3

5K 410 208
                                    




Vote ve Youmları hediye olarak verirseniz çook sevinirim :) ☀️

Jk: Hayatım hadi artık yaa!

Jm: 5 dakika bekle geliyorum.

Jk: Jeon Jimin hemen aşağı inmezsen geç kalacağız!

Jm: Üff geldim işte! Senin yüzünden gömleğimi düzeltemedim bi dursana.

Jimin siyah dar ve yüksek belli kumaş pantolonunun üzerine giydiği krep kumaş kolları balon ve elini yukarı kaldırdığında dirseklerine doğru kayan bembeyaz gömleğiyle -konserde giydiği balon kol gömlek- bir yandan söylenip bir yandan da gömleğinin flarını bağlarken aşağı indi. Jungkook ile birbirlerine yaptıkları itiraftan sonra 5 hafta geçmiş ve artık tamamen birbirini seven iki sevgili olmuşlardı.
Jungkook merdivenlerden bir melek misali inenen eşine bakarken gözlerinden kalpler fışkırıyordu. Kendisi ise siyah dar bir gömlek üzerine slim fit lacivert bir takım gitmişti.

Jm: Nasıl olmuşum?

Jk: H-harika! Jimin çok güzel olmuşsun gitmesek mi? Gel gitmeyelim bak.

Jm: Şşş! Kook sende çok yakışıklısın. Hadi gidelim hem hani geç kalıyorduk.

Jk: Evet kalıyoruz ama bence gitmeyim. Hem ben seni böyle başkasının görmesine üzün veremem.

Jm: Sevgilim bak bu senin hukuk çevrenle yapacağın bir toplantı hadi daha fazla geç kalmayalım.

Jimin kocasının eline yapışıp kapıya çekiştirdikten sonra yaz ayında olmalarının verdiği rahatlıkla sadece ayakkabılarını giyip evden çıktılar. Bahçenin önündeki Jungkook'un siyah arabasına bindiklerinde ikiside yola çıkmaya hazırdı. Jungkook kemerini bağlamadan önce eşinin dudaklarından küçük bir öpücük çaldı ve kemerini bağlayıp kontağı çalıştırdı. 30 dakikalık huzurlu yolculuğun sonunda arabayı kapıda bekleyen valeye teslim edip el ele restoranda doğru yürümeye başladılar. Bu toplantı Jungkook'un ve diğer hukukçu arkadaşlarının hem bir dosya hakkında hemde aileler tanışsın maiyetinde yaptıkları bir toplantıydı. Tabi Jungkook'un sadece evli arkadaşları değil, bekar arkadaşları da olacaktı bu yemekte.

İkili ele ele girdikleri restoranda garsonun yönlendirmesiyle uzun masada oturmuş topluluğa doğru ilerlediler. İkilinin geldiklerini gören masadakiler ayağa kalkarlarken Jimin de hiç tanımadığı kişilerin olduğu ortamda bulunmaktan biraz çekindiğinden eşinin arkasından geliyordu. Masaya tamamen vardıklarında önce Jungkook arkadaşları ve büyükleriyle selamlaşmış ve daha sonra eşini taktim etmişti. Jimin de eşi gibi masadakilerle selamlaştıktan sonra masadaki yerlerine oturdular. Gelen menülerle birlikte siparişlerini verip beklemeye başladılar.

Mark: Jeon eşinden ayrıldın zannediyordum?

Jk: Evet Yugyeom ile ayrılalı 2 sene oldu ancak neredeyse 7 aydır eşim Jimin ile evliyim.

Dahyun: Hımm Jeon hiç boş kalmam diyorsun yani?

Jeon: Ne alakası var Dahyun ben Jimin'le boş kalmamak için değil aile kurmak için evlendim.

Jacakson: Oww atarlı kocayım diyorsun Kook?!

Jm: Hahaaha~

Yeri: Hahah Bay Jeon gerçekten eşiniz çok tatlı.

Jm: Teşekkür ederim..

Bay Kang: Jungkook oğlum umarım bu sefer mutlu olursunuz. Hem Jimin oğlum senin mesleğin nedir?

Hope Jikook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin