hikaye ve karakter tanıtımı.

119 27 15
                                    

mert soydan:atanın en yakın arkadaşı ve derinin abisi.

ata zorlu: mertin en yakın arkadaşı zeki güleç ve çok akıllıdır.

derin soydan:mertin kardeşi hazalın çiğdemin ve aylinin ev arkadaşıdır. ve lise so'n sinif öğrencisi.

aylin acar: aylin derin çiğdem ve hazalın EV arkadasidir ve EV arkadaşlarıyla aynı sınıftadır.

hazal bulut:aylin derin ve çiğdemin ev arkadaşıdır ve ev arkadaşlarıyla aynı sınıftadır.

çiğdem aslan: aylin derin ve hazalın EV arkadaşıdır. ve ev arkadaşkarıyla aynı sınıftadır.

karan: ata ve mertin en yakın arkadaşıdır.


eveeeet karakter tanıtımı bu kadar arkadaşlar bu arada size cok heyecanlı bir kitap yazıyorum. takipte kalın

bu arada bana kitap yazmam için yardımcı olan yazarlara sonsuz teşekkür ederim

Hikaye tanıtımı.

İlerleyen bölümden kırıntı,

Hazal: bi kere bile dinlemedin o, kadar dedim sana  yanlış anlaşılma diye. Sen ne yaptın? Beni dinlemeden gitmeye kalktın.

Ata: gerçekten inan kan beynime sıçramıştı. Aranızdaki mesafe beni deli etti. İnanamadım. Bunun gerçek olduğunu inanamadım...

Hazal: "hahaha hiç güleceğim yoktu. Sen beni ne sandın robot mu? Benim kalbim yok mu? Sen nasıl bir insansın? Şimdi sana olan inancım tamamem bitti... Beni ilgilendirmiyorsun. Şimdi sen gitme ben gidicem"dedim ve çıktım. Arkamdan geldi kolumu tutup beni kendine çevirdi

Ata: ne olur gitme... Olmuyor ben buyum. Yapamıyorum.

Hazal: "senin gerçek yüzünü gördüm.şimdi umrumda değilsin..."
Dedim ve ağlayarak çıktım oradan. Her zaman geçtiğim caddenin ordaki kapıda yabancı harflerle yazılan yazılar dikkatimi çekti ve google' ye çeviri yapıp fotosunu alıp okuttum. Sonuç... Sakın girme çıkışı olmayan karanlık, geri dönülmeyen karanlık. Bu ne ya? Dedim ve içeri girdim. Bu ne yaaa!!! Nereye gidiyorum.

Bilinmeyen: seni bu kadar erken beklemiyordummm.

Hazal: ha! Sen de kimsin. Karşımda karanlığa bürünmüş siyahtan
Yüzü görülmeyen kişiydi.

Bilinmeyen: karanlık dünyan

Hazal: karanlık dünyam?

Bilinmeyen: karanlık dünyana hoş geldin.


peşimdekiler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin