In tih tur chu in hrechiang tiraw tihsual engmah a awm tur ani lo ania Tae chuan thu pe aw tak chuan atia... " Aw kan hria e.. Engmah tihsual a awm lovang "...nih chuan kal tawh rawh u tihchuan a nuisuka engtin nge khatiang a min tih ngam zawk ni..
I tum tak" em ni Hobie chuan phur fahran chuan Tae chu a han zawta... Tehreng e tu nge a cho hi a hrechiang lo ani nui hulhak chuan a chhanga... School boring tak chu a hlimawm ve tan dawn e namjoon chuan yoongi melh zeuh chuan a tia.. Ka mutchhuak lutk vawin chu ka haw hma dawn nia yoongi chuan ham bui" chuan ahan sawia.. A Ho lutk yoongi I tih loh Dan pawh ani hleihnem Hoseok chuan alo tivata.. Nichiah namjoon pawh chuan alo ti vata.. Yoongi pawh chu a nui ringawta..
Tae chuan.. Taka hyung kha jeon jungkook kha eng ang chhungkua nge nih buaina ka neih phah a ngem ramhuai pitari sermon ka ngai thla peih miah lo nia ..."ngaihtuah duh suh anu chuan bazarah dawr a nghaka Apa taxi driver ania "...eng nga an lo tirual thawta.. Chu.. Chu.. Tiang ang mi chu engtin nge kingdom school ah an luh theiha Hobie chuan a ti bahlah nuaia.. Namjoon chuan.. Nia keipawh mak ka tia Mahse topper ania scholarship hmangin alo lut nih kha ..nih chu in ang lo thei ve Hobie chuan nuisuk chuan a tia.. Eng nge kan in an lohna tawng egxat nge kan thiam a ram engxah nge kan hmuh tawh khatiang mi topper mai" nen khan in teh khin suh Tae chuan alo ti hmaka...
**********************
Kook vawin chu haw phawt ka ngaia nihphawt o tihchuan chanyeol chu class atang chuan a chhuaka.. First day ninawm ber chu ani ngei ang amah chuan a phun sapa..
School over..
Jungkook tiraw I nih zirturin a hmu duh che min lo zui rawh tihchuan mipa pakhat chuan jungkook chu a rawn bia a aw ni e eng nita alo tivata zirtirtu in a hmuh duh che a Lo kal lawk rawh tihchuan a kala jungkook pawh chuan a zui ve mai bawka.. Helai hi eng room nge a jungkook chuan hawi kual ruk" chuan a han zawta mi 3 vel chu an rawn luta.. Hei tu.. Tu te nge in niha Jungkoook chuan a ti bahlah nuaia...
I hlau mai elaw tihpah chuan mipakhat chuan jungkook a rawn pana engtin nge taehyung te i tih buai ngam tihpah chuan tui chuan a leiha.. Huh Heihi eng nge ka hlauh che u inring mi in mi chapo pa chu ngaihdam ka dil a a lakah kun turah min lo ngai nih chuan in tisual ngaihdam ka dil ngai lo ang.. I lo huaisen reuh hi le tihpah chuan an zinga pakhat chuan a hnek chawrha.. Duh tawk chuan an sawi sa a jungkook erawh chu far khat pawn a mittui a tla lo.. Duhtawk rawh u Tae chuan aw thum fiah tak chuan a rawn tia.. Awle tihpah chuan an chhuak nghala a.. Tunah hian ngaihdam min dil la tihchuan ka tihbuai tawh lo ang che nuisuk chuan a tia.. E.. He I tuar chhel hle he tikhawp a an sawisa chung che pawh hian I mittui far khat pawh a tla miah lo nia I van pa em" a kutzungpui chuan like ve chu an ve kual vela..
Ngaihdam dila nangni ang mihring a tisual lo tu zawk ngaihdam in dil tir thin em ni a thi dawn pawh ni ila ngaihdam ka dil ngai lo ang lo hrerawh nui hal chuan a chhanga.. Hei chu kan rin ang ani lo hle mai namjoon nuisuk chuan a rawn tia.. Ani dawn khawp alawm chhuak ang u zanin chu hetah hian riak rawh se Tae chu a chhuak nghal hmaka jungkook tlan chhuah a tum lai chuan kawngkhar chu an khar zui nghala.. Ka hlauh che I ring em ni Kim taehyung ka hlau ther te Lo che au lawm" chuan a ti vak"a..
Tae I hneh theih ka ring lo ngaihdam a dil che ka ring lo hoseok chuan nui ver" chuan a rawn tia.. Nilo karkhat pawh a deih ka ring lo namjoon chuan a tive bawka.. Nih kanin chawi dawn mi phur fahran chuan Hobie chuan a tia.." Awle ka chak chuan IU ph no min pe ang I hria em " ..hobie chuan I chak loh chuan ka duh ber barna khaw Aw anin high five an nui dun hawk" in ninawm nang 2 kha light kha off kal rawh u reilo te kan awm a nge Tae chuan alo ti ramhmaka a..
Nih kan kal o light chu an off a an chhuak nghala I deih rei nge reilo tih chu kan en ang tihchuan a nuisuka.. Thil tlu rawp ri chu a hria a kawngkhar bul chu a pan nghala.. Khawngaihin kawngkhar hi lo hawng rawh u tihchuan jungkook chu a tap hawm"a..khawngaihin tihchuan a au lawm"a.. I deih reilo ang ka tih kha a nuisuka ngaihdam min dil la ka chhuah ang che nuisuk chuan a tia..
Ka duh lo ka duh lo.. Tihchuan ril tla tawp chuan jungkook chu a aua ..lemchan tum suh ngaihdam chu min dil la ani mai Tae chuan a rawn tive bawka chumi hnu ah chuan thawm chu a reh hmaka.. Eng nge maw thleng le tihchuan a tu khum chu a tuai light chu a on a kawngkhar chu a han hawnga jungkook chu nikhaw hrelo chuan a lo let reng tawha.. Oh God..min van tihbuai tak tihleh jungkook chu a pawm lawpa a cara a luhpui dawn chiah tihah jungkook chu a rawn meng thuta.. Eng nge I tiha min thlah nghal rawh tae chu a vin vaka.. I duh ang chuan le tihah a pawmna chu a thlah tawpa.. Eihah I â mi a Kim taehyung thinrim tak chuan a melha..
Min thlah rawh I ti anih kha alo tichang faka a hrim"in Khatianga dawizep leh turte chu ti nge I inlak chak viaua tae chuan elhsen tak chuan a melha.. Ah ih.. A kut khawih a tum chu thil Kim lo a hria a khawnge ka ban bun kha hlauthawn hmel tak chuan a zawta..
Ka hre nang I ban bun te chu keihian engtin nge ka hriat ang nga alo ti sam eta.. Ka tan a pawimawh zia I hria em thinrim tak chuan a au vaka.. Min tiphu lawm kha a dang lei leh mai rawh tihpah chuan a pawisa chu a pe a.. Jungkook chu a nui hul haka engkim hi sum a lei theih turah Lo ngai suh I pawisa I chapo pui em" chu nangmah khan kawl rawh keichuan eng nga tan mah ka ti ve lo ve thinrim tak chuan a kalsan a..
Eng nge a hriata ka tih bo pawh ni tawp silo a.. Van ninawm tak tihleh a carah chuan luh a tuma.. A lu chu a thinga nilo Kim taehyung I tih kher a ngailo amah pawhin zawn a tum loh kha luh chu a tum leha ka van ning tak tihpah chuan school gate chu a pana watchmen hnenah chuan gate chu a hawntira.. Room lam chu a pana..
Light chu a han on a chhuatah chuan an zawng kual vela reideuh a zawn hnu chuan bang kilah chuan a hmu hrama a nui ver" a hetiang ang mai" vang hian maw a thinrim em"a a ip te ah chuan a aka nuisuk chuan a chhuak ve nghala a..
****************
Kook tikhan awm tawh teh suh naktukah kan zawng dawn nia I uniform pawh dry cleaned ah ka daha nutei te pawh I riah tur Thu ka hrilh kha jimin chuan ahan sawi zawt" ka mu nia ngaihtuah lutk suh a bo lo ang light ka off ania tihchuan a off nghala..
A tukah chuan jimin chuan a tihdan ngaite in jungkook chu a kai tho a.. Kook tho rawh uniform pawh ka lam tawha in ha la breakfast eiturin rawn chhuk rawh tihpah room chu a chhuhsana jimin hi chu a fel ve ngawt mai ham bui" chuan a tho a a tihtur ang a tihfel hnu chuan inhnuai lamah chuan a chhuk thla ve a..
Good morning nute tihpah chuan thuthlengah chuan a thu nghala a.. Morning Bawiha kha lo ei nghal rawh tihpah chuan breakfast chu a pe a jungkook pawh chuan a ei nghal mawlh"a..
Hawh I inpeih chuan kal ila Jimin chu a chhuaka nute kan kal aw jungkook chuan chibai a buk zawh hnu chuan a chhuak ve nghala a..
School an thleng chu class roomah chuan an lut tlang nghala Tae chu alo thu ran tawha jungkook chuan melh pawh a melh eih lo Lo kal rawh jimin han zawng ila tihpah chuan chhuahpuia a tuma inbe lawk ang tae chuan a hma ah tak chuan a rawn dinga ka be duh Lo che pakhat zawk lah chuan alo ti ve hmak bawka.. Inbiak lawk kan ngai tihleh tae chuan jungkook chu a kai chhuaka..
Please vote, comment and share..
Min lo share sak hram dawn nia 😘💜💜💜
YOU ARE READING
Bad boy first love
De Todokâ tihpalh kà hmangaih che avangin... Jimin ka mumang mah nise tae kha ka hmangaih tak zet abulah awm kâ duh..