İlk hikayemiz!!! selfa_ ablamızın "D A Y A N A M I Y O R U M A Q" adlı kitabından çaldım biraz, bunun zaten kendi sonu var o yüzden sonunu getirmek gibi bir şeyle uğraşmayacağım.
Bu arada "madem başkasının kitabında var, sen neden yazıyorsun?" gibi bir soru aklınızda oluşabilir, hemen cevaplayayım: Kitapta sadece o olmayacak! Çeşitli kitaplardan (ç)aldığım cringe şeyler de paylaşacağım, derleme gibi diyebiliriz. Umarım eğlenirsiniz! Gözleriniz için kenarda peçete bulundurmanız en iyisi olur, umarım fazla kanamaz. İyi eğlenceler!Sen Kore'de bir okulda lise ogrencisisin. Suga ise senin sinif arkadasin. Resmen bir sapik oldugu icin ise hickimse onu sevmiyor ve onu disliyorlar. Sen ise onu oldukca seviyorsun onu gordugunde resmen kalbin yerinden cikacak gibi oluyor. Her zamanki gibi tekrar okula gitmek icin hazirlaniyorsun. Ve okula gittiginde Herzamanki gibi kitaplarini almak amaci ile dolabina gidersin hemen yanindaki dolabin sahibi ise Suga dir. O da senin gibi kitaplarini almaya gelmistir. (YAZAR/N: Kitaplarını almaya gelmiş ne kadar tuhaf amk) Suga "merhaba" der sen de "merhaba" diyerek karsilik verirsin. Sinifa girdiginizde sinifin yarisi gelmemistir. (YAZAR/N: Sınıfın yarısı olduğunu nerden anladın amk) Sinifin yarisi olmadan bir ders gecmistir ve teneffuste dislanmis Suga tekrar yanina gelir her zamanki gibi..
Sen "Suga neden surekli benim yanima geliyorsun?" dersin o ise "Cunku herkes beni disliyor, beni bu sekilde kabul eden, beni bu sapik halimle kabullenen tek kisisin Y/N" der ve seni oper. Sen ise utanctan kipkirmizi olursun. Suga'ya donup "sen bir delisin ama seni bbu haline seviyorum" diyerek ona sarilirsin. "SENI SEVIyORUM Y/N" diye bagirir Suga. Ardindan zil calar ve sinifa gidersiniz....
... Sinfin yarisi hala kayiptir
Suga siniftakilerin nereye gittigini cok merak ediyordur. (YAZAR/N: Niye merak ediyor aq sikeceği kız mı kayıp olan yarısının içinde yoksa? + Suga: Diğerleri nerede amk beni bu salak kızla bıraktılar) Senin ise umrunda bile degildir. Okul bittiginde Suga seni evine cagirir sen korkuyorsundur cunku o bir sapik ne yapacagi belli olmuyordur. (YAZAR/N: Kronik sapık) Suga'nin evinin onunde seni karsilayan gullerle yazilmis "seni seviyorum Y/N" yazisidir. (YAZAR/N: Evet arkadaşlar, sınıfınızda sizi seven bir sapık varsa kesinlikle ne yapacağı belli olmadığı için ondan korkup evine gidiyorsunuz, olay bu, çok basit.) Ardindan ise SUga gelir ve sana sarilir sen mutluluktan aglamaya baslarsin. Suga sana sarilir ve alnindan oper. (YAZAR/N: Bir kere sarılmıştı zaten amk) Eve girmeni soyler...
Evin ici oldukca ihtisamlidir. ancak hala Suga'nin sapik oldugu gercegi vardir. Suga "Benim sapik oldugumu bile bile buraya gelmen acaip Y/N" der (YAZAR/N: Bence de çok acayip aq) sen ise "Sana guvendigim soylenemez ama sevdigim icin buradayim" dersin. Suga "ben de seni sevmeseydim buraya cagirmazdim Y/N" der. "Ancak biraz bana guvenerek hata ettin sanki" der. Sen korkarak "na-nasil yani?" dersin. Suga "Sana tecavuz etmeyecegim ne belli, sevmemin sapikligimi yok edecegini mi dusunuyorsun?" der. Ancak sen sapiklari seviyorsundur. Ve bir anda Suga seni kovalamaya baslamistir sen ise kaciyorsundur .........
---------
Evet 1. bölümün sonu! Nasıl buldunuz? Gözleriniz kanadı, değil mi?
Yazımı kız kendi nasıl yazdıysa ben de TAMAMIYLA AYNI şekilde yazdım! Umarım eğlenmişsinizdir! Sonraki bölümde görüşmek üzere!
Oy vermeyi unutmayın lütfen!!! 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oppanla Hayal Et Fesat!! -cringe işte abi-
HumorKafama göre takılıyorum, cringe hikayeleri/şeyleri yazıyorum ve paylaşıyorum. Gel kardeş, utanma hiç.