1 RÉSZ

27.2K 222 12
                                    

Kellemes meleg volt a víz. A tetején illatos habbal borítva. A kádban elfeküdtem kissé összehúzott lábakkal, míg Rita elém helyezte le magát térdére és lábára támaszkodva.
Figyeltem ahogy beszappanozza a kezét majd a csupasz kis puncit kezdi dörzsölni vele, teste a szappantól gyönyörűen csillogott, vállig érő mogyoróbarna vizes haja pedig a vállán pihent. 
Eszméletlen szép látvány volt számomra. Sosem voltam perverz, meg sem fordult a fejemben semmiféle “bűnös” gondolat, de ahogy ott ült velem szemben a kádban és hallgattam a csacsogását a sulis témáiról, közben egyfolytában a finom kis testét figyeltem, ahogy ő szappanozta magát, arra lettem figyelmes mikor feleszméltem, hogy a hímtagom, – ami szintén csupasz, mert borotválom – , elég rendesen megmerevedett! Tök ciki volt, de szerencsére ő nem látott semmit az egészből, mert habfürdő mindent eltakart.
Először nagyon kínos gondolatok ötlöttek fel bennem, hogy mit is csinálok, hiszen még csak 14 éves és ráadásul a "bátyja" vagyok (!), de aztán miután befejeztük a fürdést, lenyugodtam és beletörődtem emberi ösztöneimbe s úgy gondoltam elfelejtettem az egészet…
Amikor már én is kikászálódtam a kádból és bementem, hogy lefeküdjek mellé aludni, még mindig nagyon kanos voltam és elhatároztam, hogy holnap valami nő után nézek, mert már teljesen meghülyülök! Mikor bementem a szobába ő már aludt, és mivel nyár volt és igencsak meleg, alig volt csak betakarózva – vesztemre, mert rég ki nem elégített férfiasságom megint elkezdett teljes méretére merevedi… Úristen, hogy fogom túlélni az éjszakát – gondoltam, mivel őrülten izgató látvány volt ahogy ott feküdt előttem hason, kissé szétvetett lábakkal, a bőre pedig csillogott még a testápolótól és rajta az az izgató kis szatén – “rongydarab”, ami a kis popsijába vág!

A Mostohahúg   <BEFEJEZETT>Where stories live. Discover now