M-am trezit și m-am uitat în jurul meu. Oare am visat?
M-am dat jos din pat și am ieșit din cameră. Jos în bucătărie era Mark care pregătise micul-dejun.
-Wow Mark, tu ai făcut toate astea?
M-Da Iubitule. Pentru tine. Eu am mâncat deja.
-Bine.
M-am așezat pe scaun și am început să mănânc, eram lihnit.
M-Astăzi mă duc să-mi iau bagajele Iubitule.
-Mhhm, Takito știe că noi?....
M-Nu, dacă vrei îi putem spune.
-Nu, o să-i spunem altă dată.
M-Eu plec Iubitule, ne vedem mai târziu. Pa te iubesc.
-Și eu.
M-Ce ai zis?
-Am zis că și eu te iubesc.
M-Awww, puiul meu mă iubește!
Vine și mă ia în brațe apoi pleacă. Am rămas singur. Știți încă nu înțeleg acest sentiment ciudat, oare chiar îl iubesc? În fine. Mi-am făcut un duș apoi m-am îmbrăcat și am plecat spre agenție.
T-Bună Ricky, ce faci?
-Bine, tu?
Y-Bine, sper că nu te superi că vărul meu a venit ieri seară la tine. Ne-am certat și l-am dat afară.
-Nu, e chiar de treabă.
T-Știi vărului meu îi plac băieții.
-Nu începe iar Takito, ți-am zis că nu vreau o relație.
T-Frate, cât o să mai rămâi singur? Ai 21 de ani!
-Pa Takito.
T-Discuția nu s-a terminat!
Off Takito ăsta. El și cu prostiile lui.
Ș-Bună dimineața Ricky.
-O, bună dimineața șefule.
Ș-Ricky, avem un angajat nou și aș vrea să-l informezi tu despre tot ce trebuie să știe.
-Este detectiv particular?
Ș-Da, deci accepti?
-Da. Unde este?
Ș-Imediat îl trimit la tine.? - Bună.
-Bună, mă numesc Ricky, tu?
A-Alex.
-Mă bucur să te cunosc Alex.
A-Și tu ești detectiv particular?
-Da.
A-De cât timp?
-3 ani.
A-Mhhm.
-Scuze că te întreb dar ce ai la nas?
A-Oh asta? Este o rană pe care am primit-o într-o luptă. Am fost polițist, dar cum asta nu a mers am renunțat și m-am gândit să fiu detectiv particular.
-Oh.... Uite, vin-o să-ți prezint întâi agenția iar apoi vom discuta despre ce trebuie să faci, bine?
A-Bine.
-Vino.-Deci?
A-Deci ce?
-Cum ți-sa părut?
A-E frumos. Oh, te superi dacă..... Te invit la o întâlnire?
-Alex, scuze dar eu... Am pe cineva.
A-Oh, păi dacă te despărți de ea știi unde mă găsești.
-Stai, nu vrei să-ți arăt ce trebuie să faci ca detectiv particular?
A-Mă descurc, pa Ricky.
Oh, îmi pare rău dar nu puteam ieși cu el. Eu sunt cu Mark, mă rog cred că sunt cu el.
Ș-Gata Ricky, ai terminat pe ziua de azi.
-Mulțumesc domnule. La revedere.
Ș-La revedere Ricky.
Am ieșit din clădire și am întrat în mașină. Deja începuse să plouă, mi-se făcuse poftă de gogoși așa că am mers până la gogoșeria din apropiere și am luat două gogoși, nu știam cu ce ar vrea Mark așa că am luat una cu ciocolată și una simplă. Ajunsesem și eu într-un final acasă, am ieșit din mașină iar până am întrat eu în bloc deja eram ud.
"Am nevoie de un duș"
Mi-am zis în gând atunci când am întrat în lift. Când am ajuns la etajul meu am înaintat spre apartament, ușa era deschuiată. Am zâmbit gândindu-mă că Mark este înăuntru.
Când am întrat în apartament Mark nu era în bucătărie sau în living. M-am gândit că poate e sus așa că am urcat scările. Când am ajuns sus și am deschis ușa dormitorului am înpietrit iar zâmbetul mi-a pierit de pe față.... Mark și cu doamna Larisa se sărutau acolo.......