5

181 16 0
                                    

M-Bună dimineața prințesă.
-Lasă-mă dracu în pace!
M-Mica mea prințesă s-a supărat?
-Pleacă Mark.
M-Mbine, oricum trebuia să plec la Larisa.
-Bine, pa!
M-Pa pui, ne vedem diseară.
Off, îl urăsc atât de mult. În fine, m-am ridicat cu greu din pat și am mers spre baie pentru a îmi face un duș. După ce am termimat dușul m-am îmbrăcat într-un hanorac și o pereche de blugi negri iar apoi am ieșit din apartament. La etajul 1 erau ca de obicei babele alea care se uitau cu scârbă la mine. Acum până și eu mă uit cu scârbă la mine. Am oftat și am iesit din bloc intrând în mașină și am condus, unde? Nu știu, voiam să mă duc într-un parc. Era parcul mwu preferat când eram mic. Nu am stat toată viața în acest bloc. Am stat într-un bloc mai murdar pe atunci, și când zic murdar vorbesc serios. Îmi aduc aminte cum mama se străduia să facă curat în fiecare zi. Dar cu un tată alcoolic care invita toți vecinii care erau și mai rău decât el cum putea și săraca mama? Ea a murit acum 6 ani. Mi-a fost destul de greu la început, dar apoi am realizat că dacă voi sta mereu supărat de pierderea ei nu va ajuta cu nimic. În fine, haodeți să ne întoarcem în prezent. Mi-am parcat mașina aproape de parc și am intrat pe poarta lui. Parcul ăsta cred că are 10 ani. Acum erau mulți copii care se jucau. Dar un copil mi-a atras atenția. Era un băiețel care stătea pe o bancă și plângea. Am înaintat spre el și mi-am dat seama că era puțin mai mare decât îl văzusem eu.

-Bună micuțule, ești bine? ? - Nu! M-am săturat de viața asta! Iar dacă ești angajat de tatăl meu pentru a mă supraveghea poți pleca! -Poftim? Nu sunt angajat de tatăl tău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Bună micuțule, ești bine?
? - Nu! M-am săturat de viața asta! Iar dacă ești angajat de tatăl meu pentru a mă supraveghea poți pleca!
-Poftim? Nu sunt angajat de tatăl tău. Uite, mă numesc Ricky, tu?
S-Sebastian.
-Mă bucur să te cunosc Sebastian.
S-Si eu mă bucur să te cunisc Ricky. Câți ani ai?
-21, tu?
S-16.
-Wow, am crezut că ai mai puțin.
S-Știu, mi-se spune des.
-Deci, care e faza cu tatăl tău?
S-Tata este un renumit om de afaceri din țara asta. El pune oameni să mă păzească pentru a nu fi răpit de concurența lui sau de mafioți.
-oh, ar trebui să-l asculți pe tatăl tău, el îți vrea doar binele.
S-Știu, dar devine enervant ce face el.
-Ar trebui să mergo acasă, vrei să te duc eu?
S-Nuuu! Nu vreau să dau ochii cu tata. Pot sta la tine?
-Ce? Nu, trebuie să mergi acasă!
S*Leșină*
-*Se sperie* Sebastian?!  O doamne, ce mă fac acum.
Îl iau pe Sebastian în stil mireasă și îl pun pe scaunul din spatele mașini iar apoi mă pun la volan și încep să conduc spre casă, acum ce fac? Dacă mă vede cineva voi da de probleme grave.
S-*Rânjește și se apropie de el* Vezi că putem rezolva.
-Ce?! Tu te-ai prefăcut?!
S-Da.
-Nu pot să cred! În momentul ăsta îmi spui adresa unde stai și te duc acasă!
S-D-Dar *Plânge*
-Nu, nu plânge, gata. Mergem la mine acasă, e bine așa?
S-Da.
Oftez și încep să conduc mai repede. Într-un final ajung în fața blocului și îmi parchez mașina în locul meu de parchare apoi cobor cu Sebastian în urma mea. Acum e acum, sigur vor fi și babetele alea nesuferite acolo, dar asta e. Nu puteam lăsa un copil nevinovat acolo.
-Wow nu sunt aici.
S-Cine?
-Oh nimeni, vino.
Am intrat în apartament. Sebastian se uita în jur confuz.
-Ce este?
S-De ce apartamentul tău este așa mic?
-Ți-se pare mic? Toți prietenii mei îmi spun că e cel ami mare apartament pe care l-au văzut.
S-Casa mea e de patru ori mai mare de cât apartamentul tău *Râde*
-*Râde* bine gata, ac că am terminat cu râsul, haide să îți fac ceva de mâncare.
S-Mhh, bine.
I-am făcut lui Seba o porție de Spaghetti și niște clătite cu ciocolată.
S-A fost foarte bun. Ești un bucătar grozav.
-Mersi, dar nu a fost chiar așa bun.
S-Ba da. Crede-mă. Eu acasă mănânc numai legume și fructe, asta a fost mult mai bună spre deosebire de alea.
-Mhhm. Știi eu mă duc în dormitor să dorm, tu poți să te duci în celălalt dormitor.
S-Bine.
Am urcat scările și m-am dus în dormitor. M-am aruncat în pat și mi-am luat telefonul.

Scuze Alex, astăzi nu mai pot veni cu tine la întâlnire.

De ce?

Pe scurt. Am găsit un băiat în într-un parc si l-am adus în apartamentul meu pentru că nu vrea să se întoarcă la el acasă.

Wow, acum înțeleg. Oricum, poate ne vedem altă dată, nu?

Da

Bine, pa te iubesc~

Pa și eu te iubesc~

Mi-am lăsat telefonul pe masa de lângă pat și am închis ochii. Oricum eram destul de obosit așa că am adormit instant. Când m-am trezit eram transpirat și nu puteam vedea nimic.
S-Ahh, arăți așa bine Ricky.
-Sebastian?
S-Da drăguțule?
-Ce faci? De ce nu pot vedea nimic.
S*Se apropie de urechea lui și îi șoptește* Vom face niște lucruri murdare în seara asta.
Doamne nu. Nu pot fi futut de un copil de 16 ani.
-Sebastian, nu e bine ce faci! Trebuie să încetezi!
S*Plânge fals* E-Eu te p-plac R-Ricky.
Of acum ce fac? Va trebui să fac sex cu Sebastian. Am ajuns așa oribil.
-*Oftează* Bine Sebastian.
S-Yeey, mă bucur Ricky. Promit că te voi face să te simți așa bine iubitule.
La dracu!

Iubitule ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum