6💜

408 59 35
                                    

Ka tho peih lo ka ning school ka kal peih lo jungkook chuan a puan chu pawt tha sauh"a...ngawi reng khan rawn tho rawh anih loh chuan I thianpa saw I roomah ka rawn luh tir ang a ti chiah chu jungkook chuan tu maw a inperh tho nghal awka.. Ka hre nang eitur vel arawn keng nual leh nghala a fel khawp mai anu chuan puan chu a thlep tha mial"a...jungkook chuan kawngkhar chu a hawng dek"a..Tae chuan nuisuk chuan alo siai zeuha.. Kawngkhar chu a khar tha nghal vata.. Nu saw pa saw tu nge a nih I hria em keini ang hnaih phak chi nilo chuvangin rang takin haw tir vat rawh jungkook chuan a ti ser"a...

Chuti lutkin ka ropui hleihnem tae chuan kawngkhar nghen pah chuan alo nuisapa... Hmanhmawh la inthlak vat mai rawh tae bawiha Lo nghak deuh rawh o ani hi chu a che muang lutk thina nuisap chuan a chhuahsana.. Chhuak rawh ka inthlak duh jungkook chuan a ti deuh hmuka.. Ka hmuh lai pawh hian inthlak maila nakina ka la hmuh tur tho alawm tihpah chuan kawngkhar chu a khara a kalh zui nghal bawka..

Eng nge maw I tihle jungkook chuan kawngkhar chu hawn a tuma tae chuan a ban rekah chuan alo mana.. Kook I peih emai min duh ve tih ka hre tho nia in pe tawh mai rawh ka ngaihzawng inih chuan hei aia nasa hian ka duat ang che a biangah chuan a fawp sapa.. Ka duhleh duh loh che I hre duh amaw taehyung chu apan hnaia min thlah phawt la tae mitah chuan a enkara.. Aih ka duh lo tlan chhiat I tum nih kha a kawgah chuan a kuah nghal zat bawka.. Fawh tum chuan a kun hniama jungkook chu a tal deuh nawk"a...che" suh ka tih tur chu ka ti dawn tho" tihleh a fawp nghal zata  kha" ni mai lawm inthlak rawh kan tlai dawn nia inthlak vat rawh nuisuk chuan a chhuahsana..

Ti nge a ka thinphu chu a awm chu a dawm.. Eng nge ka hriata ninawm tihpah chuan bathroom ah chuan a luta a nui deuh sun"a..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I inpeih tawh chuan lut la a car kawngkhar chu a hawn saka.. Ka lawm e nui ver" chuan a luta tae pawh chu nui deuh suk a.. School lampan chuan an tlana.. Jungkook chu a nui leh suk thina Tae pawh chuan mak a ti a ena a ni pawh chu a nui ringawta..

School  chu an thlenga ni hman nuam le Jungkook chu car atang chuan a chhuaka Tae chu a nuih ver"a..class room lampan chuan a kala I va rei ve jimin chuan alo pawt vata.. Eng nge jungkook chuan ner nang chuan a tia.. Chen alo leta nui ver" chuan atia.. Nimaw engtikah ti nge tunah min hrilh chiaha jungkook chuan a ti zawmzata.. Niminah khan mahse buaina ka neia a ti chuai raiha.. Eng nge chen alo kir chu I lawm viau lo mi tunah chuan I single tawh dawn lo a nui ver" chuan jimin chu nghawk zeuha..


Chu" alawm ka buaina  Jimin chuan tisap a.. Jungkook chuan a en hà a.. Nizan khan min kiss a tuma mahse ka namsawna engvanga dang nge ka nih ka hrethiam lo khatia min kiss a tum khan yoongi hyung ringawt ka rilru ah awma ka hrethiam tawh bik lo engtin nge ka tih ang kook chen chu tihnat kà duh lo a mahse keichuan yoongi hyung chiah hi ka hmangaih in ka hria mahse ani lah chuan min hmangaih ve bawk silo  a ti chuai raiha.. Jungkook pawh chuan sawi tur reng a hrelo.. A kutah chuan tu emaw chuan an rawn vuana a phu deuh zawka..

Chanyeol nangmaw ti nge I hmaite chu jimin leh jungkook chuan mak ti tak chuan an ena chanyeol chu hmaithi nuai leh kawr tet phung nen chuan a dinga.. Taehyung tihchiah a sawi hman nikhaw hrelo chuan a awm zui nghala.. Jimin hmanhmawh rawh doctor room ah hruai vat ang jimin nen chuan doctors room lam chu an pana doctor chuan Lo buaipui nghal vata..



Jimin lo awmpui rawh tihtur ka nei class chu ka sawi sak mai ang che thinrim tak chuan a chhuaka a kalna tur pawh a chiang viau ani  kawngkhar pawh kik lem lo chuan a hawng nghal thuaia... Sweetheart nangmaw min  va ngai hma ve Tae chuan alo nuisanga.. Hrethiam rawh tae a ngai ve che nih hi Hoseok chuan nui pah chuan jungkook chu a mel zata.. Eng ang chiahin in nge nangni ho thian hi in lo nunrawng a kha hria chanyeol chuan tihsual a nei tih chu mahse khati khawp tuar tur em kha chuan tihsual a neih awm ka hrelo nangni âng mi nunrawng hi hnaih leh che ka duh tawh lo ani Kim taehyung ka nun hi min rawn tibuai tawh suh ang che in hausakna hian tu nunna pawh a ti che theilo tih hi ka la hmuh tir khawp âng che u....





Bad boy first love Where stories live. Discover now