"Sem si můžeš lehnout a já půjdu na zem" Matyáš ukázal na postel a já si na ni sedla. Byla jsem strašně nervózní.
"počkej, ty si ještě u nikoho nepřespala a je ti 16?" trapně jsem se podívala do strany.
"už to tak bude" podívala jsem se zpátky na Matyáše a lehla si na postel.
Matyáš zas na zem."Dobrou" neodpověděla jsem a dál jsem se snažila usnout.
~
Už bylo tak pozdě a já jen dělala že spím, nemohla jsem usnout, možná strachem?
Projel mnou blesk. Co se to děje.. Matyáš. Cítila jsem že se přesunul za mnou na postel a dotýkal se mých zad jeho hrudníkem. Nevěděla jsem jestli mám ucuknout nebo se nechat.
Ten pocit... Jako kdybych zapomněla dýchat.. Šokem a strachem co bude následovat.
Matyáš mi začal prstem něco malovat na zádech, bylo to příjemné ale stále tu bylo něco co mě znepokojovalo.
~
"Dobré ráno" matně jsem slyšela Matyášův hlas.
"Proč ležíš vedle mě?" zeptala jsem se Matyáše když kolem mé hlavy dával svou ruku.
"nechtěl jsem ležet na zemi" dala jsem jeho ruku pryč a vstala z postele.
"Ty jdeš domů tak brzo?" zeptal se unaveně.
"Jo" odsekla jsem a šla směrem ke dveřím. Odemkla jsem a vešla na chodbu, byla to pohroma takovej bordel.
"Tak ve školee!" slyšela jsem z pokoje když jsem běžela dolů se schodů.
~
Stála jsem před domem a vešla dovnitř. Jerry pochodoval po obýváku a jak mě viděl rozběhl se ke mě.
"tohle mi už nedělej, celpu noc jsem skoro nespal" řekl ustaraně Jerry.
"Já taky ne" odsekla jsem a rozběhla jsem se do svého pokoje, tak moc bych se teď chtěla zamknout ale nemám klíč...
"chceš si popovídat?" Jerry byl vždy ten který vás podrží když padáte. Ale i tak jsem kývla na ne a sedla si ke stolu.
Zapípal mi mobil, byla to snapchat.
Maty😐 send you a snap
Otevřela jsem jeho snap a byla to fotka v zrcadle s nápisem promiň. Jen sem ho zavřela a věnovala se dál učení.
~
Když jssm dokončila všechno učení, lehla jsem si na postel a zamyslela se pod posledními dny. Všechno bylo tak zvláštní...
Pohled Dominika
Včerejší párty byla fajn ale to co se děje? Co jim hráblo? Oba dva jsou divný. O Jenn se hádají a nedokážou se navzájem vystát. Ještě že zítra fo školy přijde Vítek.
Slyšel jsem zvonění mobilu, nejspíš mamka jestli jsem v pohodě. Spletl jsem se byla to Jenn, cekaljsem cokoliv ale tohle?
"Ahoj víš chtěla jsem se zeptat jestli bys nechtěl do parku? Prosím" holka která mě nemá ráda se mě ptá jestli nechci do parku...
"co chceš" řekl jsem otráveným hlasem a čekal na odpověď.
"popovídat si" Povzdechl jsem si do telefonu tak aby to slyšela.
"No dobře" odpověděl jsem.
"díky tak ah-" ani to nedořekla a já ji zavěsil, posbíral jsem si svoje věci a šel směrem do parku.
~
Sedl jsem si na lavičku a čekal na Jennifer až přijde. Přišla a sedla si vedle mě.
"Ahoj" ozvala se tiše a koukala se do země.
"no tak co si potřebovala?" zeptal jsem se otráveně.
"víš co se mezi Samem a Matyášem děje?"ze mě mě chce dostávat informace.
" ne" odfrkl jsem si a dal sledoval keře.
"aha.. Jen taková rychlá otáz-" přerušil jsem ji v řeči.
"tohle mohl být telefonát" pronesl jsem do vzduchu, jen se na mě naštvaně podívala, uchechtl jsem se.
"otázka, proč mi přijde že se s tebou moc kluci nebaví?" vytáhl jsem lízátko z pusy a podíval se na ni.
"no nejsem úplně původní člen" jen se na mě zdiveně koukala.
"přivedl mě tam můj nejlepší kamarád a zítra jde taky do školy, jmenuje se Vítek." zarazila se a dívala se na mě vyděšeně a to hodně. Nechápal jsem.
"Co?" zeptal jsem se a dal lízátko zpátky do pusy.
"nic, no ale už budu muset jít ahooj" zmizela, snažil jsem se jí zastavit ale nestihl jsem to.
Pohled Jenn
Vrazila jsem domů a vletěla jsem do pokoje, Jerry se na mě jen divně díval.
Vzpomněla jsem si na něj. Jen to jméno a dokáže to ve mě vyvolat několik pocitů...
"co se děje?" Jerry se na mě podíval.
"nic" řekla jsem klidným hlasem a seděla na posteli.
"dobře..." řekl jerry a pomalu zavřel dveře. Svalila jsem se na polštář a dala jsem si ho na hlavu.
"AHHH" zařvala jsem do polštáře a snažila se uklidnit.
"notak to nemůže být on..." s těmihle slovy jsem usla a začala snít.
Heyoou
Takže doufám že vás kniha zatím neomrzela.. 😂
Teď jsem na slovensku takže pokud kapitoly nebudou vycházet byla jsem líná si je předepsat.
Teď tu nemáme takovou akci ale to se rozjedeee
ČTEŠ
What Is Going On [SMTV]
FanfictionPříběh o dívce kterou šikanuje skupinka kamarádů mezi které patří Samuel(Moon) Matyáš (MaTTem) a Dominik (Dejzr) Obal jsem dělala s PicsArt (nic lepšího nemám sorry) 🏅Nejlepší umístění (pro mě)🏅 ~10. V kategorii moon~ ~5. V kategorii moon~ ~3. V k...