Huargh, ngantuk lh.
"omma malas nak pergi sklh lh" kata ku terjerit jerit bagai orang gila.
Tau suda mesti tak dgr kan. Sekolah je lah.
Siap ii pergi ke sekolah..mandi gosok gigi, eh eh itu pun nak cerita ke? sksksksks
Aku membuka pintu. Kelihatan soobin berada di depan terus melambai aku'Di pagi hari yang Indah aku berjalan bersama beriringan bersama soobin.
Eh eh mcm kenal belakang badan ni. Takkan yeonjun kot, jalan dengan perempuan? Try lh panggil"choi yeonjun!"
Org di depan itu pandang ke arah aku.
Ternyata memang benar yeonjun. Jelingan maut diberi dia.
Why hati aku rase sakit? Seperti drama lain tak tau perasaan sendiri. Ahahaha.
"hah dah jelas dh kau suka dia"
"mana ade"
"Aku tau aku ni comel plus hensem,tapi aku tak bodoh"
erk
"soobin,pengang beg aku,bawak masuk kelas terus tau,jangan bukak,ade bahan masakan"
lantas aku menuju ke arah yeonjun dan serra.
"ya,jung serra!"
tepat yeonjun dan serra memandang aku.
satu tumbukan menghinggap ke pipi serra.
"AdUh,KaU PAhaL BeTIna!"
Serra marah seperti apabila hulk mengamuk bertuka hijau die.
,huarghhhhhhhhhhhhh!"rambut aku ditarik.
aku.membalas perbuatannya.maka tercetus lah perang gegirl ke 1000 lebih.
"Hiargh!"hidung aku ditumbuk.abes senget ke tepi.darah bagai air sirap meleleh.
aku membalas tumbukan tersebut.bibir nya aku tumbuk.maka berasa sakit lah serra disitu.
Tudak sab jika tiada yang tidak report kepada guru disiplin sekolah..cikgu kim taehyung.
"Heyyyyyyy anak murid!"kata.cikgu kim jauh menjerit. Rotan dibawa.
aku dan serra berhenti bergaduh.
"ikut saya ke bilik kaunseling sekarang"atototo cakap macam tegas tapi kiyot
rambut serabai serra menarik minat aku untuk ketawa besar.padan muka kau serra.tambut tu panjang sangat bak kak ponti je.padan muka kau.tgk rambut ai mcm dora je lagi senang.
setibanya aku ke bilik kaunseling,aku dan serra duduk bersebelahan tanpa berteguran.
"oke,sekarang jelaskan kenapa you all gaduh"
"Oke macam ni cikgu.saya sebenarnya"Kataku tak sempat abis.
"annyeong"pintu dibuka,ternyata yeonjun tiba.
"oke yeonjun cerita ape awak tau.
"ape yang saya tau sebenarnya min jii die obses dengan saya,sesiapa rapat dengan saya lebih lebih lagj perempuan mesti die nak cederakan perempuan tu"
woi kau taguna lah yeonjun,kau reka cerita melampau!
"eh kau main cakap je,sejak bila aku obses dengan kau!"
"lee min jii,diam"kata cikgu kim
aku terus keluar dari bilik kaunseling tersebut
waktu pagi yang pelik di mana aku yang mencari pasal untuk gaduh.hshssh.aku sumpah kau jadi katak biar serra berkawan dengan katak sana!
YOU ARE READING
[C] Bubble Gum ||Choi Yeonjun
FanfictionCOMPLETE Choi yeonjun "untuk bubblegum tu Aku sanggup jadi boyfriend kau" Warning Penulisan yang aneh