Chapter 5(FİNAL)

2.2K 135 73
                                    

Az yorum yapın kendimi yalnız hissediyorum 😔

"Günaydın çocuklar. Uyanmasaydınız keşke. Ben size yemek getirirdim." Jin hyung çok neşeliydi.

Dün yaşadıklarım olağanüstüydü. Öyle ki, rüyamda bile Taehyung'ın benim adımla inlemelerini duymuştum.

Utanarak aşağı indiğimizde herkesin kahvaltı ettiğini gördük. Jimin hyung sırıtıyordu. Anlaşılan dünkü oyunun detaylarını öğrenmişlerdi.

Masaya geçip oturduk. Taehyung hemen yemeklere yumuldu. Bense pek aç değildim. Benim yemek yemediğimi gören Taehyung ağzı dolu konuşmaya başladı.

"Omo Kook, sön dö yösönö."

Bu dediğinine güldüm ve ağzındakini bitirince çatalına yumurta alıp ağzıma sokmaya çalıştı. Yemeği kabul edince bana yedirmeye devam etti. Ben de ara sıra ona da bir şeyler veriyordum.

Namjoon hyung öksürmeye başladı. Kafamı hızla ona çevirdim. Elini sallayarak "yok bir şey, siz devam edin. Jimin, kuzum bana bir su getir."

Jimin sinsice gülerek "Aaa evet getireyim. Hyung sen de gel benimle mazallah ben getirene kadar boğulursun falan. Orada içersin. Hatta bence suyu mutfaktan değil de marketten alalım." Jimin hyung hala öksürmekte olan Namjoon hyungı ayağa kaldırdı.

"Öhöm, ben de bir tuvalete gideyim." Yoongi hyung da kalktı ve içeri kaçtı.

"Ay ben de gideyim bakayım Jimin salağı marketten saçma sapan bir su almasın. Sen de gelsene Hoseok!"

"Eee, ben de içeri bir bakayım bari." Hoseok hyung da gülerek içeri gitti.

Baş başa kalmıştık.

Böyle olunca aramızda dünün gerginliği iyice arttı. Taehyung dün çok cesurdu ama şimdi utanıyordu.

Çatalı elimden bırakıp elini tuttum. Anında bana baktı. Bunu yapıyordum çünkü yıllardır hayalini kurduğum şeyler bir bir gerçekleşmeye başlamıştı.

"Seni seviyorum Taehyung. Çok seviyorum. Bana kendimi çok özel hissettiriyorsun. Adımı söyleyince adımı seviyorum, gözlerime bakınca gözlerimi seviyorum. Senin bakmana değmesi için. Bana sarılınca, boynumu öpünce, göğsümde uyuyunca da seni seviyorum. Ben sana layık olmaya çalıştım hep. Olamadıysam da özür dilerim." Bunları ne ara söylediğimi anlamadım.

Taehyung kollarını bir anda bana sarınca kendimi tutamayıp hıçkırdım. Ama onun çoktan ağladığını fark ettiğimde o yumuşak saçlarını okşamaya başladım.

Hala eski Taehyung'tı. "Seni çok seviyorum Kookie~ çok aşığım sana, içime sığmıyorsun."

Bu dediği şey karşısında gülmeye başladık. Çünkü dün bunun aynısı olmuştu. Taehyung beni içine alamamıştı. Tekrar sarılıp salya sümük gülmeye başladık.

Taehyung kucağıma oturmuştu. Ellerime mükemmel uyan belini sarıp onu kendime bastırdım. Kollarını boynuma sarıp alnını alnıma yaslamıştı. Sonra bize katılan bir çift kol karşısında ikimiz de şaşırdık.

Hoseok hyung "kuzularım benim"diyerek bize sarıldı. Sonra onun üstüne eklenen ve Taehyung'la birbirimize yapışmamızı sağlayan diğer hyunglarımın kolları etrafımızı sardı.

Görmüyordum ama sanırım Jin hyung ağlıyordu. Taehyung'ın beline daha sıkı sarıldım. O da boynuma...

Yıllardır aşık olduğum adam kucağımda boynumu gizlice öpüyordu şu an. Öyle mutluydum ki tüm hyunglarıma teker teker sarıldım.

Aurora ||TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin