"Kim taehyung hetah hian maw "..yoongi chu ahmel atang pawh chuan lungawi vak lo tih hriat..amak yoong nge i buaina tae chuan thil awmdan hrelo ang mai chuan hawi kual rulh*a..
Ahmasa in heihi in ngaizawng kalna ania..a pahnihna chu hei eng movie nge ni ngai..india film leh kei maw..anui hul haka...enteh saw tihpah chuan hmalam chu melh zeuha..bogeum leh jungkook chu an lo nui her*a..an sir ah marco leh jimin pawh chu an lo nui dun her*a..tu nge jimin bul misaw ti deuh hu a..oh god jimin bul mi nilo in bogeum bul misaw lawm ka tih alu chu thing deuh na*a..
Jung kook nih saw..lawk nanghi i thik tih sawi tum suh phawk deuh hra chuan melha..saw an lut nia hmanhmawh ang tihpah chuan yoongi chu Kai lut dawr*a..an hnungah chiah chuan an thu a..bogeum chuan amit sir chuan marco chu melh zeuha..marco chuan hnunglam chu hawi zeuha tae leh yoongi chuan paper chuan an hmai an lo khuh vata..
Yoongi pawh nimaw bogeum chu nuisuka..music chu rawn ri ral*a.. Darkar chanve em pawh an en hma chuan yoongi chuan aning tawh khawp mai amu thlu lo chauh ani..zawimuang chuan bogeum chuan aluh chu nghat rial* ahan tuma...tae chuan alo sik zeuha..chu pawh hei der chuan jungkook darah chuan lu nghata..jungkook erawh chu afilm en tui em avang chuan bogeumin a ngheng tih reng pawh hrelo..
Tae chuan bogeum ke ah chuan pet leh chawrh zela mahse bogeum chuan hria ang pawn awm duh lo..bogeum chuan aia hnai chuan jungkook chu hruthnaiha tae thin thawk thut chuan apet leh pawpa a hma aia na in..eih ah tu nge jungkook chu hawi vata tunah khan tae khan bogeum ke nilo in jungkook ke na takin apet ani..
"Nangmaw " a aw chu aring deuh aniang chu an lo hawi thupa..jungkook zak lutk chuan ka tihpalh ati deuh sapa...hei Kim taehyung eng buaina nge i neih azawi thei ang bera sawi chungpawn arawl chu la ring tha in afiah tha khawp mai. Ka pu buaina in neih chuan min chhuahsan mai dawn mi mipakhat chuan arawn tia...
Tae chu ding hluaia" tunah khan tu nge chhuak tura itih kha i hria em" ati vin hlarah..ka pu chhuak turin ka timai alawm abengchenga ahan tileha.."engtin maw isawia" akawrawmah chuan hrama ..
"Tae atawk mipui khawmna hi buaina siam suh"..yoongi chuan lo khap dai vata.hey jeon jungkook nangmah vang nih kha chhuahpui nghal rawh nolo fahran chuan ahan tia..ah..oh. jimin inah ka lo nghak ang che Lo kal rawh tihpah chuan tae chu kaichhuaka..Nge min lo en renga ti bul hmuk pah chuan chhuak ve nghala..thinchhe reuh lutk mai jimin chuan tisapa..marco leh bogeum chu anin ena ani erawh chu anin nuih dun ver*..
Hey min thlah teh tihbuai ngailo..jungkook chuan an chhuah rual chuan vawnna chu thlaha.."Kim taehyung eng buaina nge ineiha .."..avin lek* tawh..nangmah chhantu hi khatianga khan ibe tur ania mi ..anui suk bawk..
Eng chhantu maw..asawi dik alawm nang awm lo la chuan kha movie kha ka enzo tur ania chhantua tunah nangnena hnawtchhuah kan nih hi ka lawm viau iring mi za lo tak chuan anui haka..hnawtchhuaka..min kaichhuak nih kha tae chuan lo tisam eta..
Van mawlchhah tak ka haw min lo zui reng* suh ang che tihpah chuan akal tau nghawng*a..ka chhuah dawn lo reng* che ahmui chu liak zeuha "kha thu kha isawi ngun tawh riau in ka hria.. Tae chu hawi vata "..yoong ti nge ilo chhuaha ..."india nula lam pawh ila hmuh loh kha"..nui suka..
Ngawi mai teh korea nula pawh ka ti theilo nia india nula phei chuh..ka haw dawn i bunny chu va thlah ta che tihpah chuan kalsana.."ka lawm e hyung "..yoongi chuan hnungzawng chuan aban lo phar zuaia..tae pawh jungkook kalna lamah chuan kal ve nghala..
Jung kook chu amah chuan kawngah chuan akala..ni e tae atan ading leh ahan hmuh meuh chuan hmangaihna tuipuia apil leh mai ahlau ani..tae hua anga lan tum hi engtianga harsa nge anih tih hi tumihring pawh ahmangaihna tem tawh chuan an hriatthiam pui ngei ang ( keipoh ka tel o🤣)
Mahse hmangaih tur anilo tih chu a inhrilh mawlh*a..ahlat atum pauh leh tae hian ahnaih zual emaw tih mai tur ani..akuta rawn vuantu an awm chuan angaihtuahna atanga harh zawkin akut lo vuantu lam chu hawi vata...
YOU ARE READING
Bad boy first love
Randomkâ tihpalh kà hmangaih che avangin... Jimin ka mumang mah nise tae kha ka hmangaih tak zet abulah awm kâ duh..