♬♬♬♬♬
*skip pd keesokan harinya*
*di kelas 3-3*Yeri tiba di kelasnya lalu duduk di tmpt duduknya. "Hmm.. mna Lay oppa dgn lulu ni?" kata Yeri sambil mencari kelibat dua sahabatnya itu. "Yahh Park Yeri!" jerit Luhan. Semua pelajar terkejut lalu memandang ke arah Luhan yg tersengih memandang ke arah mereka. "Ahh~ Mianhe semua. Yahh Yeri! Lay srh jumpa kt cafe msa rehat nnti.. dia busy skrg." kata Luhan apabila dia tiba di meja Yeri. "Ouhh~ okeeyy.. btw, sy xpekak lg smpai km nak melolong mcm wolf td.. araso?" kata Yeri smbil memandang ke meja sahabatnya, Eun Sung. Luhan perasan Yeri mengeluh apabila memandang ke meja Eun Sung. "Hmm. Sy thu km sedih pasal Eun Sung. Jgn risaulahh.. Eun Sung kan kuat.. sy pasti dia bgun xlama lagi.. btw, pujaan hati kau dahh msuk dahh!" kata Luhan sambil memanggil WooYoung.
Wooyoung's POV
Wooyung!! *memandang ke arah Luhan*
Huh? Japp Jun.. Aku nak jmpa Luhan jap.. *Jun-K memberi sign *
Aduhh! ada Yeri lahh pulak.. aeyy.. pasal pulak dgn aku ni.. Over react je.. fuh! relax relax!"Yup? apasal Luhan? ada msalah ke?" kataku sambil memandang ke arah Luhan.
"Ehh! Xdelahh.. Yeri nak ckp something kat kau.. btw, sy blahb dulu.. ada hal jap! " kata Luhan smbil tergesa-gesa keluar.
"Yes Yeri? Can I help you? " kataku sambil mencuba utk mengekalkan reaksi yg cool.
"Ermm.. yahh Luhan!! sorry Wooyoung-ssi.. sy ada hal jap! Mianhe!" kata Yeri smbil tergesa-gesa memanggil Luhan yg ketawa mengalahkan kak pon korang tu. ( haha.. fhm fhm je lahh..)
"Yahh Xi Lu Han! jgn lari!! " teriak Yeri yg mengejar Luhan yg ladi mengalahkan Usain Bolt. ( haha.. just saying.. no idea thoo )
Haha.. apasal mereka dua tuu.. dahh mcm pelarian dah aku tgk.. ttp comel betullah Yeri td.. nervous semacam. Eh! Aku yg nervous kata org. Alahaii.. btw aku xslh dgr ke yg Yeri kata Wooyoung-ssi? hmm.. klau dia pnggil oppa kan bgus!! hahaha!
bongoklah kauu Wooyoung! Yeri xkan suka kat kau.. dia suka kat Luhan!Aku mengeluh lalu beredar dari situ.
*skip kat perbualan Yeri dan Luhan*
"Yahh Luhan! kau ni kan.. suka sangat nak sakat aku.. aku mna ada suk kat Wooyoung tu.. dah lah berlagak macho, cool.." bebl Yeri.
"Haha.. mianhe.. aduhh.. laju jgk kau lari ye.. dah 1 sekolah kita explore.. haha.. xsuka konon.. kau ingt aku xthu ke" kata Luhan sambil duduk di kerusi yg berdekatan.
"Huh? yahh.. kau lupa ke yg aku ni atlet skolahh.. Usain Bolt pun kalah tau.. haha.. just kidding~.. ehh ehh ehh.. apa yg kau thu psal aku suka spa.. aku xda crita kat kau pun.. ehh jap.. kau thu dri.." tanya Yeri smbil memandang ke arah Luhan. Tajam.
"Yupp! Exactly! It's Lay! Bingoo.. beep beep pamm pamm"*sambil menari lagu BeepBeep BTOB*
"Aish! Oppa ni kann.. nnti kauu.. xpndai jga rahsia btl.. Luhan ni lahh yg kau nak bgthu.. xbgthu terus kat WooYoung tuu.." kata Yeri dgn geramnya.
"Haha.. kesihan Lay nnti.. ehh.. nak aku bgthu kt Wooyoung ke yg kau syok gila kat dia? btl jer.. " kata Luhan lalu berdiri utk memberitahu Wooyoung.
"Ehh.. nak ke mana tu.. yahh Luhan! jgn memandai nak bgthu kt Wooyoung tu.. btw, aku xda lahh syok GILA kat dia tu.. kau bgthu kt dia.. ni *menunjukkan penumbuknya kt Luhan* aku bagi kang.. dah xBEAUTIFUL lg muka kau tu nnti... hahaha!" kata Yeri lalu berdiri utk meninggalkan Luhan.
"Huh? ahh.. aku lupa pulak yg kau ni black belt material arts.. hmm.. xpe.. yahh! BEAUTIFUL? aku manly tauu.. MANLY! " kata Luhan smbil menarik tgn Yeri utk duduk.
"Yahh Lulu.. okeyy.. mianhe.. aku salah.. woi! nak kena lecture dgn Mr.Siwon ke? " kata Yeri sambil meninggalkan Luhan yg msh merajuk.
"Huh? Mr.Siwon? Ahh.. okeyy lahh.. yahh Yeri tunggu aku" kata Luhan sambil berjln seiring dgn Yeri.
Luhan dan Yeri berjln ke arah kelas mereka tanpa mengetahui seorang pelajr sedang memerhatikan mereka dri jauh. "Huh~" dia hanya mampu mengeluh lalu kembali ke kelasnya.
♬♬♬♬♬
Done for this chapter.. mianhe klaj xbest.. otak lack mlm mlm.. haha.. next chapter pasal 'benda' tu. Sorry xltk dlm chapter ni sbb nak bt Wooyoung muncul pulak.. hope you'll like it.. I'll try to make this story muh better next time.. thts all for now.. O(∩_∩)O
Annyeong,
@InvisibleShadow43