. Nejsem jak on.

"já už asi půjdu" prohodila jsem a pomalu odcházela až jsem odešla úplně.

~

Otevřela jsem dveře od domu a viděla tam sedět Jerryho na gauči.

"Ahoj" řekla jsem a šla do pokoje, Jerry mi pozdrav opětoval. Udělala jsem si nějaké úkoly a nudila se. Ven se mi jít nechtělo a něco vymýšlet taky ne takže asi půjdu spát.

~

Probudilo mě otevírání dveří. Pomalu sem si lehla na lokty a otevřela oči. Ještě jednou jsem si prolnula oči abych zjistila jestli jsem ve snu. Stál přímo předemnou.

"Dobrý odoledne spáči." Matyáš se usmál a šel blíž k mé posteli. Podívala jsem se na hodinky které jsem měla položené na nočním stolku, byly tři hodiny odpoledne.

"Jak ses sem dostal." řekla jsem ospalým hlasem a posadila se na postel.

"Jerry mě pustil" usmála jsem se na něj a lehla si zpátky na postel. Maty si pro změnu sedl. Oba dva jsme byli ticho.

"chtěl bych se zeptat jestli nechceš příští týden na takovou soukromou párty." řekl nejistě Maty a hluboce se nadechl.

"Ne." vypadlo ze mě ještě dřív než jsem začala přemýšlet.

"Notaak co nejhoršího se může stát." je pravda že když nebudu hrát "party hry" tak se nic strašnýho stát nemůže.

"Ne, nedostane mě tam nikdo, ale teď mám jednu otázku já." Matyáš se pousmál a protočil očima.

"proč si přišel?" zeptala jsem se a přitom se zvedla s postele. Matyáš se zvedl taky.

"zeptat se tě na tu párty." Řekl Matyáš a šel ke dveřím.

"Ale když už vím odpověď tak asi půjdu." otevřel dveře a šel ven,
Jerry si toho musel všimnout.

"Dobře tak se uvidíme zítra ve škole" pronesla jsem a rozloučila se s ním.

~

Otevřela jsem tašku a udělala všechny zbývající úkoly. Už byly dvě hodiny a já se rozhodla se koukat na film. Asi po 3 hodinách zbytečného koukání na Harryho Pottera jsem se chytala na další díl.

"POČKAT" vyjekla jsem když jsem zapínala vězně z Azkabanu.

"máme ten referát!" vstala jsem a rozběhla se k tašce. Naštěstí to bylo téma řečtí bohové které jsem uměla dost dobře.

~

Měla jsem referát napsaný a chtěla v klidu dokoukat Harryho Pottera ale hned po úvodu mi přišlo oznámení z mobilu. Stopla jsem televizi a otevřela si zprávu. Byl to Vítek, ale s ním opravdu konverzaci začít nechci. Zahodila jsem mobil na druhou stranu postele a pokračovala ve sledování. Zaslouží si zobrazeno.

~

Celý den jsem se koukala na filmy. Až do večera. Což u mě není moc normální.

"seš v pohodě?" vešel do pokoje Jerry. Jem sem se na něj unaveně podívala.

"že si celej den nevyšla z pokoje. " řekl udiveně Jerry.

"Asi už půjdu spát." odsekla jsem.

"Dobře.." Jerry zavřel dveře a já si lehla na postel. Snažila jsem se usnout ale s myšlenkou že Vítek chodí se mnou do jedné třídy mi to moc nešlo. Ukápla mi slza ani nevím proč. Co to semnou udělali, chodím na party, bavím se z nejvíc populární partičkou na škole a to ani nechci. Můj mozek vybral to co je pro mě teď nejlepší. Spánek.

"Jenn, šup přijdeš pozdě do školy" Jerry si sedl na postel a začal se mnou házet ať se probudím. Což je trošku těžší činnost. Nakonec jsem se probudila.

Heyou

Tak už je tu 10 kapitola!
Dekuju moc za podporu všechny vás milujuuu

What Is Going On [SMTV] Kde žijí příběhy. Začni objevovat