Chapter 1

111 6 3
                                    

▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒

'Wahh, seronoknya!!' jerit Eun Sung di dlm hati apabila dia tiba di hadapan pagar utama sekolah barunya iaitu Infinite Highschool of Art. Kawasan sekolah itu sgt besar dan cantik. Eun Sung terpegun dgn keindahan pemandangan bangunan tersebut. Tiba-tiba, bahu Eun Sung dicuit oleh abgnya, Im Seulong.

"Eun Sung-ah!" teriak Seulong apabila dia mendekati Eun Sung yg masih kaku di hdpn pagar sekolah Infinite. "yahh Eun Sung! Masuk cepat. Km dh terlambat utk register wahai adikku tersayang!" kata Seulong.

Eun Sung terkejut lalu melihat jam tangannya.. "Aduh! Dah lah lewat 5 minit! Bgs sy pg skrg!" bisik Eun Sung sambil melambai ke arah abngnya yg sdh berada di dlm kereta sportnya yg berwarna merah menyala tu..

▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒

▶Eun Sung's POV◀

*selepas selesai register dan on the way ke kelasnya*

"Huh! Penatnya! Ttp xpa lahh.. btw, mna lah kelas 3-3 ni.. dah setengah jam dh sy berjalan mcm org xtentu arah ni!! " .. Eh! ada org lahh.. bgs sy tnya dia.. *sambil berjln ke arah lelaki itu*

"Ermm, excuse me, blh sy tnya kt mna kelas 3-3?"

▶Nichkhun's POV◀

*tengah dengar lagu Go Crazy by 2PM di ipodnya*

"Ermm, excuse me, blh sy tnya kt mna kelas 3-3? " tanya Eun Sung.

" Huh? 3-3? Belok ke kanan lepas km limpas bilik guru tu pastu belok kanan.. Kelas 3-3 berada kat sebelah kiri. Btw, km pelajar bru ke??"

"Nae.. kamshamida~ Ya, sy bru register td." balas Eun Sung.

"Owh okeylah.. jom sy temankn km.. Kita sma kelas btw.. Opss! Lupa pula, btw I'm Nichkhun." *bow*

"Owh! Bgs lah klau mcm tu.. I'm Eun Sung *bow* and nice to meet you Nichkhun! " balas Eun Sung.

"Yea.. me too.. jom pg skrg nnti Mr. Minhyuk mengamuk pula" *sambil memegang tngn Eun Sung dn senyum*

▶Eun Sung's POV◀

"Yea.. me too.. jom pg skrg nnti Mr.Minhyuk mengamuk pula" Nichkhun berkata lalu memegang tanganku.

"Aduh! cute pulak Nichkhun ni senyum mcm tu.. *blushing*.. " kataku dlm hati..

"Owhh okeyy.. jom! kataku sambil tersenyum ke arah Nichkhun.

♪♪♪♪♪

So, okey tak? haha.. sorry klau boring.. ni fanfic sy yg pertma so msh belajar lg mcm mna nak bt.. Lps ni sy update lg klau ada msa nnti.. Please vote and comment if you got any question.. Kamshamida chinguu.. ^^

Annyeong,

@InvisibleShadow43 ^^

Crush or Bias?Where stories live. Discover now