3. - SALAH? - 😗

216 12 14
                                    

Sunny pergi ke University keesokan harinya di hantar oleh Cik Ahmad selepas memujuk Datin Yuri dan Dato' Hafiz untuk mendapat kebenaran ke University. Heera pergi ke University dan parking dekat parking lot. 

Heera tak nampak kelibat motor Sunny jadi dia ingat Sunny tak sampai lagi. Heera pergi dekat Cafeteria untuk beli coffee dan nampak Suri dan Eun ada dekat meja dengan Sunny. Diorang tengah makan sarapan pagi.

Heera: Good morning ladies and germs. *pandang Sunny* Kau bila sampai?

Eun: Selamat Pagi. *senyum*

Suri: Good morning.

Sunny: Morning, tadi.

Heera: Ouh, aku ingat kau tak sampai lagi. Tak nampak pun motor kau?

Sunny: Aku datang dengan Cik Ahmad. 

Heera: Ohhhh... whatever. By the way, aku excited kelas harini.

Suri: Kau sorang jelah.

Sunny: *angguk*

Heera: Jangan marah sis... hakikat hidup memang perit. *minum teh*

Sunny&Suri: Exactly.

Eun: Eun takut nak masuk kelas... Hehe. Mana lagi 3 orang ni?

Ai: Hai! Morning!

Nini: Sorry lambat Eun! *peluk Eun*

Y/n: Morning guys, lambat sangat ke?

Suri: *tengok jam* 10 minutes sebelum kelas pertama... *pandang Y/n*

Y/n: Jangan marah Y/n ye. Ai ni yang nak ber OOTD lah bagai.

Ai: Biar la. First day class. 

Heera: Well, can't blame her. Fashion comes first.

Yang lain: *ketawa*

Nini: Dah dah. Jom masuk kelas. *tarik Eun dengan Ai*

Y/n: * ikut diorang* 

Suri: *geleng kepala* *baru teringat* Oh! Nah. Semalam kitaorang dapat sorang satu scarf... kau sorang je tak dapat lagi. *bagi dekat Sunny*

Heera: Kita semua ada warna yang berlainan. Sebab kau suka hitam jadi kitaorang pilihkan ni untuk kau.

Sunny: Thanks.

Heera: Dah jom.

Heera, Suri dan Sunny masuk kelas dan ambil seat dekat line depan. Diorang memang biasa duduk depan sebab diorang tak nak terjebak dengan back-benchers. 

Tidak beberapa ramai sangat student dalam kelas tu mungkin sebab professor tak sampai lagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tidak beberapa ramai sangat student dalam kelas tu mungkin sebab professor tak sampai lagi. Suri mula baca sedikit buku dan sediakan buku nota sebelum start class, Heera tengok phone kalau yang lagi 4 orang yang lain (Ai, Eun,Y/n&Nini) tu dah masuk kelas, Sunny pulak dia ambil Airpod pro dia dan bukak lagu dekat telinga.

♡ SIAPA? ♡ ♕Where stories live. Discover now