Önceki bölümde "Trailer" vardı, şimdi hikayeye başlıyoruz!! Bu arada yayınlayan kızın 215 abonesi var, umarım bir şey olmaz bana ahhalskhfsdf
YOUNG-Bu gün her yanına gelmek isteyişinde yön deyiştirdin Farkındamısın?Benden bu kadarmı nefret ediyorsun?
JİMİN-Neden seni sevmediyini bildiyin halde üstüme geliyorsun?Qururun yokmu senin?
YOUNG-ben seni severken qururumu yitirdim
JİMİN-yüzsüzsün
YOUNG-biliyorum ve inan en sevdiyim huylarımdan biri
JİMİN-bir daha yanıma yakmaşmanı istemiyorum.Ben başkasını seviyorum
YOUNG-kim o şanslı?
JİMİN-bu seni ilgilendirmez
(Jimin çevrimdışı)
YOUNG-PARK JİMİN!
1 hafta sonra
Young-1 haftadır attığım mesajlara cevap vermiyorsun ama yinede yazacağım.Lanet olsunki senin başkasını sevmen benim sevgimi 1 gram bile azaltmıyor ve lanet olsunki sana yüzsüzce mesaj atmaya devam ediyorum.Neden?Neden kalbim seni seçerek bana acı veriyor?Neden senin gibi hayvanı sevmek zorundayım?Eğer kalbim seni seçmeseydi şimdi Jungkookla olurdum.Ve yine lanet olsunki kalbim seni seçti.Bu gerizekalı hissi durduramıyorum.
JİMİN-Kalbimi sıkmaya başlıyorsun cidden.Ben yüzsüz insanlarda hoşlanmam anlamıyormusun?Beni sevdiyine o kadar pişmansan git Jungkookla zorluk çıkar.İnan numarasını vere bilirim.Yatağı her zaman hazırdır
Young-cidden........
siktir git
Sabah Hee Young gözündeki şişlikten dolayı önünü zar-zor görüyordu.Dün Park Jimin hakkında düşündüklerinden sonra onun Youngu hiç sevmeyeceyini kafasına dank etmişti.Hee Young gece uyumayıpta ağladı ve son seçenek olarak onu unutacaktı. 3 yıllık aşkına son verecekti.
Hee Young tatlış okulda popiler erkekler tarafından beyeniler bir kızdı. (YAZAR/N: Böyle olmasa şaşardım) Ta ki okula Jimin gelene kadar.O zaman sanki sert kız gitmiş onun yerine çoçuk gelmişti.Her kes bunu fark etmişti ama bu Hee Youngun umrunda diyildi.Yüzsüzlük yapmayan kız artık erkeklerin gözünde yüzsüz olmuştu.O hiç bir şeyi umursamazdı ama dün jiminin dedikleri hariç.Aklında ok gibi saplanmıştı.Okula geldikte ilk işi kafetariyaya gitmekti iyi bir kahvaltı ona iyi gelir belki kafasındaki ağrıyı dindirirdi.O kafetariyaya gelirken Jimini gördü. Onu umursamazca gidip yemeyini aldı sonra jiminin yanından düm düz geçti.Bu Jimini bir az şaşırttı çünki neşeli kız gitmiş yerine ruh gelmişti.Jimin onu takip etti ve onun kolunu kavrayarak kendine doğru döndürdü.Hee Young şaşırsada belirtmedi.
Jimin-sen iyimisin?
Young-(Gülerek)İyi olacağım
Young kolunu ondan kurtardı ve sınıfa giderken fısıldadı
-Sen seni sevmen için yalvardığında daha da iyi olacağım
---------------yAZIM YANLIŞLARINDAN GÖZLERİM KANIYOR. Fesatlı hikaye değil galiba buuu :(
Y/N'in olmadığı bir hikaye... Y/N sikiş olan hikayelere geliyordu, pardon.
Yazar notu bırakasım gelmedi çünkü o kadar yanlış var ki... Hangi birini düzelteyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oppanla Hayal Et Fesat!! -cringe işte abi-
ComédieKafama göre takılıyorum, cringe hikayeleri/şeyleri yazıyorum ve paylaşıyorum. Gel kardeş, utanma hiç.