~8~

655 37 2
                                    

Já a Matyáš sme se na sebe nervózně podívali. Všimla sem si Samova naštvaného výrazu, ale ignorovala jsem ho. Doufám že se se Samovi tímhle pomstím.

Matyáš a já jsme se zvedli a šli ke dveřím. Než jsme stoupili dovnitř slyšela jsem jen jak Samuel něco Jakubovi naštvaně říká.

Šli jsme s Matyášem dovnitř a Mia za náma zavřela dveře.

Oba jsme stáli a koukali na sebe, nikdo nic neříkal, až po nějaký chvilce Matyáš prolomil ticho.

"musím ti něco říct Jenn" bála jsem se toho co mi chce říct ale jen jsem dál poslouchala.

Pohled Matyáše
Byl jsem hodně nervózní z toho co mi na to odpoví.

"Víš Jenn, nevím jak se to stalo ale mám pocit že jsem se zamiloval" podívala se na mě a zase do strany. Jen mlčky stála a polkla slinu.

"Stalo se to všechno tak rychle... Ani nevím jak.." stál sem a koukal se jí do očí, ona mě taky.

"Promiň" otočil sem se k ní zády a složil svou hlavu do rukou.

"nechtěl sem ti ublížit" u toho jsem se na ni otočil.

Pohled Jenn
Čekala jsem co udělá, otočil se ke mě zpátky a stál.

Přitáhl si mě k němu a naklonil se ke mě naše oči od sebe byly na centimetry, dala jsem mu moje ruce za krk a on mě zpátky, Matyáš spojil naše rty, naše těla se dotýkali. Všechno jsem hodila za hlavu i Samuela a jen se nechala vést Matyášem.

Odlepil naše rty a zadívali jsme se do očí, neudržela jsem se a pokračovala v našem polibku.

"Ne, já... Já nemůžu..." odstoupila jsem od Matyáše.

"Co ti brání? Samuel? Jakub? Jerry?" jen sem povzdechla.

"Ne.. To já.. Mám strach.. Už nechci cítit bolest, co se s váma vůbec stalo najednou z ničeho nic, ze dne na den!" Matyáš si jenom povzdechl.

"to teď není podstatný" odpověděl

"Ne! Právě že naopak teď je ten čas mi to říct!" zvýšila jsem na něj hlas a čekala na odpověď.

"to je moc na dlouho.."

"no a co? Já to chci vědět, je to část mého života!" smutně jsem koukala na Matyáše.

"je to... Noo... Jak to říct.. Byla to sázka s Jakubem když si byla nová, nebyl jsem si jistej jestli to je dobrej nápad ale šel sem do toho, byla o tom abysme dostali tvojí pozornost a Sama  něco napadlo..." sázka? Typický kluci...

Naznačila jsem aby pokračoval.

"no a tak nemile se to vyvíjelo a až do toho jednoho dne kdy se všechno změnilo, přišli jsme k tobě domů a tam to všechno začalo.."

"to nic nevsvětluje. Možná jen to proč jste s tím začli." Matyáš si zase povzdechl.

"sám nevím proč to udělal!" protočila jsem očima a Matyáš si u toho zkousl ret a zadíval se na mě.

"Co je?" usmál se a já taky, potom jsme se sobě zadívali do očí. Matyáš chytil můj pramínek vlasů.

"jsi krásná" u toho mě chytl za krkem.

"A to od kdy?" řekla jsem klidným hlasem ale moc klidná jsem nebyla...

Už nic neřekl a spojil naše rty, chytla jsem ho za pas a pokračovala v polibku.

"sedm minut v háji!" zařval na nás Sam a slyšeli jsme kroky z pokoje. Jak Sam vletěl do pokoje, rychle jsme se  odlepili od sebe a podívali se na Samuela ve dveřích.

Sedli jsme si z Matyášem zpátky do kruhu naproti sobě a podívali jsme se na sebe.

"já už asi půjdu dolů" řekla jsem a chtěla vstát ze země ale Jakub mě chytil za ruku a stáhl na zem.

"nech jí jít když chce" Matyáš se mě zastal ale Jakub neposlouchal a stále mě držel za ruku.

"Nech jí jít" řekl už celkem naštvaně Matyáš. Jen sem se udiveně dívala a snažila se vykroutit Jakubovi z ruky ale měl sílu kterou jsem já neměla.

Matyáš se zvedl z tureckého sedu a šel směrem k nám, šlápl měkce Jakubovi na loket. Pustil mou ruku a já se zvedla ze země. Utekla jsem ze dveří a zamkla se v koupelně.

"Jenn stůj!" slyšela jsem jak Matyáš rychle vyběhl z pokoje ale nestihl mě. Dokázal občas být agresivní na všechny...  A to i na mě.

"Otevři" zařval a u toho bouchal do dveří. Rány byly silnější a silnější. Měla jsem strach.

"Otevři ty zkurvený dveře nebo je vykopnu!" zaječel silněji a já strachem zavřela oči. Sebrala jsem všechnu odvahu a odemkla dveře, odskočila jsem co nejdál od dveří. Matyáš vešel dovnitř dost udýchaný. Zavřel za sebou dveře a šel směrem ke mě. Seděla jsem na vaně a Matyáš stál nademnou.

"přede mnou se dveře nezamykají" slzy se mi tlačili do očí, choval se tak jinak skoro jako Sam.

"jdu d-domů." měla jsem zavřené oči strachem, doufala jsem že mě nechá jít.

"už je moc tma, prespíš tu." šokem mi spadla mikina kterou jsem držela přes rameno.

"C-co? Přespat tady s tebou? Tak to teda ne" odsekla jsem

"Jo to teda jo, prosimtě nedělej drama horší by bylo jít v takové tmě sám." pomyslela jsem na různé věci co se mi mohli stát ale rychle jsem je dostala z hlavy.

"co na to řekne Jerry, řekla jsem že jdu na párty a že přijdu domů." mohla jsem mu zavolat ale nechtěla jsem tu spát.

"dělej zavolej mu že tu prespíš." pomalu jsem vytáhla mobil z kapsy.

"Tři hodiny tady s tebou budu stát." občas se choval zle ale občas zase jako anděl. Možná to bude alkoholem.

"A-Ahoj Jerry, víš teď už by to venku mohlo být nebezpečné, tak mě napadlo že tady prespím." z telefonu se ozvalo Cože hned jak jsem to vyřekla.

"Ne" odsekl Jerry a Matyáš mi sebral telefon.

"Jerry notak nemám s ní žádný úmysly je to pro její dobro, v téhle tmě by ani nedošla domů" Matyáš měl odvahu a nebál se nic říct upřímně.

"Maty já to chápu ale prostě jí nenechám někde v domě kde je party!" slyšela jsem z telefonu.

"zamkl bych, prosím" Matyáš prosil a vím že Jerry se dá překecat dost rychle...

"No tak, dobře." řekl otráveným hlasem Jerry a Matyáš jen poděkoval, vrátil mi telefon a ukázal na dveře vedle něj. Vstoupila jsem dovnitř a byla tu jedna velká postel a řekla bych že to je Matyášův pokoj.

"Mám zamknout" nejistě jsem kývla a slyšela ten zvuk který pro mě většina případů znamená smrt.

Heyou
Další napínání :)
No dekuju za aktivitu a za všechno moc💕

Nečekala jsem že bych se s prvním příběhem dostala do 3. Místa!

Takže asi tak

U 9. kapitoly!

~Vaše Kild~

What Is Going On [SMTV] Kde žijí příběhy. Začni objevovat