امگا چیست؟ امگاورس و رفتارشناسی جانوران امگا
خب، دیدید قبلا ها تو حکومت های ما، یه طبقه بندی وجود داشته و الان کمی کمرنگ تر شده؟ ولی داخل حیوون ها یه چیز همیشگیه که گرگ ها مستثنی نیستند.
امگاها، آخرین دسته از سلسه مراتب گرگ ها هستن و میتونن هم نر و هم ماده باشن.
امگاها اصولا توی گله یا بهشون زور گفته میشه، ساب یا سلطه پذیر تمام اعضای گله هستند. غذا بهشون نمیرسه یا آخر از همه بهشون غذا داده میشه. اصولا اندام کوچکتر و ضعیف تری نسبت به بقیه دارن یا بعضی هاشون از گله ترد میشن :(.
امگاها خیلی دل مهربون و سافتن، طبق تحقیقات یک فرد که مدتی رو روی یک گله گرگ تحقیق میکرده و باهاشون زندگی کرده، تحقیقاتش روی امگا گله اینجوری بوده که هر وقت به امگا نزدیک میشده یا حالا تو موقعیت هایی که گرگ اروم بوده ( گرگ ها اهلی نیستن، پس ... دیگه ببینید چقدر سافت و ناناسن :( ) میرفته صورتشو لیس میزده، یا پنجولاشو میکشیده روی شونه اش ( لباس های مخصوص دارن فکر کنم که زخمی نشن؟ نمیدونم...) و کلا هر وقت که دست میزده بهش امگا بخاطر الفا ها یا بتا های گله زخمی بوده، اسیب دیده و یا ضعیف بوده کلا.
خیلیاشونم چون ترد شده ان، جدا زندگی میکنن و کلا شاید میمیرن و بهشون خیلی ظلم میشه.
حالا طبق همه این ها بریم سراغ مطلب اصلی.
امگا در دنیای امگاورس:
همونجور که تو همه بند بند این کتاب گفتم امگاورس بسیار انعطاف پذیره و نویسنده میتونه هر غلطی بکنه با داستان پس این ها چیزهای علمی، درست حسابی یا هر چیزی نیستن و چیزایین که بیشتر رواج دارن و به لحاظ های علمی ژانر نزدیک تر هستند.
امگاها، داخل سلسه مراتب توی امگاورس بعد از بتا و آلفا هستن. اصولا میت یا جفتِ آلفا هستند و مرد های امگا قابلیت حاملگی دارن که این هم به نویسنده بستگی داره و میتونه ازش استفاده نکنه.
امگا، اندام ظریف تری داره و خیلی حساسه. دوست داره که مادری/پدری کنه واسه بچه گرگ ها( منظور همون گرگینه هاست) و خیلی بو و عطر خوب و قوی ای دارن که میتونه برای آلفا مست کننده یا تحریک کننده باشه، بخصوص تو دوره هیت اش.
امگا توی سکس اصولا نقش ساب یا سلطه پذیر رو دارن( باتم نه، ساب!) ولی خب متاسفانه یکی از ایراد های نویسنده ها اینه که ساب رو با باتم بودن اشتباه میگیرن و خب توی 90 درصد فیکشن ها، دخول رو امگا میگیره. اینم بخاطر یکی از ویژگی های امگاهای مرد هست که حالا پایینتر میگم براتون.
امگا ها یک چیزی دارن به اسم هیت، هیت چیه؟
هیت مثل پریودی میمونه، حالا جای درد و خونریزی، امگای مرد یا زن میرن تو یه دوره ای که به شدت شهوتی شدن و نیاز دارن سکس کنن. حالا برای زن ها که مثل همون حالت نرماله فقط نیاز به سکسشون خیلی بالا میره ولی برای مرد ها قضیه فرق میکنه که نمونه های بسیاری هست من چندتاشو میگم.
اولین چیز که بهتون میخوام بگم، مرد های امگا یه سری خصوصیات مجزا دارن از زن ها.
مثلا یه سری چیزها هست که تو خیلی داستان ها ممکنه به چشمتون بخوره و عجیب باشه که من همینجا میگم.
امگاهای مرد میتونن یکم سینه هاشون از حالت نرمال مرد های دیگه برجسته تر باشه یا سوتین و نیم تنه بپوشن. اندام هاشون ممکنه ظریف تر باشه .
یه چیزی دارن به اسم silck/self-lubrication که یعنی، موقع سکس یا هیت از مقعدشون یه مایعی ترشح میشه که حالا تو کلمه های بالا بخوام به فارسی برگردونم میشه لیز یا خود-لوبی😂💀 که معنی کلی اش اینه، دیدین که توی روابط گی موقع سکس اصولا از لوب استفاده میکنن؟ خب اینجا مرد های امگا طبیعتا خودشون یه لوب طبیعی دارن که موقع سکس یا هیت ازشون ترشح میشه.
حالا اصولا خیلی بوی خوبی داره و موقعی که ریمینگ میدن( اون پایینو میخورن دیگه...) شیرینه. و بوش میتونه یه آلفا رو کلا خیلی گیج کنه.
حالا اگر باز چیزی بود لغت نامه آخر کتاب و کلا اصطلاحات امگاورس کاملتر راجع بهش میگم.
حالا این ها که تموم شد، داستان میتونه کاملا متفاوت باشه.
یکی میتونه کلا امگای مرد رو یه چیز خیلی عجیب تو داستانش بزاره یا یه چیز نرمال و عادی. از اونجایی که خب این ها جنسیت ثانویه و یا دوم محسوب میشه. یا اگر داستانی حالت قدیم نداشته باشه و هر سه جنسیت رو قرار بده باز هم پیچیده تر میشه.
مثلا جنسیت اول( فیزیکال) زن، مرد، اینترسکس و...
جنسیت دوم، مثلا نانباینری، زن، مرد و ...
جنسیت سوم، امگا، آلفا، بتا و...
امیدوارم متوجه شده باشید منظورم رو.
امگا ها اصولا از طرف آلفا هاشون که میخوان جفت شن، مارک میشن. یعنی گازشون میگیره آلفا و این مثل یه نشونه متعلق بودن به آلفا یا همچین چیزیه که این ها رو بعدا مفصل تر راجع بهش میگیم.
و متاسفانه همین سلسه مراتب ها و سکس ها، یکی از قسمت های بد امگاورس هست که تو پارت ایرادات ژانر امگاورس بهش میپردازیم.
کتاب خیلی ووت هاش کم شده :(
میشه لطفا ووت بدید و کامنت بزارید؟ یا سوال بپرسید و به دوستاتون کتاب رو معرفی کنید.
چون حمایت شما باعث میشه من کلی چیز خفن و جدید تو این کتاب بزارم :))))
ماسک بزنید، مراقب باشید و بدرود وولفی های فیا!
KAMU SEDANG MEMBACA
ژانر امگاورس [اطلاعات کامل]
Nonfiksiتا حالا شده که بربخورید به کلی داستان با این مضمون که توش گفته آلفا؟ بتا؟ امگا؟ امگاورس؟ اصلا پیش خودتون پرسیدید این ژانر از کجا میآد و به چه معنیه؟ یا تو داستانها با چیزهایی مواجه شدید که این ژانر رو کاملا اشتباه توضیح دادن؟ خب اینجا من براتون ق...