Jeon jungkook tho tawh rawh tih..
chuan ka nu chu alo au leh lawng" tawh chu Thu chu ka va hre hne hlei hlawi tak em... Peih loh zet chuan ka tho a.. Vawin hi engni nge tih I hre lo vem ni fian chuan min rawn kuk tawlha.. Eihah ana nu eng nge ni vak banana milkshake inpah chuan ka tum bura.. Vawin hi kan fapa Korea rama high school tha ber Kingdom high school ah a lut ve tawh dawna ka va chhuang em tap pur chuan ka pa chuan min rawn kuaha... Ka nu lah chuan saw school a lut hmeichhia emaw mipa emaw tupawh nise pakhat tal I zunah uai tir ang che... Kan tan vanneihna tur ani tih hria ang che mi hausa fa luhkhawmna ani a Jimin nen hian vannei in ti hle rawh u... Ka pa leh ka nau chuan dik chiah an lo ti ruala.. Kan chhungkua tak hi chu a...Peih lo zet chuan school uniform chu ka ha a.. Ti nge kingdom high school kher ninawm hian tih chuan ka phun bul"a..ka phur thlawt lo mi hausa hi ka ning ninawm hian ka phur thlawt lo park jimin lah hi muang lutk mai ka tih rual chuan door bell chu a rawn ria. Jimin niag chu a.. Kawngkhar kik lem lo chuan alo lut tlang tawpa hepa tak hi chu a.. Ti nge uniform I hak loha ka han ti vata.. Ih kook vawin chu ahan ti te"a eng nge sawi vat ta che ka lo ti vata.. Kook Vawin chuan school ka rawn tan ve theilo ang naktuk atangin ka rawn tan ang inthiam loh hmel tak chuan ahan tia...
Ka nu kha vawin lamah bazar lamah thil zawrh ngai ka pa dam lo ka awmpui ngaia bakah uniform man tur kan la pe tla lo a kan scholarship hmuhna hi ti nge kingdom nge a nih le uniform man lah a to bawk si thinrim ti tih chuan ahan sawia..
Aw ka hrethiam che. Keipawhin ka peih lo tak zet tih I hriat kha mahse ka nu leh pa te hi lawm ner nang chuan ka han sawia nuam deuhin o.. Saw school mi saw chu kan tan tumah hnaih loh a tha ber I thin ti rimtu an awm pawn in sum hram" ang che mi hausa vek an nih saw I hria em school hlui ang anilo a I thinchhiatna leh I huaisenna kha I thup hram" dawn nia nui ver" chuan min chhuahsana...
Keipawh chu ka insiam zawh chuan room atang chuan ka chhuaka ka pa chuan pawnah min lo nghak reng tawha ka thusawi kha hrereng rawh tu emaw tal I zunah I uai tir tur ani ka tih kha kan chhungkaw himna chu I kutah kan nghat e.. A rawn ti leh hrama chhang lem lo chuan ka chhuak tlang nghala a... Awi eng thil nge ka hmuh hi ka pa ti nge I taxi rawng chu ka pa chu ka va melh vata... Ka fapa hi Korea school tha berah a lut tawh dawna I tan te chuan ka taxi rawng thlak mai" chu a Ho lutk tihchuan kawngkhar min hawn saka hawi vual" ringawt chuan ka lut ringawta...
School chu kan thleng a ka pa chuan kawngkhar chu min rawn hawna a che mak ve ngawt mai.. School chhung chu kan han luta a Lian teh e hetiang school Lian hi vawikhat mah ka la hmu ngailo zirlai dang te chuan min uksak lo a keipawh chuan eng nga tan mah ka ngai bik lo a.. Tu te chanchin emaw sawi chuan an phun deuh ser"a..chutah hmeichhe pakhatin an lo thleng a tih chu hmeichhia leh mipa chu au dur" chuan kawngkhar lam chu an pana eng vak nge maw tihchuan ka en deuh tawpa.. Tu te nge maw mipa 4 vel chu an rawn luta an incheina tang chuan mi hausa fa vek an ni tih a hriat hmeichhia ho chu ril tla tawp chuan an au chel chula.. Ninawm hiana an zinga thu ber hmel chu tu emaw hma ah chuan a ding chawta... A nui hul haka a thianpa pakhat chu a hrilh ru a ani chuan a ip te tang chuan sauce a rawn phawrha a pheikhawkah chuan a leih saka.. Ka tih.. Tihpalh taehyung a ti bahlah nuaia tun atang chuan I pheikhawk lei turah fimkhur tawh ang che tihleh kal a ruala an lo au dur" hlawma...
Hetiang ang mi chapo hi engtin nge maw hetiang school tha lutk ah hian an luh tir theih nih.. Nunchang mawi kan zirtir nge tihleh kal ka tuma mahse jimin thusawi kha ka hrechhuak zawka.. Tumah in hauh pui loh tur tih chu ka inhrilh mawlh"a..class lam chu ka pana ka thu chiah chu tu emaw hian min lo bia a hmeltha tak zet ani.. Hi.. Ka hming chu chanyeol ania tihpah chuan a ban chu min rawn pe a jungkook ka nia nui ver" chuan ka han tia...
Thian ni ila ahan tihchuan tehreng mai ka lo ti vata zirtirtu pawh chu a rawn lut zui nghala a...
End..
Skip..
Jungkook tho tawh rawh tihchuan chanyeol chuan jungkook muhil lai chu a kai tho a.. Jungkook pawh chu a nui ver" ringawta cafeteria lam chu an pana eitur an lak pah chuan chanyeol chuan tu emaw hi a su chawrha a thil ken chu a thawmhnaw ah chuan a tih buak zui nghala a.. Tu nge a sut sawi hran PA a ngai tawh lo.. Tae.. Taehyung ka tihpalh a ti bahlah nuaia... Tae chu a khisuka a "tihpalh a.. Tihpalh tih hian engkim siam tha sela chuan dan leh police te hi an awm a ngai nang... "....
Ka tihpalh takzet taehyung I kawr man kha min hrilh la ka lo lei leh nghal ang che aw khur der" chuan ahan tia... I hausa viau em ni keiai ai pawh hian I hausa em ni he kawr hi Paris designer tha berin a design ania he khawvelah ah hian pakhat chiah a awm sia khawi mi nge I lei ang nga a ti chang faka..." I duh" ka ti mai ang... "
Ka duh" maw tihleh a kawr chung chu a phelha liak fai rawh nui deuh suk chuan a tia students dang ho chu an lo au dur"a...chanyeol chu a ding ngawi renga chutah jungkook thin a ngai thei lo chuan Tae hma ah chuan a va dinga ni e taehyung chu jungkook tan chuan a sang mah" ni a chhoh en hial a ngai ...ka tihpalh a tih chu I hrethiam lo em ni nge ni a Korea tawng I thiam Lo zawk ngaihdam a dil che chuan ngaidam ve mai ta che... A ti changfaka hey tu nge a mi buaina in rawlh ching mihring ini em ni nuisuk chuan ahan tia.. A thian te zinga pakhat chuan Tae beng bulah chuan thil a lo hrilha... Aw in thian thatna maw tihleh chanyeol kawr chu a laksaka a nihleh nangman liak fai rawh tihleh jungkook a pe a... Jungkook chu a ngawi data.. I tap dawn elaw in lak cham viau nen Bunny Boy tihpah a khisuka midang pawh chu an lo nui dar"a ..
Jungkook chuan Tae mitah tak en pah chuan a kawr Ken lai chuan Tae hmai ah vawm pah chuan I pawisa hi nangmah thawh chhuah em ni.. I va chapo pui ve nangni nu leh pa thawhchhuah ringa chapo em" hi ka tih theih loh zawng tak in ni.. Tih a pawisa chuan a vawm paha hei keimah ngeia ka thawh chhuah ani a dry clean tir man a deih loh chuan min hrilh dawn nia tihleh chanyeol chu a kaia a kal pui hmaka...
A thiante chu an lo nui tet"a....a kawra chhuata peih pah chuan tu nge engtin nge khatiang khan min tih ngam zawka tihleh thinrim tak chuan a chhuaka a thiante pawh chuan nui ver" chuan an zui chhuaka...
***************
Hey nangkha lo ding teh tihchuan hmeichhe 4 chhelo zet ho chuan jungkook chu thinrim tak chuan an rawn pana.. Eng nge jungkook chuan alo ti ha a... Tu nge maw iniha kan taehyung kha.. Khatianga I tih ngam zawka an zinga pakhat chuan jungkook nem sawk pah chuan ahan tia... In lo buaina tur a awm em ni jungkook chuan ahan ti changfaka.. An zinga leader ber chuan kingdom school neitu fapa i tih buai chuan keini min ti buai ang ini tun atang hian I buaina chu a intan e nuisuk pah chuan kal ang u thiante u tihchuan an kalsana...
Buaina ah ka awih thei lo zawk tihpah chuan a nui hul haka.. "Ka tihpalh ani jungkook keimah vangin buaina I neih phah dawn nih hi.. Taehyung te thian za ho hi ila hrechiang Lo hle ani in thiam loh tak chuan ahan sawia... " eng maw mi hausa satliah mai an nih kha a ti liam puata... Nilo jungkook tiang mai chu an nilo an zinga pakhat Kim namjoon hi Korea rama hotel Lian ber neitu fapa ani a Korea ram mai nilo in Japan, China.. Asia khawmual hrang"ah hian company Lian tak" shareholders ani nghe"a..chuan min yoongi hi chu an company hi Korea ah mai nilo Asia khawmual puia company Lian pui" in thawhpui an chaka company ringawt pawh hi engxah nge an neih ka hrelo... Jungkook chuan a en ha a.. Chuan jung Hoseok hi chu kan rama hospital Lian ber fapa hi ani a jhope tihin a Lara a mahni hrim" hi artist ania kan rama museum Lian ber pawh hi an ta ani...chuan nichina I tihbuai kha khawvela company Lian an thlan zinga panga neitu kingdom company rochun tu tur Kim taehyung ani kan rama ah chuan kingdom hrelo chu an awm lo ang chuan Tae kha tumahin tikhan an ti ngam ngai Lo a I huaisen khawp mai nuisuk chuan ahan tia...
An ni thian za ho chu mi mai" an nih loh tawp chu mahse ngaihdam ka dil nachhan tur a awm lo tihpah chuan class room chu a pana...
********************
Ti nge taehyung saw vawin nilengin saw tiang hmel saw a pu nia jhope chuan namjoon en pah chuan ahan zawta... Vawin thil thleng khan a thawng em ani yoongi chuan alo ti ban chapa.. Ni tak tih chuan an nui ho dar"a...tute emaw pawh min ti hrechhuak alawm hobbie chuan ahan tia tu maw an lo ti ha a.. E.. Le nayeon nui ver" chuan ahan tia.. Nichiah nayeon ang chiah ani an ha hmai pawh tihpah chuan Hobie leh namjoon chu anin high five a... Engtin nge khatiang ang mihring kha nayeon nen in tehkhin theih tae chuan alo ti ram hmaka leh lam a hawi leh nghala a..
Yoongi chuan tae awmna lam chu ava pana eng nge maw I rilru I tih buai viau le kan tih dan ang khan ti mai la yoongi chuan nuisuk chuan ahan tia... Aw nitak hyung ka lawm e nui ver" chuan jungkook pawisa pek hum pah chuan.. Jeon jungkook maw iniha.... Ngaihdam min dil khawp ang Lo en rawh...
Ka Lo ziak ve rawih mai 😂ngaihnawm loh pon min lo vote sak hram dawn nia... 💜💜💜
YOU ARE READING
Bad boy first love
Randomkâ tihpalh kà hmangaih che avangin... Jimin ka mumang mah nise tae kha ka hmangaih tak zet abulah awm kâ duh..