5. RÉSZ

25.1K 194 1
                                    

Másnap reggel arra ébredtem, hogy Rita ágyba hozza nekem a kávémat és csak egy kis aprócska, virító – rózsaszín tangabugyi volt rajta és egy hófehér kis top! Mivel épp előtte fürdött le az éjszakai nagy meleg miatt gyönyörű látvány volt ahogy a fehér toppon keresztül ágaskodott a kis mellbimbója, ahogy a reggeli kissé hűvös levegőt megérezte.
Verőfényes napsütés volt odakint, én meg még félálomban ültem az ágyon, és az éjszakai események forogtak a fejemben a kávém kortyolgatása közben. Rájöttem, hogy többé már nem tudok úgy nézni Ritára mint az én édes – pici húgomra, hiszen már majdnem igazi nővé vált! Miután agyilag is sikerült magamhoz térnem, Rita arra kért, hogy töltsük úgy a hétvégét ahogy azt ő szeretné.
Beleegyeztem…
Elsőként rávett arra, hogy menjünk el a Plázába egy új fürdőruhát venni neki, mert “a tavalyi már ódivatú” – mondta. Felöltöztünk hát és elindultunk, ahol megint sikerült kiválasztania a legelképesztőbb fazonú kis darabot, ami épp csak a lényeget takarta.
Már alig várta hogy hazaérjünk és felavathassa új fürdőruháját a kerti medencében. Rávett arra, hogy ma egész nap csak napozzunk és lustálkodjunk a medence mellett a kertben. Ebben én is benne voltam, hiszen elég fárasztó volt a hetem a főiskolán. Mikor hazaértünk, Rita besietett a szobájába, hogy átöltözzön a henyéléshez, én eközben a konyhába mentem egy pár dobozos – sörért, hogy meg legyen a sütkérezéshez a filing! Mikor kiléptem a kertbe, eszméletlen látvány fogadott…

A Mostohahúg   <BEFEJEZETT>Where stories live. Discover now