امگاورس و گرگ

2.4K 246 81
                                    

الان بریم سراغ  قشنگترین جای داستانمون.

بله الان میخوام براتون از مهمترین و اصلی ترین چیز این کتاب بگم. حیوون سکسی،جذاب و خشنمون گرگ.

حالا پیش خودتون میگید وا! چه ربطی داره ؟ اینجاست که میفهمیم همه چیز از همین رفیقمون شروع شده.

یادتونه گفتم امگاورس از نات شدن شروع شدن؟ حالا یه توضیح مختصر راجع به نات شدن میدم بهتون. تویه کلا سگ سانان تویه سکس الت حیوون بزرگتر میشه و یجورایی برای بارور شدن ماده اس که مثل قلاب گیر میکنه (اصطلاحه آقا) و خلاصه که این تو آدم ها هم هست.
حالا داستان ما هم از کیر سگ شروع شد دیگه! پس اینجا یه نکته ای میاد. بله گرگ از سگ سانانه. و همه چیز برمیگرده به همین.

حالا تاریخ گرگ چیه، چی بود و چی شد؟

گُرگ یا گُرگ خاکستری یک گونه از پستانداران گوشت‌خوارسان متعلق به خانواده سگ‌سانان است. گرگ درنده‌ای بومی نیم‌کره شمالی زمین شامل گستره وسیعی از اوراسیا و آمریکای شمالی است و بیشترین پراکندگی جغرافیایی را در بین تمام سگ‌سانان دیگر دارد. این جانور نیای وحشی سگ است. یعنی سگ‌ها از نسل نوعی گرگ هستند که بین ۱۸ تا ۳۲ هزار سال پیش اهلی شدند. تا کنون ۳۷ زیرگونه از گرگ شناسایی شده که از جمله آن‌ها سگ اهلی، دینگو، گرگ قرمز و گرگ ایرانی هستند.

هسته اصلی گروه اجتماعی گرگ‌ها از یک خانواده متشکل از زن و شوهر و فرزندانشان تشکیل می‌شود که معمولاً در قالب گله‌ای از چند خانواده زندگی می‌کنند. گرگ به‌طور کلی یک شکارچی رأس هرم غذایی محسوب می‌شود و فقط انسان و در برخی نقاط ببر توانایی شکار آن را دارند. غذای اصلی گرگ‌ها با شکار سم‌داران بزرگ مثل انواع گوسفند وحشی، بز وحشی، آهو و گوزن تأمین می‌شود اما گاهی به سراغ حیوانات کوچکتر، دام‌های اهلی، لاشه و زباله‌های انسانی هم می‌روند. هرچند بسیاری از انسان‌ها از گرگ هراس دارند اما اغلب موارد حمله گرگ به انسان به گرگ‌های مبتلا به بیماری هاری مربوط می‌شود و حمله گرگ‌های سالم به انسان به ویژه انسان‌های بالغ غیرعادی می‌باشد.
گرگ‌ها حدود ۳۰ هزار سال پیش در جستجوی پس‌مانده غذای انسان به حاشیه اردوگاه‌های محل سکونت انسان نزدیک شدند. فرایند «اهلی» کردن و پرورش آن‌ها بعد از آن به تدریج به تغییر رفتار و ژن‌های گرگ‌ها منجر شد که نهایتاً به سگ‌های امروزی بدل شدند.

(ویکی پدیا)

حالا وایسید وایسید! قرار نیست که به همین راحتیا من این رو اینجا ول کنم و با یه مش حرف علمی حوصلتونو سر ببرم (البته واسه خودم نیست ولی خب حالا...)
حالا دو پارت آپ میکنم چون قسمت بعدی باید حتما جدا گفته شه تا قاطی نشه! بوس بهتون نظر و ووت بدید بریم پارت بعد.

{این قسمت و فکت های اضافه}

فکت های گرگی:

1-گرگ ها بزرگ ترین اعضای خانواده سگ سانان هستند که شامل سگ های خانگی، سگ های شکاری آفریقایی، بسیاری از انواع روباه ها و چندین نوع شغال هستند.

ژانر امگاورس [اطلاعات کامل]Where stories live. Discover now