Öncelikle her vampirin bir özelliği yoktur sadece özel olanlar bu yeteneklerle onurlandırılırlar,bunu belirleyen hayatlarındaki amaçları ya da hayat tecrübeleri veya başka tetikleyici şeyler olabilir.1-Lily Holden
Lily:Papatya demektir(bilgisi olmayanlar için açıklama yapmak istedim)
Vampirimizin özel gücü:Doğa vampiridir.Doğa ile iletişime geçebilen,iyileştirme gücü olan,ileride ortaya çıkacak olan düşünce okuma gücü ve doğa vampiri olması sebebiyle doğadaki varlıklara yardım edip iyileştirebilir,konuşabilir ve bitki oluşturabilir.
Kızımız kitap okumayı,şarkı söylemeyi,piyano çalmayı ve yüzmeyi çok seven biridir.Mutlu bir aileye sahip olan genç kızımız küçük yaşta bir trafik kazasında ailesini kaybetmiştir.Lily kazanın biri tarafından yapıldığını görse de hem travma yüzünden kim olduğunu hatırlayamadığı hem de çocuk olduğu için kimse ona inanmamıştır.Amcası ve halası onu öz kızları gibi büyütmüştür.Her ne kadar Lily küçükken dinlenilmemiş olsa da ileride gerçeği bulmak için çok büyük nedenleri olacaktır.(Kızımızın gücü iyileştirme olmasına rağmen o da kaza anında bayılması nedeniyle kurtaramamıştır ki zaten ölen biri geri getirilemez bu iyileştirme değildir lütfen karıştırmayın)
NOT:Ölümsüz olabilirler ama bu ölmeyecekleri anlamına gelmez.Benim kurguladığım ütopya bu şekilde bu yüzden tekrardan söylüyorum;Sevmeyen ya da saçma bulan biri isen lütfen hakaret etmek yerine okuma daha iyi.Ama sevdiysen HIŞGELDİN❤️Desteğin için Teşekkür ederim şimdiden.
2-Ocean BLUE
Kızımız Su vampiri ve suyu yönetme,kalkan yapma,su oluşturma gibi yetenekleri vardır.Abisi Zac ile beraber yaşamaktadır.Aileleri küçük yaşlarında ölmüştür.O zamandan beri birbirlerine destek olurlar ve değer verirler;kısacası.muhteşem bir abi-koz kardeş ilişkisi😅
Yüzmeyi ve şarkı söylemeyi,gitar çalmayıp çok sever.
3-Zac BLUE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venominya
FantasyVampirler,kurtadamlar,büyücüler,periler,denizkızı ve daha bir sürü türler vardır insanlar dışında..Bizim gezegenimizin adı Venominya; o ,,olağandışı '' diye nitelendirilen varlıkların bir arada yaşadığı bir ütopyadır burası.Her ne kadar bazı türler...