Sınıfın sapığıydı ne ara okulun sapığı oldu anlamadım amk. Ya cidden merak ediyorum: bU HİKAYEDE NOLUYOR AMK?!
Eve gittiginde (Suga ile ayni evde oturuyprsunuz) Suga bir anda bagirmaya basladi. -YA SEN NASIL YAPABILIRSIN BOYLE BIRSEY! BIRDE KARNINDA BENIM BEBEGIMI TASIRKEN ? -
(YAZAR/N: Anaskm ne ara hamİLE KALDI KIZ AQ) Hic sucun olmadigi cin sordun - Neden bu kadar sinirlisin ? - - Az once neredeydin Y/N !? - - Jimin in yanindaydim ! - Ve Suga hizlica telefonunu cikarip Jimin ile sarildiginiz fotografi gosterir. (YAZAR/N: NE BU ATAR AMINA KOYİM SANKİ SEVİŞTİLER) Sen cok sakinsindir Suga - NEDEN BU KADAR RAHATSIN ? - (YAZAR/N: SEN NEDEN BU KADAR ATARLISIN ASIL?!) - Cunku sucum olmadigini biliyorum - Suga - O ZAMAN ACIKLA ! - Biraz sakinlessin diye icerden su getirdin. (YAZAR/N: İçeride kuyu var herhalde) Ancak o suyu istemedi ve elini sertce itti. O kadar sertti ki yere dustun. (YAZAR/N: Suga sendeki güç bende olaydı aq) Etrafin kan olmustu. Suga ise korkmustu cunku hamileydin. - Naptim ya ben !? - Hizlica 112 yi aradi. Hastaneye kaldirildin Suga ise- Naptim ben ?! - diye bagirinip kendine vuruyordu. Hastanede durumunun iyi oldugu ancak bebegin tehlikede oldugunu soylediler. Suga deliriyordu. Ve hemen Jimin i aradi. Suga - Jimin Y/N suaan hastanede. ***** hastanesine gel - - Ne sevgilim mi hastanede ? - Suga Jimin in yuzune kapatir. Evet hepsi J-hope ve Jimin in bir planiydi...
------------Bir (b)ölümün sonuna daha geldik... Not bırakamıyorum yani o kadar saçma... Jimin'i aramasında kendimi asma isteği ele geçirdi beni... Neyse katlanacağım.
Oy vermeyi unutmayııınnn~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oppanla Hayal Et Fesat!! -cringe işte abi-
HumorKafama göre takılıyorum, cringe hikayeleri/şeyleri yazıyorum ve paylaşıyorum. Gel kardeş, utanma hiç.