-M-Mark?....
M-Ricky eu....
L-Ce? Detectivul particular? Ce caută în casa ta?
-E casa mea! Ieșiți afară!
L-Marky, tu mi-ai spus că e casa ta.
M-Haide Larisa. Ricky....
-Doar pleacă.
După ce au plecat am început să plâng și m-am aruncat în pat. Nu pot să cred. Într-un finla m-am oprit din plâns și am mers jos în bucătărie. Am luat cutia de înghețată din congelator și am început să mănânc. Da, asta mai fac atumci când sunt trist, într-un fel înghețata mă ajută. După ce am terminat mica cutie de înghețată am mes sus în dormitor și am intrat în duș. Apa era fierbinte iar asta mă mai ajuta puțin. Începusem iar să plâmg, da sigur vi-se pare ciudat că m-am îndrăgostit de un băiat pe care abia l-am cunoscut dar.... Asta a fost. Prima mea iubire, am cedat sentimentelor. Sunt un mare prost. Am ieșit din duș și mi-am luat pijamaua apoi m-am aruncat în pat. Am adormit plângând.T-RICKY!!! RICKY!!
-Mhhm. Cine o fi la ora asta?
M-am dat leneș jos din pat și am mers la ușa. Am deschis-o iar pe ea a intrat Takito.
T-Ricky, de ce nu mi-ai zis că băiatul care te-a violat e vărul meu?
-Takito....
T-Și te-ai mai și îndrăgostit de el ca un prost!
-Takito, cât e ceasul?
T-05:09.
-Pleacă, mi-e somn!
T-Trebuia să vorbești cu mine Ricky.
-Știu, dar acum e prea târziu.
T-Pot să stau la tine?
-De ce?
T-Afară a început să plouă.
-Mbine, dar dormi pe canapea.
T-S-a făcut. Dar stai cu mine puțin.
-Bine.
Ne-am așezat amândoi pe canapea și ne uitam la televizor. Cei de la meteo spuneau că o să plouă toată ziua.
T-Șii... Ce părere ai despre Alex?
-Păi e de treabă, nu?
T-Îți place de el?
-Nu, adică îmi place doar ca prieten.
T-Nimic mai mult?
-De ce mă întrebi toate astea Takito?
T-M-ai prins, Alex vrea să afle dacă și tu îl placi.
-Îmi pare rău pentru el... Place o persoană atât de murdară ca mine.
T-Hei, de ce zici asta?!
-Pentru că așa e. Întâi m-am lăsat futut de un băiat apoi am început să am sentimente pentru el. Sunt un om dezgustător.
T-Ricky, dragostea e oarbă, când se întâmplă se întâmplă.
-Da, poate ai dreptate. Mersi Takito, chiar ești un prieten bun.
T-Pentru puțin. Acum. Ce ai zice de faimoasa ta rețetă de plăcintă?
-*Râde* Bine, vino.T-Eu plec cât nu mai plouă, ne mai vedem Rick.
-Pa Takito.
Takito chiar m-a ajutat să înțeleg. Dacă Mark nu mă place atunci asta a fost. Îmi voi găsi eu pe altcineva, cineva care o să mă iubească și care nu o să mă părăsească.
*bazz bazz*
-Se pare că am primit un mesaj.Bună Ricky, sunt eu Alex. Am făcut rost de numărul tău de la Takito.
Bună Alex, mă bucur că mi-ai dat mesaj, voiam să-ți spun că îți accept invitați la întâlnire.
Serios? Nu pot să cred. Atunci ce zici? În seara asta la ora 20:30?
Sigur, unde mergem?
Într-un loc romantic.
Mhh, sună bine. Atunci la 20:30 să fie. Pa.
Pa, te voi suna eu.
Super, poate voi uita de Mark dacă ies cu Alex. M-am îmbrăcat și am ieșit afară din apartament. Niște babe erau pe. Scări și tot vorbeau ceva. Se uitau ciudat la mine. Una din ele vine la mine și îmi spune.
B3-Tu Ricky, ți-o tragi cu băieții pentru bani?
-Ce?! Nu de unde ați mai scos-o și oe asta?!
B1-Nu minți! Aseară un bărbat a venit la iar azi a plecat, apoi a mai venut unul!
-Erau prietenii mei!!
B2-Haideți doamnelor, să ne întoarcem la nepoții noștrii care nu fac prostii din astea.
Babele au plecat apoi am ieșit și eu din bloc. Nu pot să cred ce aberații spun babele astea nenodocite. Am intrat în mașină plin de nervii și am început să conduc. Cân am ajuns o cafenea din zonă m-am oprit și am intrat înăuntru. M-am așezat la o masă și am comandat o cafea. Eram încă trist, mintea îmi fugea la Mark. Într-un fel îmi era dor de el. Dar.... În alt fel parcă nu aș mai vrea să-l văd niciodată!
C-Poftim domnule, cafeaua dvs.
-Mulțumesc.
C-Cu plăcere.
După ce mi-am băut cafeaua am mers la chelnerită și i-am dat banii apoi am plecat. Am intrat în maișnă si am condus până la cel mai apropiat club din zonă. Când am ajuns la un club m-am pus pe un scaun iși am comandat două berii. Aveam nevoie de asta. Nu mai știu clar câte berii am mai băut după astea tot ce știu e că aproape adormeam acolo până vine un băiat lângă mine.