Wooyoung unott fejjel ült tankönyvei fölött. Mint minden más diáknak, neki sem volt kedve tanulni. Inkább Yunhoval beszélgetett volna, bár az sem biztos, hogy sikerülne neki, mivel legjobb barátja, vele ellentétben az iskolában ül. Wooyoung magántanuló. Ezt nem ő választotta magának, inkább iskolába járt volna. Új embereket akart megismerni, új barátokat szerezni. Az apja előtt pedig hiába tagadja, de egy kapcsolatra is vágyott már. Erről azért nem beszél apjának, mivel a férfi eléggé félti kisfiát. Feleségének a halála után Wooyoungot szó szerint egy kalitkába zárta. Egyedül Yunho látogathatja meg őt, mivel a két fiú már pelenkás koruk óta ismerik egymást. Wooyoung mindig mosolyog az apja előtt, de legbelül legszívesebben kitörne onnan.
~Wooyoung?-lépett be a fiú apukája a szobába. Wooyoung apja felé fordult. Érdeklődve figyelte, ahogy a férfi leül ágyára.
~Beszélnem kell veled.-jelentette ki a férfi, majd kifújta levegőjét.
~Mi az apa? Minden rendben?-Wooyoungban megjelent az aggodalom. Mellé egy kicsit izgulni is kezdett.
~Szeretném, ha iskolába járnál.-mondta rezzenéstelen arccal az apuka. Vele ellentétben Wooyoung szemei felcsillantak az örömtől. Először azt hitte, hogy csak elképzeli az egészet.
~Komolyan?!-felpattant gurulós székéből, ami a lendület miatt egy méterrel arrébb gurult.
~Igen, de vannak feltételeim.-egyenesedett fel a férfi is.
~Kérlek ne feküdj le senkivel egy hét ismeretség után, rendben? Ha találsz valakit, akkor mutasd be. Nem akarom, hogy valami jött-ment srác csak úgy hozzád érjen!-az apuka szinte könyörgött. Wooyoung egy kisebbet kuncogott ezen.
~Ne aggódj, nem vagyok olyan. Plusz, Yunho is velem lesz, nem?-került egy vigyor arcára. Apukája bólintott egyet, és megkönnyebülve ölelte meg fiát.
~Holnap már mehetsz is, de légy óvatos.-simogatni kezdte a srác hátát, aki boldogan visszaölelte őt.
~Köszönöm..-motyogta ezt orra alatt Wooyoung, utána elhúzódott az ölelésből.
~Mondd el Yunhonak. Szerintem örülni fog.-beszéd közben a férfi kisétált az ajtón. Wooyoung nem is bénázott tovább egyből nyúlt telefonjáért.Woo🥰
Yunho!! El sem hiszed, hogy mi történt!!Yunie💖
Mi? Mi az?Woo🥰
Holnap lesz egy új osztálytársad ;)Yunie💖
NeEEEeeeEeEEeeeEWoo🥰
DeEeEEeeeEeeEeeEeeeeEEYunie💖
ÚRISTEN
Bemutathatlak az itteni barátaimnak!!Woo🥰
Végre láthatom Mingit is
Érdekel, hogy ki rabolta el a legjobb barátom szívétYunie💖
Bírni fog téged
Már tudomWoo🥰
Hát nagyon remélem
Akkor.. holnap tali?Yunie💖
Igen! Suli előtt egy órával odamegyek a házatokhoz
NE ALUDJ ELWoo🥰
Nem fogok :)Yunie💖
Most mennem kell
Majd még beszélünk
Szia Woo <3Woo🥰
Szia Yunie <3
Látta
YOU ARE READING
ADDICTED || WOOSAN (16+)
FanfictionCsak egy pillantás kellett ahhoz, hogy meglássam őt benned. Ő vagy te, és te vagy ő..