1

339 19 0
                                    

Ricky pov
Bună, mă numesc Ricky și am 21 de ani. Sunt detectiv particular. Astăzi am o misiune, o doamnă m-a angajat să-i urmăresc iubitul pentru că aceasta crede că el o înșeală.
T-Hey Ricky, ce faci?
-Mă pregătesc pentru misiune.
T-Pff. Angajează detectiv particular. Frate dar să-și țină bărbatul acasă!
-Ce vrei Takito. Nu toți sunt loiali
T-Da, nu toți sunt așa că tine.
-Vrei să spui că eu sunt loial? Nici măcar nu am relație.
T-Normal dacă ești o pisică speriată.
-*Oftează* Trebuie să plec. Am vorbit cu doamna, mi-a spus că îl găsesc acum la serviciu.
T-Bine, succes.
-Mersi.
Takito este un prieten foarte bun, doar că uneori vorbește prea mult și prost. În fine, am ajuns la locul domnului de muncă. Mi-am parcat mașină după un copac și mi-am luat aparatul. Am înaintat și am încercat să văd ceva. Eram în fața clădirii de 15 minute iar acel domn tot nu ieșea.
-Se pare că trebuie să întru după tine, huh?
Nu am de ales, trebuie să întru după el. Am înaintat spre clădire unde am văzut un pasnic.
-Mă scuzați, aici îl pot găsi pe domnul Kim Mark?
P-Da, dar Mark a plecat acum o oră, tu cine trebuie să fi? Noul său iubit?
-Ămmm....
Acum ce fac? Nu mă pot da drept iubitul lui, dar trebuie.
-Da. Voiam să mergem astăzi la o cafenea. Am discutat cu el că ne vedem în fața locului unde lucrează.
P-Hmmm. De ce nu îl suni?
-Ămmmm, ce prost sunt. Mulțumesc domnule, îmi pare rău de deranj, la revede-
P-Poți vorbi aici cu el? Nu vreau să cred că ești un mincinos.
Atunci mi-am adus aminte. Un băiat pe care l-am întâlnit într-un club mi-a dat numărul lui. Și tot Mark îl chema. Mi-am luat telefonul din buzunar și am căutat numărul. Când l-am găsit am apelat.
-A-Alo?
M-Bună iubire, cu ce scop mă suni?
-Ămm, t-tati sper că nu ai uitat că trebuia să ne întâlnim în fața clădiri unde muncești, nu?
M-Stai c- Adică da. Scuze pui am uitat. Uite vino acasă și mergem, bine?
-B-Bine. Ne vedem.
M-Pa te iubesc.
-Și eu pa.
P-Scuze puștiule. Poți pleca.
-La revedere.
M-am îndepărtat de clădire și m-am urcat în mașină apoi l-am sunat pe Mark.
M-Da frumosule?
-Scuze Mark.
M-Nu-i nimic. Mi-am dat seama că este un caz de-al tău.
-Da, îmi pare rău.
M-Ți-am zis că nu-i nimic. O și dacă vrei, ne putem întâlni mâine la o cafenea, vrei?
-Sigur.
M-Bine păi atunci, succes la caz, pa~
-Pa.
Off, asta a fost atât de jenant. Acum ce fac? Nu știu unde l-aș mai putea căuta pe acel om. Trebuie să-i dau mesaj iubitei lui. I-am dat mesaj femeii iar ea a spus că îl mai pot găsi la clubul Soda. Este la un kilometru de aici. Super. Am condus spre club iar când am ajuns erau mulți oamenii aici. Ciudat. Mi-am parcat mașina și am întrat în club. Lângă barman stătea exact omul pe care îl căutam. Mi-am desfăcut doi nasturi de la cămașă să pară că sunt un băiat rău și m-am îndreptat spre o masă puțin mai aproape de el. O fată venise lângă el și începuseră să se sărute. Se pare că femeia avea dreptate, iubitul ei chiar o înșeală. Mi-am scos aparatul foto și am început să le fac câteva poze. Dar prostul de mine din greșeală dărâmase un pahar de apă pe jos și el se uitase spre mine. Expresia feței i se schimbă în una nervoasă și veni spre mine apoi mă apucă de guler.
M-Cine dracu ești tu și de ce îmi faci poze?!
-E-Eu-
Fata-O fi încă un detectiv particular angajat de curva aia de Larisa.
M-Probabil. Spune cine ești și ce vrei?!
-Eu... Uite, te plac. Te plac de ceva timp și... Îmi place să-ți fac poze.
M-Mhhm, mă placi zici?
-D-Da.
M-Atunci vino după mine.
Mi-a dat drumul la cămașă și m-a tras de mână spre o scările de acolo.
Fata-Stai. Tu cumva vrei să ți-o tragi cu el?!
M-Da.
Fata-Păi și cu mine cum rămâne?!
M-Ne despărțim. Oricum erai doar o curvă.
Blondina nu a mai zis nimic iar eu cu Mark am continuat să înaintăm. Când am ajuns la o ușă. El a deschis ușa și m-a împins în patul din cameră apoi a închis ușa și s-a pus peste mine începând să-și dea cămașă jos.
M-Ce e? Nu vrei să o faci cu mine?
-Eu...
M-Shh.
Spune acesta și se apropie de urechea mea.
M-Știu că Larisa te-a angajat. Știu că ești detectiv particular.
-Da sunt. Iubita ta avea dreptate, o înșeli cu oricine îți apare în cale!
M-Și? Eu i-am spus atunci când am întrat în relația cu ea. I-am spus că nu o să îi fiu loial.
-Ești un monstru.
M-Da sunt. Dar doar în pat.
-Uite, ai aflat că sunt detectiv particular, acum ce mai vrei?
M-Să mi-o trag cu tine.
-Tu ești nebun? Dă-te de pe mine!
M-Ahh~ ce voce ai. O să te fac să-mi gemi numele cu gurița asta Iubitule.
-Eh? Ajutor! Cineva să mă ajute!
M-Strigi degeaba. Nimeni nu te poate auzi. Acum, ce ai zice să ne jucăm un mic joculeț? Eu o să te penetreze iar tu o să gemi, mhh?
Doamne dacă mă iubești nu mă lăsa acum.
Mark a întrat în mine iar eu am țipăt tare din cauza durerii.
M-Ahh~ Iubitule, ce strâmt ești.  Mhhhm.
-N-Nu. A-Ajutor.
M-AHmmmhh. La naiba, se simte bine ahh~
Da, se pare că am fost violat. Halal detectiv particular mai sunt și eu.
M-Ți-a plăcut iubitule?
-Nu!
M-Ba da, am văzut în ochii tăi.
-Ești nebun!
M-Nebun după tine.
Mark s-a ridicat din pat și a început să se îmbrace apoi să mă îmbrace și pe mine. S-a apropiat de urechea mea și mi-a șoptit:
M-Acum iubitule, te vei duce frumos la "iubita" mea și îi vei spune că nu o înșel. Inventezi tu ceva. Pa te iubesc și abia aștept să te revăd.

Iubitule ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum