Datin Hannah: Shima sihat? *senyum*
Datin Shima: Sihat, Kak.
Dato' Daniel: Apa cerita tak bagi tahu hyung nak balik?
Dato' Shafiq: Bukan tak nak bagi tahu hyung... tapi tak confirm.
Dato' Daniel: Ye lah tu. Dah habis project kau dekat sana?
Dato' Shafiq: Dah. Aku ingat nak duduk Malaysia terus hyung.
Dato' Daniel: Bagus lah. Bagi kasih sayang sikit dekat anak-anak kau tu.
Datin Shima: Ehehe... abang Daniel. Macam perli je?
Dato' Daniel: Ye eh aku perli? Tak tahu, siapa makan chili dia lah yang rasa pedas. *minum Teh*
Datin Hanna: Abang... *pegang tangan suami dia*
Datin Shima: Kami bukan tak bagi kasih sayang. Kami cuma tak dapat balik.
Dato' Daniel: Tiga tahun, takkan sekali pon tak boleh balik nak tengok anak sendiri? Bukan nyer tak ade flight. Kalau nak bagi alasan kene pantau project, takkan tak ada cuti? Duit banyak... beli ticket flight balik hari pon boleh.
Dato' Shafiq: *tukar topic* Anak-anak hyung mana? Lama tak nampak.
Datin Hannah: Anak-anak! Jinnie! Kookie! Taehyungie! Joonie! Sini duduk dekat depan. Eun, Suri sayang... meh sini.
Jungkook: Hai Uncle. *salam Dato' Shafiq*
Jin: *salam*
Tae: *pergi duduk sebelah Datin Hannah*
Suri&Eun: *salam Datin Shima*
Datin Shima: *kerutkan dahi* Siapa ni kak?
Datin Hannah: *mengeluh*
Dato' Daniel: Bakal menantu Abang.
Dato' Shafiq: *terkejut*
Datin Shima: Siapa punya?
Jin: Jin dengan Kook punya, Aunty. *senyum*
Datin Shima: Don't tell me... Tae---
Taehyung: Haah.*angguk* Memang pon. Memang Tae pun ada orang istemewa dalam hidup Tae cuma Tae tak nak bawak jumpa Mama dengan Papa. Tae tahu Mama takkan agree. *berdiri*
Datin Shima: KIM TAEHYUNG!!!
Datin Hannah: *tarik Taehyung suruh duduk* *panggil orang gaji dia* Kak Minah... tolong bawak Suri dan Eun masuk bilik tamu.
Kak Minah: Baik Puan. *bawa Eun dan Suri masuk bilik tamu* Mari Cik puan...
Dato' Shafiq: Hyung.
Datin Shima: Abang Daniel, we have agreed to give them the permission lepas study.
Dato' Daniel: Dah habis SPM. Dah habis study.
Datin Shima: I'm being serious here.
Dato' Daniel: So am I.
Dato' Shafiq: Hyung tak bagi tahu pun?
Dato' Daniel: Why should I? Nak suruh bertekak dekat phone? Listen here, diorang dah past 21. It's not a problem to like or even love someone. If they are still in high school... then Yes! I will against it, but now they have grown up.
Datin Hannah: They have feelings too.
Dato' Daniel: To be more specific... searching someone that U can mengadu nasib. Where are you guys to be one? Tak puas control dioarang waktu kecil. Lepas tu dah besar, tak ambil peduli...
YOU ARE READING
♡ SIAPA? ♡ ♕
FanfictionKekayaan bukan kunci kebahagiaan. Hey, please stay by my side and smile. Kenapa kau tak boleh leave kitaorang alone? Stop this... It doesn't make any sense anymore. 🅢🅐🅜🅑🅤🅝🅖🅐🅝: ♡ HIKAYAT CINTA SANG PUTERA ♡ ♕ Watak Utama: Yoongi X Sunny T...