"Yine sıradan bir okul günü... mü acaba?! Ağağağa inanamıyorum!! Adrien beni seviyoooo!" Diye yerinden fırladı Marinette. Çok mutluydu ve heyecanlıydı. Hızlıca hazırlandı ve okula doğru koştu.
ADRİEN VE PLAGG...
Adrien, Marinette'i düşünmekten uyuyamamıştı. Belki birkaç saat uyuyabilmişti. Plagg'in homurdanmalarına daha fazla dayanamadı ve kalktı.
Plagg: ADRİEN AÇLIKTAN ÖLÜYORUM BANA LEZİZ CAMEMBERTLERİMDEN VER HEMEĞĞĞN!!
Adrien: -_- *verir*
Plagg: *yer*Adrien, Plagg karnını tıka basa doyururken hazırlanır. Plagg çantaya girer ve umarsızca tıkınmaya devam eder. Adrien korumasınında içinde bulunduğu arabaya biner ve okula gider.
O sırada Marinette koşarak sınıfta resmen dalar. Ve Marinette yeri boylar. Bunu gören Alya, Nino ve diğer kızlar Sabrina ve Chloe hariç, Marinette'in kalkmasına yardım ederler.
Marinette yerine oturur oturmaz sınıfa Adrien girer.Adrien: selam Marinette!
Marinette: se-selam Ad-Adrien!
Alya: selam Adrien!
Nino: Günaydın dostum!
Adrien: *esneyerek yerine oturur*
Nino: ne o dostum, dün gece uyumadın mı?
Adrien: aslında bakarsan Nino, uyuyamadım..
Nino: neden ki kardeşim?
Adrien: Marinette'i düşünmekten uyuyamadım..
Marinette: nE?! Ağağağağağ! (R.I.P Marinette) ♡'・ᴗ・'♡
Alya: Aha kesin Marinette öldü bu sefer.
Adrien: nE! Ölemezzz! Nolur ölme Marinette!
Marinette: nE? Huh? Tamam ben iyiyim merak etmeyin hihi.
Adrien: iyi olmana sevindim Marinette.Daha sonra sınıfta Bayan Bustier gelir ve ders başlar. Okul sıkıcı geçmektedir. Teneffüs zili çaldığında tam o anda biri akumalanır.
HAWKMOTH'UN MEKANINDA...
Hawkmoth: Planımı devreye sokma vakti geldi...
(Buraya yazmaya üşendim birazdan anlarsınız zaten)Hawkmoth bir Akuma yapar ve Lie-la'ya yollar. Lie-la bunu farkeder ve akumayı eline alıp kolyesine koyar. Hawkmoth lie-la ile anlaşır ve lie-la yine "Volpina" olur.
Volpina, Paris'in en net görülebilen ve Popüler olan lokasyonunu seçer ve oraya Lie-la ile Adrien'ın öpüşüyormuş gibi olan bir ilizyonunu yaratır ve koyar.
O sırada okulda akuma alarmını duymuş olan Marinette ve Adrien tuvaletlere gidip dönüşürler. Akuma alarmının olduğu yere gittiklerinde Uğurböceği şok olur.
Uğurböceği, gördükleri karşısında çok kötü olmuştur, canı çok yanıyordur ve ağlamaya başlar. Bunu farkeden Karakedi duruma el atar.
Karakedi: Leydim buna kanmayın bu sadece bir ilizyon! *sopasını ilizyona doğru atar ve ilizyon kaybolur*
O sırada Hawkmoth, Uğurböceği'nden gelen negatif enerjiyi hisseder ve akuma yapıp yollar.
Akuma Uğurböceğine gelirken Karakedi bunu farkeder ama Kediklizim der fakat Herşey için geç olur ve akuma Uğurböceği'nin yoyosuna girer. Uğurböceği savaşır ama yorgun düşer daha fazla dayanamaz ve teslim olur. Artık adı "Lady Misfortune" yani "Leydi Şanssızlık" olmuştur.Karakedi gördüğü karşısında önce şok olur ama kendine gelmesi uzun sürmez. Leydisi ile şavaşmaya başlar. Zamanı dolmak üzeredir, daha önceden "Kediklizim" demiş fakat kullanamadığı için yokolmuştur. "Kediklizim" boşa gitmiştir. Karakedi'nin tek dişi kaldığında kaçması gerekmektedir. İki binanın arasındaki dar kuytu alana kaçar. Geri dönüşür ve Plagg yorgun bir şekilde avcuna düşer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskeli Aşık 2
FanficEn çok okunan kitabım "Maskeli Aşık" ın ikincisini çıkarmaya karar verdim. İlk kitap Marichat çiftini konu alıyordu bu 2. Kitap Ladrien çiftini konu alıcak. Ağırlıklı olarak Ladrien olucak. ❤️💚