♬♬♬♬♬
Eun Sung tlh dirawat di hospital private keluarganya dan tidak sedarkan diri selama 1 minggu.
" Eun Sung-ah! Oppa dah smpai ni.. bangunlah.. kawan km semua ada kt sini.. Yeri, Luhan dan Lay pun dtg jenguk km ni" kata Seulong dgn nada yg sedih.
"Oppa, dah lah tu.. jgn sedih.. klau Eun Sung thu mesti dia mrh oppa sbb sedih tgk keadaan dia.. Yeri yakin Eun Sung akan bgn xlama lagi" kata Yeri utk menyenangkan hati Seulong.
▓▒▓▒▓▒▓▒▓▒
Keesokan harinya..
Nichkhun's POV
♬♬♬♬♬
" Mana Eun Sung ni.. pasal pulak dia xhadir lama sngt ni.. dia sakit ke? "
"Lay-ah! Km thu kt mna Eun Sung skrg?? Pasal dia lama sgt xhdr.. Dia sakit ke?? atau ada masalah?
"Eun Sung? Owhh.. dia skrg kt hospital sbb dia pengsan hri tu.. lps jumpa kau dkt cafe.." balas Lay.
"Hospital? Pengsan? Wehh.. dia kt hospital mna skrg?
"Dia dkt hospital private parents dia.. klau x slh sy.. nma hospital tu.. hmm.. ah! dkt XOXO Private Hospital.. kau pg lahh jenguk dia nnti" kata Lay.
"Okeyy.. ptg nnti aku pg. D.O-ah~ Jom pg jenguk Eun Sung!
"Ermm.. kau pg lahh sendiri.. aku ada hal nnti.. Mianhe Kyun-ah!" kata D.O
"Owh.. xpalah.. aku jenguk dia sendiri lah ptg nnti.."
♩♩♩♩♩
HAha.. mianhe klau boring.. sy xda idea skrg.. haha.. thnks for the vote.. ^O^.. klau ada masa, sy update lg.. •﹏•
Annyeong,
@invisible_shadow43