•7•

415 30 63
                                    

İyi davranmam sana âşık olduğum anlamına gelmez.

Macerayı yarılamış bulunuyorum ve sonünda önemli bir ilerleme kaybettiğimi hissediyorum. Güne hayal kırıklığıyla başladım. Huysuz geleceğini söylese bile asansörde onunla karşılaşmadım.

Evet, doğru okudunuz. Huysuzbeni ekti.

Onun yüzünden neredeyse otobüsü kaçırıyordum. Yol boyunca üzgündüm. Bu durum Huysuz'un benim arkadaşlığımdan zevk aldığı için yumuşamaya başladığını ve bu yüzden beni hayal kırıklığına uğratacak bu hareketi yaptığını düşünmeme yol açtı. Arkadaşlığımdan zevk alması konusunda biraz abartmış olabilirim ama anladınız siz beni.

Daha sonra, Huysuz'un grip olduğunu öğrendim.

Bunu öğrendiğimde ne kadar heyecanlanmış olduğumu kabul etmekten nefret ediyorum, aklınıza gelen sebeplerden dolayı değil ama. Evet, bu sabah onu neden  göremediğimi açıkladım ama bundan daha fazlası var. iyilik yapmak için mükemmel bir şans değil mi ama? Deneseydim daha iyi bir plan bulamazdım.

İlk başta beni gördüğüne sevinmedi ve bunu kesinlikle abartmıyorum. Tavuklu erişte çorbası götürmüştüm ona; bir yandan şikâyet ederken ve evinden çıkıp onu yalnız bırakmamı isterken bir yandan da çorbasını içti. Evini bile temizledim onun için, hem de deterjanla.

Tabii doğal olarak bu sürede aksi ve sabırsız davranıyordu, ki bu beklediğim bir şeydi. Gerçekten, tersini düşünsem bu benim aptallığım olurdu.

Ama asıl bombayı dinleyin. Sessiz bir şekilde evine girdiğim zaman, Huysuz'un koltukta derin bir uykuya dalmış olduğunu gördüm. (Bilginiz olsun: Horluyor-du!) Sonra uyandı ve kalıp onunla birlikte televizyon izlemek isteyip istemediğimi sordu. Onun koltuğunda! Sadece ikimiz, bir saat televizyon izledik. Belki de daha fazla...

Yedinci Gün bize neler getirecek, sabırsızlıkla bekliyorum...

Sakura yazısını blogda paylaştı. Giriş kodunu girer girmez, dizüstü bilgisayarının ekranında yorumlar belirmeye başladı. Sanki takipçileri onun gönderide bulunmasını bekliyorlardı. Sakura, tıklama sayısının gittikçe çoğalmasını tam bir şaşkınlıkla izledi. Bu iyilik projesinin insanları bu kadar etkilediğine inanmak zordu. Yorumlardan bazıları moralini bozmuştu. Sakura'nın asıl niyeti hiç de o kadar muhteşem değildi. Sasuke'yi yalnızca sinir bozucu buluyordu. İno olmasaydı, tıpkı Sasuke'nin ona aldırış etmemesi gibi, o da Sasuke'ye aldırış etmemekten başka bir şey yapmazdı. Ardından şunu okudu:

#Çokyaşa: Sana teşekkür etmek istiyorum. Bu bloğu üçüncü gününde, bir iş arkadaşım benimle paylaşınca okumaya başladım. Kayınvalidemle hiç iyi geçinemedik. Benden hiçbir zaman hoşlanmadı ve beni oğluna layık görmedi. Son beş yıldır birbirimize zorlukla tahammül ediyorduk. Senin bloğunu okuduktan sonra, şu iyilik temelli yaklaşımı denemem gerektiğine karar verdim. Onun  melek şeklindeki heykelcikleri sevdiğini biliyorum ve bir çiçekçi dükkânının vitrininde sergilenen bir heykelciği görüp onun için satın aldım. (İnan ki bu kadın bana hiçbir zaman melek gibi davranmadı!) İşten sonra evine gidip hediyesini verdim. Bu beklenmedik ziyaretimden nasıl bir çıkarımda bulunması gerektiğinden emin olamadığını yüzünden anlıyordum. Ona, Kocam için yeterli olmadığımı söylerken haklı olabileceğini ama belki de onun oğlu için uygun bir eş olmam konusunda bana yardım etmek isteyebileceğini dile getirdim. Bana sarılarak gözyaşlarına boğulup özür dilediğinde çok şaşırdım. Aramızda barışın sağlanacağını hayal bile edemezdim. Teşekkür etmem kişi sensin.

🎄MUTLU NOEL🎄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin