Bir Gözlem
Bu projeye başladığımda, sözlükten nezaket kelimesinin anlamına bakmayı hiç düşünmedim. Nazik olmak hakkında birçok şey bildiğimi sanıyordum, ama kafama göre hareket edeceğimi bilmiyordum. Yanılmışım. Çok az şey biliyormuşum. Düşünceli olmak bir gölün sakin sularında kendi yansımanıza bakmak gibi. Ama düşünceli bir davranış yüzeyine atılmış bir taş gibi o suları dalgalandırıyor. Vay canına, hiç istemesem de, içgözlemci gibi davranıyorum. Söylemeye çalıştığım şu, bu deneyin ilk birkaç gününde, sevimsiz Huysuz'a karşı iyi ve nazik olabilmek için taklalar atarken dişlerimi sıktım. Bütün çabalarıma rağmen, bunu oldukça zorlaştırdı. Siz okuyucularımın cesaretlendirmesi sayesinde, buna devam ettim. Şaşırtıcı derecede kısa bir süre içinde, Huysuz bana karşı gerçekten iyi davranmaya başladı. Bu gece bir Noel provasından sonra birlikte eve kadar yürüyeceğiz. Bu düşüncesizce gazetemi alan ve sabahları ona selam verdiğimde kötü bir şeyin tadına bakmış gibi suratını buruşturan adam. Aynı kişi. Aradaki farklılık iyilik. Daha önce bahsettiğim yansıma teorisi. Huysuz'a karşı iyiydim, sonra o da bana karşı iyi oldu - dalgalanma etkisi. Açıkçası, bu işe başladığımda ne beklemem gerektiğini bilmiyordum. Noel’e On İki Gün Kala sonunda, benimle konuşmak isterse kendimi şanslı sayacağımı düşünüyordum. Gördüğüm kadarıyla, artık beni sinir bozucu bulmuyor ve benim de ona karşı olan duygularım değişti. Bugün öğleden sonra, benimle konuşurken sevgi belirten bir sözcük kullandı. Beni önemsemek istemediğini itiraf etti. Ama önemsiyor. Hem de çok. Ve hepimiz sebebini biliyoruz. Tek bir kelimeden ibaret. Birkaçınız bana kendi iyilik deneylerinizi yaptığınızı yazdınız. Bazılarınız diğerlerinden daha başarılı. Herhangi bir farklılık göremeyenler, vazgeçmeyin. Bu fikrin tutmasına çok sevindim. Bunun bir parçası olmaktan gurur duyuyorum. Gelişmeleri bildirmek beni heyecanlandırıyor. Huysuz ve ben onun eve kadar yürümeme eşlik etmesi için kısa bir süre sonra buluşacağız. Onu görmek, onunla birlikte gülmek ve bana “tatlım” dediğini duymak için sabırsızlanıyorum. Yarın görüşürüz, sevgili okuyucularım.
***
Naruto, çocuklar çok iyi söylüyorlar.” Sakura provanın bu kadar iyi gitmesine bundan daha fazla sevinemezdi. “Bir gün prova yapmamanın hiç zararı olmadı.”
Durumdan memnun görünen Naruto piyanoya yaslandı. “Bence de. Yarın akşamki programa hazırız.”
Sakura çok sevinçliydi. Çocukların performansını izlemeye bayılıyordu. Aileleri ve arkadaşları için performans sergileyecek olmaktan dolayı heyecanlıydılar ve şarkı sözlerini ve melodileri öğrenmek için çok çalışmışlardı. Sakura'nın piyanoda onlara eşlik etmesini oldukça kolaylaştırmışlardı. Sakura hevesli genç yüzleri izlerken, günün birinde kendi ailesinin olmasını diledi.
Hemen Sasuke'yi düşündü. İlişkilerinin henüz başında olmalarına rağmen, ikisi için içinde iyi hisler vardı. Aralarındaki çekim, daha önceki kısa süreli ilişkilerinde hiç olmadığı şekilde her geçen gün artıyordu. Kuşkusuz, henüz kalıcı bir şeyler düşünmek için çok erkendi. Ama ilişkilerini sağlam bir temelin üzerine inşa etmeleri hoşuna gidiyordu. O temel, Sasuke onun bloğunu öğrendiğinde o kadar sağlam olmayacaktı. İçini bir korku sardı. Sasuke'nin kızmasından korkan Sakura ona yaptığı şeyi söylemesi gerektiğini fark etti. Ancak, her şeyi tek seferde ona anlatırsa, bundan pek hoşlanacağını sanmıyordu, o nedenle yavaş yavaş açıklamaya karar verdi. Büyükbabasıyla iletişimde olduğunu ağzından kaçırması iyi bir şeydi. Artık Sasuke onun Madara'yı arayıp bulduğunu bildiğine göre, tam anlamıyla itirafta bulunması için ona kapıyı açmıştı. Naruto'nun telefonu mesaj geldiğini belirtircesine bipledi. Naruto telefonu kemerinden çıkarıp mesajı okuduktan sonra Sakura'ya baktı. “Sasuke Uchiha adında bir adam tanıyor musun?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎄MUTLU NOEL🎄
Novela JuvenilBir kitap yayınlasam sorun olmaz herhalde. Neyse hesap kapanırsa tekrar açarız. Kitap Sasusaku kitabı ve seri ile alakası yok. Allah'ın izniyle kitap silinmeden bitirmeye çalışacağım. İyi Okumalar. Kendi kurgum değil söylesem faydası yok çünkü wattp...