Bir sabah da hayra gitse olmaz değil mi?Hangi gerizekalı evden farklı çorapla çıkabilir ki?Mal mıyım ben?Öhön öhöm kendine gel Yağız.Sen gibi karizmatik adam var mı şu dünyada.
"Lidyaaaa" umarım bu sefer fazla uzatmaz!"Buyrun efendim"
"Evi arayıp bana siyah renkli bir çorap getirmelerini söyler misin?"Güzel giyinmişti aslında
"Tabii efendim ama neden çorap"
"Sanane git işini yap"Biraz daha oda da durabilir miydi ki? Vazgeç dostum bu fikirlerden sen Yağız Paksoy'sun.Kendime övgü dolu sözlerimi kesen telefona binlerce lanet okuyup ekrana baktım.Sabah sabah en uğursuz,hayırsız insan mı arar beni?Aaah Tanrım!!!
"Merhaba Cenk Bey nasılsınız? Arayı uzattınız iyice"Allah'm sen beni affet!
"Oooo Yağız Bey yüzünüzü gören cennetlik,nerelerdesiniz böyle?Neyse,neyse iş konuşalım ha-ha-ha"Espiri yaptı gerizekalı Allah'm yaaa"Sizinle projeler hakkında uzun zamandır konuşmuyoruz.Yeni evimde sizi ağarlamak ve aynı zamanda projeler hakkında konuşmak isterim"
"Tabii bende görüşmek isterim.Ancak öncelikle programıma bakmam gerek.Siz bana günü ve tarihi mesaj olarak atarsınız.Şu An çok acil işim çıktı gitmem gerek.İyi çalışmalar"
Ya gerçekten sinirlerimi bozuyor şu adam.Ya ortaklarım içinde en nefret ettiğim.Ne yavşak çıktı bu da.Neyse bende bizimkilere mesaj atayım da akşam klübe gidelim.Düşüncelerimi bölen kapı sesiyle ürperdim.Sanırım Lidya gelmişti."Giiir"kapının açılmasıyla içeri mini etekli birinin içeri girdiğini gördüm.Lidya mıydı o?Gerçekten bu gün bu kadar seksi olduğunu farketmemiştim
"Buyrun efendim çorabınız""Şöyle bırakabilirsin."Ve gömleğinin önünde açık bıraktığı üç tane düğmeyi görünce bir anda soğudum bu kızdan sanırım.Hem ben kızıl sevmem ki esmer severim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Annnnneeeeeeee""Efendim Yağız Efendi.Bir kere de şöyle "Nasılsın annecim,güzeller güzeli annem"desen ne olur ki zaten."
"Annecim ben seni çok seviyorum zaten merak etme sen." Gel bir öpiyim dememle kadını kendime çektim ve sendeledi.Kızdığını nefes alışverişinden anlıyordum.Yanağına sulu bir öpücük kondurunca o da geçiverdi.
"Annelerin bir tanesi çok seviyorum seni ben.Söylemesemde çok seviyorum"Heh yüzü gülmeye başlamıştı"Annnneeee ben bu akşam klübe gidiyorum haberin olsun." Yağız diye evin içinde çığlık atmasıyla duraksadım.Bu ses benim annemden mi çıkmıştı?Şu narin olan sessiz sakin,beyaz saçlı annemden mi?
"Yeter artık sıkıldım ama bende bir gelinim olsun istiyorum.Bak etrafına herkes bemim yaşıma geldi torun seviyor bir ben kaldım böyle."Fazla damardan girdi sanırım.
"Tamam annecim ben sana en güzel gelini getiricem ama zamanı gelince" Deyip hızla anneme sarıldım ve evden çıktım,yoksa bu konuşma çok uzayacaktı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bazen nefret ediyordum bu klüpten.Ne kadar erkek olsam da kadınlara çok değer verirdim.Ama onları burada erkeklere sürtünğrken görmek beni üzmüyor değil.Kimi kandırıyorum hadi dostum kap bir kızı ve bu gece eğlen yarın Cenk Beyle toplantın var.Bizimkilerin yanına gittim ve bir bira sipariş ettim.Bugün fazla içmemeliydim"Nasılız gençler akıyor muyuz?" Ses çok yüksekti ve çok fazla bağırmam gerekiyordu.Ses tellerim acımıştı!
"Nasıl olabiliriz Yağızcım,işlerden başımızı kaldırabiliyor muyuz ki"deyip yanındaki kızılı işaret etti.Klasik Buğra numaraları işte.Biramı getiren kız bana yaklaşırken iyice süzdüm.Güzeldi fazla güzeldi.Sarı beline kadar inen saçları,zeytin gibi gözleri,ince beli ve dolgun dudaklarıyla bütün kızlara fark atıyordu.Sanırım bu gece işimi görebilirdi.
"Buyrun efendim"deyip bardağı önüme fırlattı.Çok hoşuma gitmişti.
"Bu gece mesain kaçta bitiyor."
"Bundan sizene ne efendim"deyip çekip gidilini izledim.Gerçekten güzeldi.Bu kızı bir yere not etmiştim.O anda bana doğru geleb esmeri fark ettim tam benim tipim.Üstünde neredeyse hiç kıyafet yoktu.Bunlar artık çom eskidi bebeğim.Aniden gelip kucağıma oturdu ve dudaklarımı sömürmeye başladı neye uğradığımı şaşırmıştım.Geri çekildi be adımı sordu.Ciddi misin?Bu kadar sürtük olamazsın değil mi?
"Yağız.Peki sen bana güzel ismini bahşedebilir misin"
"Yağmur"deyip dudaklarımı tekrar sömürmeye başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~YAĞMUR~
RomanceYağmuuur...Seviyorum bu kokuyu.Yağmurdan sonra çıkan toprak kokusunu. Saçlarım ıslanıyordu ve vücuduma yapışıyordu. Hissetmek güzel.Hem de çok. Onun tek dokunuşuyla ürpermek.Onu hissetmek,çok hoş. Hayatımın berbat döneminde içind giren ve beni bata...