Rita lehúzta a shortomat, elémtérdelt majd ajkaival elkezdett kényeztetni. A lábam megremegett, s testemet hátradőlve kezemmel mâr a mosógép tetejét támasztottam, mielőtt hátra borultam volna. Mikor farkam megmerevedett, Rita felállt, én átfogtam a derekát, felkaptam és a mosógép tetejére emeltem. Lábait a vállamra tette, s én farkamat megfogva finom, meleg puncijába tettem, s ő irdatlan nagy tempóban elkezdett vonaglani. Karjával a nyakam támasztotta, csípőjét enelgette, hogy egyre mélyebben belé tudják hatolni. Rita felegyenesedett és és testük összesimulva farkamon lovagolni kezdett. Ahogy fenekét fogtam ujjaim kis fenék lukja közé vándorolt. Bele-bele dugtam ujjam. Rita az élvezettől megremegett. Lâbait lerakta a földre, megfordult, karjával a mosógépet támasztva bepucsított, ezzel is jelezve, hogy hâtul is kívánja.
Amint a földre ereszkedtem, popsijât széthúzva nyelvemmel az ánuszât kezdtem izgatni, amit halk nyöszörgésekkel fogadott. Felálltam, s farkam makkjât s lassan, egyre mélyebben Rita érintetlen nyilasaba helyeztem, s derekât megragadva, nagyobb döfésekkel olyan testremegésbe kezdett, amitől puncijâból olyan spiccelést csinált amelyet eddig csak a pornó filmekben láttam.
Rita spriccelős mutatványa teljesen begerjesztett. Izzattsággal telve beleültünk a kádba, s magunkra engedtük a forró vizet. Ráfeküdtem, s ahogyan öleltem merev farkam újra Rita puncijához simult. Ő megmarkolta, s széttârt lábai közé tette, s makkommal csiklóját masszírozta. Egyre hangosabban nyögött, lâtszott rajta, hogy hstâsa alatt van ánusz-orgazmusânak. Ahogy egyre mélyebben döfködtem, hátamat karmolászta, s lábaival majd teljes testével szorított hogy ne hagyjam abba az élvezet nyújtás. Ahogy a víz telt, testünk térfogatából adódóan hamar megtelt a kád vízzel. Én hâtradöltem, Rita râmhasalt, s nyakam szivogatta, miközben apró újjaival a farkamonmal kezdett játszadozni. Csillogó gyémánt kék szemével rám nézett, s vett egy nagy levegőt, majd a víz alá bukva bekapta hímtagom. A remegestől ahogy rangatóztam a víz nagy része a fürdő padlójara loccsant. Az eddigi ingerek hatásâra hamar elsültem, s jó adagnyi spermâm Rita szájában landolt. Ő felbukott a víz alól, s beleült még álladozó farkamra, s egyre nagyobb kéjjel lovagolni kezdett, amit én se tudtam hangok nélkül hagyni. Talán ez volt az elmúlt két nap legfeledhetetlenebb pillanata. Kiszálltunk a kâdból, óvatosan, nehogy balesetet szenvedjünk, lágyan megtörölköztünk a pihe-puha törölközvel. Ő magâra kapott egy lenge köntöst, én friss boxert húztam. Rita kiment a konyhára, észrevette telefonja villogásât. Szemét érdeklődve összehúzva a nem rég kapott SMS-ét olvasta. Arca sírógörcsbe rândult, s Iphone-jât a sarokba dobta teljes erejéből, hogy annak a kijelzője teljesen berepedt.
Zokogva borult a vállamra
YOU ARE READING
A Mostohahúg <BEFEJEZETT>
Teen Fiction18+ Dani és Rita mostoha testvérek, akik az élet különös fintora folyamán egymásbaszeretnek. Míg Dani anyja Londonba utazik helyretenni félresilkott házasságát második férjével, addig a két fiatal megismeri egymást a testi-lelki sík horizontján. D...