Jungkook pov..
Kim taehyung hmela mai" chule jimin lah hi khawi ah nge thinrim tak chuan cafeteria ah chuan ka zawng kuala.. Jimin leh chanyeol thu dun ka hmuh avang chduan ka va pan vata.. Ka thu nghala ka hma a tui chu ka inkhawlh"a.kook ti nge I hmui chu jimin in min rawn zawt chu tui chu ka hak deuh bawrh"a...chanyeol chuan min lo pui vata.. Tae in min kiss lai chu ka ngaihtuah chhuaka ka hmui chu ka tuai vak"a..engmah anilo engmah ka ei peih lo ka tho nulha ka kal nghal nal"...
Taehyung khan engtin nge a tih che a chanyeol chuan ka banah chuan arawn vuana.. A hmeltha chiang ani... Ah.. Engmah anilo buaina tlem kan neih deuha ni mai ka nui lui sanga.. Dik tak chuan buaina lian tak ani ka rilru chuan ka inseh ruhna sa hle.. Nih chuan class ah let ila ka kutah chuan min rawn kaia ka phu deuh zawka mahse nuam chu ka ti phiana ka nui ver"a...
Inkai rial chuan class room chu kan thleng a..lawk jimin ka theihnghilh deih kan in kaihna chu ka phelha... Ka hawi phei lawk tihah jimin in tu emaw mit tla lek lo a nui ver"a lo thlir chu ka hmu a.. A rang" chuan ka va pana.. Hey jimss ege nge I tiha a darah chuan ka va vuana a phu deuh dawra.. Mit tla lek lo a alo en chu keipawh chuan ka melh zui nghala.. Mipa pakhat tui taka alo mu lai chu ni in.. Mah.. Mahse ani saw taehyung thianpa kha ani lawmni..
Kook let ang tihpah chuan min let pui a tuma.. Ti maw tu nge a hming ni a ka ti zawm nghala.. A hming zawh ringawt pawhin a lai thei ania hepa hi ti nge a..a lai lutk chu a hawi kual ruk"a...chupa mulai chu ava melh leh zeuha.. Park jimin min chhang teh ner nang chuan ka zawt nawn leha.. Yoongi ania kook kum 5 arukin ka star tawh mahse ani chuan ka hming chauh a hria a ti chuai raiha..
Chuan ka ti leh kherah.. Chuan eng nge a ni te chuan ngaihzawng a nei reng alawm Jenny chunu chu ka hriattirh atanga tun thleng hian ala hmangaih ka tan chuan chance a awm ve ngailo anga tisap pah chuan a kala... Yoongi mulai chu ka thlir vang"a...chance chu a awm ang nuisap chuan jimin chu ka zui ve nghala..
Class room ah chuan kan luta jimin hmel chu a hlim lo tak zet hreawm ka ti hle bawk teacher chu rawn lut zui nghala.. Zanin hian welcome party a awm dawna zirlai te kal theuh tur ani in class president hnenah in zawt mai dawn nia a ti chiah chu jimin nen chuan kan in en vata.. Teacher in class alak mawp" hnu chuan min chhuahsana... Class president chu kan pan vata..
Hyung khaw nge party chu ni dawna chuan kan kal ve kher a ngai em kan kal chak lo takzet party tih vel hi kan ngainat loh bakah tun tum phei chu kan peih lo lehzual.. Kingdom neitu fapa te inah ania amah rawt chhuah ania kal vek tur kal loh chuan punishment a awm chuan thawmhnaw pawh amahin a thlang veka school banah hian kan sem ang a ti chiah chu jimin nen chuan kan thaw huai thei.. Kan peih lohna chhan ber pawh dress vang ania...
Kan thutna lam chu kan pana.. Kan nui dun ver"a ..kan vawikhatna tur ani vang teh aniang kook ka sam color hi ka thlak mai dawn mi min han en teh heichu ka inhmeh lo tiraw a hmelah chuan a phur takzet kook zanin chu jimin nen khan ka lo lam ang che u chanyeol in arawn tihchuan aw Jimin chuan alo ti vata ka nui ringawt dar 7 ah ka lo lam ang che u mahse in" awmna ka hremiah Lo arawn tih rual chuan hei address ania jimin chuan arawn ti leh nghala eng nge a awmzia hepa...
Jimin chu ka sika kawngkhar lam chu a melha.. Ka va en chuan yoongi chuan a lo ding ran a.. Mahse eng nge awmzia ka la hrechuang lo.. Eng thil nge tiha jimin beng bulah chuan ka phuna I la hre mai ang tih chauh chuan min chhanga..
School over..
Class kan bang chu phur fahran chuan kan chhuaka.. Hyung chuan kan parcel tur hreuh chu min pe a.. Hmeichhe thenkhat te chuan designer thawm hnaw hak duh mahse dan ani tlat silo a.. Lungawi lo deuh chuan an la a.. Kook lo kal rawh u ka lo thlah ang che u chanyeol chuan a car chhung atang chuan min rawn bia.. Parcel nen kan nih avang chuan lawmawm ngawt ang luh mai ka tuma mahse tu emaw chuan ka ban rekah chuan min rawn vuana.. Ka hawi phei vata. Nang bawk maw..
YOU ARE READING
Bad boy first love
Diversoskâ tihpalh kà hmangaih che avangin... Jimin ka mumang mah nise tae kha ka hmangaih tak zet abulah awm kâ duh..