•4. Bölüm•

399 26 2
                                    

Yine sıradan bir okul günü. Adrien ve Marinette sabah kalkıp hazırlanıp okula giderler. Adrien'ın aklı Uğurböceğindedir. Marinette'ten hoşlanıyordur ama içinde hala Uğurböceğine olan duyguları vardır. Adrien'ın kafası çok karışıktır ve dalmıştır. Teneffüs olur ve Adrien şüphelendiği tüm kızlarla Uğurböceği hakkında konuşur. Marinette çok kıskanır ve Alyaya durumu izah eder. Marinette ortamdan uzaklaşırken Alya ise Adrien'ın yanına gider.

Marinette: Alyaaaaaa! Adrien o kızlarla ne yapıyor!! Arghhh delircem ben gidiyorum! Bu görüntüye daha fazla dayanamayacağım!
Alya: kızım sakin ol eminim bir açıklaması vardır. Ben gidip Adrien ile konuşucam.
Marinette: görüşürüz Alya. *gider*
Alya: görüşürüz Marinette. *Adrien'ın yanına gider*

Alya: Hey Adrien! Naber?
Adrien: iyi Alya senden naber?
Alya: iyiyim bende.. sen kızlarla ne konuşuyorsun?
Adrien: Alya.. bak sana söylemediğim birşey var ve sanırım söylemenin zamanı geldi çünkü bana yardım edebilecek tek kişi sensin.
Alya: ne konuda? Adrien ne diyorsun gerçekten anlamıyorum..
Adrien: ben okulun 2. Gününden beri Uğurböceğinden hoşlanıyorum yani.. aşığım.. ve Uğurböceği olabileceğini düşündüğüm şüphelendiğim kızlara konu ile alakaları var mı diye soruyorum ama hepsi bana "ben uğurböceğiyim!" diyor.
Alya: nE!! AMAN TANRIM!!! Bunu hemen Uğurbloğuna yazmalıyım! Ve sana yardım edicem Adrien.
Adrien: çok teşekkür ederim Alya ama Bloğuna yazmasan olmaz mı? Gizli kalmasını tercih ederim.
Alya: oops! Sanırım yazdım bile.. hihi..
Adrien: -_-
Alya: özür dilerim?!
Adrien: ah tamam affettim..

O sırada Marinette'in telefonuna bildirim gelir ve Marinette bildirime tıklar ve bunu görür. Bunu zaten biliyordur ama Alyaya bir açıklama yapması gerekiyordur. Alya'ya Uğurböceği olarak mesaj atar; o akşam bir röportaj yapmak istediğini söyler. Alya sevinçten çıldırır deliye döner.

O AKŞAM...

Alya: MERHABA UĞURBLOĞU'NUN SİZ ÇOK DEĞERLİ SEVGİLİ TAKİPÇİLERİ! BUGÜN UĞURBÖCEĞİ İLE BİR RÖPORTAJ YAPICAZ HAZIR MISINIZ! O HALDE HADİ RÖPORTAJA GEÇELİM!
Uğurböceği: Merhaba Herkese! Ben Uğurböceği. Bu röportajı yapmak istedim çünkü bir şeyi netleştirmek istedim.
Alya: Ahh Uğurböceği sana soracak öyle çok sorum var ki... önce hangisinden başlasam bilemiyorum..
Uğurböceği: soru - cevap için vaktim yok Alya üzgünüm. Bugün burda olmamın sebebi bloğunda paylaştığın Adrien Agreste ve benimle ilgili olan paylaşımın.
Alya: bir sorun mu var Uğurböceği?
Uğurböceği: kısmen. Ben bir süperkahramanım ve kimliğim kimse tarafından bilinmemeli. Adrien Agreste'i bende seviyorum ama o paylaşımı silmelisin Alya böyle birşey söz konusu bile olamaz! Adrien ile ben sevgili değiliz ve olamayız! Eğer hawkmoth bunu öğrenirse kimliğim deşifre olabilir ve Paris daha büyük bir tehlike altına girebilir!
Alya: ah ben çok özür dilerim Uğurböceği bunu bilmeliydim. Hemen siliyorum.

Alya herkesin gözü önünde canlı yayında paylaşımı siler.

Uğurböceği: çok teşekkür ederim Alya. Artık gitmem gerekiyor röportajı burada bitirsek iyi olur sonra yine röportaj yaparız olur mu?
Alya: tabiki Uğurböceği ne demek! Geldiğin için çok teşekkür ederim!
Uğurböceği: ne demek, rica ederim. Görüşmek üzere Uğurbloğu takipçileri! *evine gider*
Alya: EVET SİZ DEĞERLİ UĞURBLOĞU TAKİPÇİLERİ BUGÜNLÜK DE BU KADAR BİR DAHAKİ CANLI YAYINDA GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN!

Alya canlı yayını kapatır ve odasına gider yatar uyur. O sırada Marinette de evine gelir ve ödevlerini yapar sonra da yatağına girer ve uyur.

O AKŞAM...

Adrien: İnanamıyorum! Nasıl böyle diyebilir! Kalbimi çok kırdı!
Plagg: ah dostum.. Kusura bakma ama Uğurböceği haklı. Eğer sevgili olursanız ve hawkmoth bunu öğrenirse Sizin kimliklerinizi bulması an meselesi olur. Ve Paris çok büyük bir tehlike altına girer. Üzgünüm dostum..
Adrien: sanırım haklısın plagg.. Hem zaten benim Marinette'im var. O bana yeter.
Plagg: aferin evlat hep böyle ol ve şimdi bana biraz Camembert peyniri ver!
Adrien: zaten 3 kutu yedin plagg doymadın mı?
Plagg: sence ben doyar mıyım? Bana bi baksana sen? -_-
Adrien: hıhı evet doymazsın. Hadi yatalım artık geç oldu. Yarın Prensesimi görmek için sabırsızlanıyorum. İyi geceler Plagg.
Plagg: iyi geceler Adrien.

Maskeli Aşık 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin