İğrenç alarmın sesi ile gözlerimi araladım.Yatağımda oturur pozisyona geldiğimde saçlarımı sağa doğru savurdum.Komodinin üzerinde duran telefonumu elime aldığımda on bir cevapsız arama ve kırk üç mesaj olduğunu görünce şaşkınlıkla gözlerim büyüdü ve kim olduğunu öğrenmek için bildirimi sola doğru çektiğimde kimden olduğunu gördüm.
Canım kuzenim Can on bir kere aramış ulaşamayınca da kırk üç mesaj atmış.Whatsap'a girip Can'ım ismine tıkladığımda Can'ın gerçekten deli olduğunun bir kanıtı daha geçmişti elime.
*Can'ım kişisinden 43 yeni mesaj*
*Can'ım:K
*Can'ım:A
*Can'ım:Y
*Can'ım:L
*Can'ım:A
*Can'ım:Günaydın!
*Can'ım:Hadi uyan uyuyan güzel!
*Can'ım:Kime diyorum! Hey sana diyorum!
*Can'ım:Ya bir kere de birinci aramamda uyansan intihar ederim herhalde!
*Can'ım:Ya ben heyecandan uyuyamadım sen ohooo!Hani yeni okulumuzda ilk günümüz ya!
*Can'ım:Neyse seni suyla uyandırmak için çok heyecanlıyım geliyorum seni almaya!...
Böyle devam ediyordu kırk üç mesajın hepsi.Mesajları okuduktan sonra telefonu tekrar komodinin üzerine koydum.Ayağa kalktım kapının arkasındaki askılıkta asılı olan bornozumu alıp ebeveyn banyoma girip kısa bir duşa girdim.
Duştan çıktıktan sonra odamın kapısının tıklatılması ile kapıya doğru döndüm.
"Gir!"diye seslendim.İçeri giren Can isyen eder gibi gözlerini açtı ve konuştu.
"Kızım sen hâla hazırlanmadın mı?
İlk günden geç kalmak mı istiyorsun!"dedi."Ya senin şu inek öğrenci hallerine bayılıyorum gerçekten!"dedim kahkaha attığımda.
"Ya ne inek öğrencisi sadece yeni okulumuza ilk günden geç kalmak istemiyorum"dedi bıkkınlıkla kafasını eğdiğinde.
"Hmm..."dedim hâla gülüyordum onun bu tatlı haline.
"Tamam hadi hazırlan ben aşağıdayım teyzem çok güzel krep yapmış!"dedi kapıya doğru ilerlerken.
"Ya krep mi? Bana da bırak!"dedim arkasından bağırarak.
Can kapıdan kafasını uzatarak tekrar konuştu.
"Sanmıyorum, eğer beş dakika içerisinde gelmezsen hepsini yerim ona göre!"dedi, hızlıca kapıyı kapattı ve çok sesli bir şekilde merdivenden indiğini duydum.Can gittikten sonra hızlıca üstüme siyah ve salaş bir sweatshirt,altıma ise siyah dar bir pantolon giyindim. Kırmızı beyaz şeritli bir uzun çorap giyindiğimde çantamı da alıp hızlıca aşağı inerken bileğimdeki siyah toka ile dağınık bir topuz yaptığımda kahvaltı masasında iştahla krepleri yutan Can ile göz göze geldim.
Çantamı yere koydum ve kahvaltı masasına oturdum."Günaydın! Meleğim!"dedim hemen yanımda çayları dolduran annemin yanağına öpücük kondurduktan sonra.
"Günaydın aşkım!"dedi ve gülümsedi demliği kahvaltı masasının hemen yanındaki tezgaha koyarken.
"Ya teyze sen bu krepi nasıl bu kadar güzel yapıyorsun?"dedi Can merakla.
"Oğlum ablam da çok güzel yapıyor sen abartıyorsun!"dedi annem masaya otururken.
"Annem mi güzel yapıyor!"dedi alayla ve ekledi"Evet aslında kömürü çok güzel yapar annem."dedi ve büyük bir kahkaha attı.
"Ya anne krep yapınca bir daha çağırma Can'ı ya baksana koca krepi bir lokmada yuttu!"dedim alayla.
"Ya teyze dinleme şunu sabah kalktım mesajını gördüğümde yataktan uçtum resmen kahvaltı da yapmadım!"dedi çatalındaki çikolatalı krepi ağzına atarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYLA
Mystery / ThrillerOnlar bir sır saklamak zorundaydılar ama bu sır birinin hayatının son bulmasının sırrıydı. ---------------------------------------------------- Kayla ve Can okullarına başladıkları ilk gün kendilerini bir çıkmazın içinde bulmuşlardı çünkü onlar bir...