01

652 74 36
                                    

Yg henssm ni Choi yeonjun as yeonjun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yg henssm ni Choi yeonjun as yeonjun

Yg henssm ni Choi yeonjun as yeonjun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


yg lawa ni anda as lee min ji

K kita nk mula dh, ambik popcorn pegang phone baca bwh ni sampai abis. Eh votes jgn lupe. Eh smapai cerita ni habis

K dh start dh

Yahhhh kene cepat ni! Kaki pendek yg berlari di atas jalan.

Setibanya Aku di sklh Aku terlanggar seorang budk lelaki yg sedang mngunyah bubble gum.
.
"Oi bubble gum aku! "

Oke bubble gum die terkeluar dari mulut die.
Eiuy pling jijiknye bubble gum yg penuh dgn air liur die tu melekat dkt baju Aku.
"halamak, halamak!"

"ah jahanam lah kau!"

"ah sorry ah"

"alamak dh lh tu bubble gum terakhir Aku!"

Beredar dari situ masuk ke kelas. Huh, eh. Yeounjun? Siapa ni? Knp beg die sebelah meja Aku?
Pelik nye beg tu ade name sendiri.

Sedang Aku menyiapkan kerja sklh yg Aku tidk Buat semalam dgn ceapt sepantas kilat, budk yg Aku langgar tadi duduk di sebelah Aku.

"Oi kau sape?mne table mate Aku yg dulu?"

"Aku Choi yeonjun, table mate baru kau. Selamat berkenalan"
Tgn nye yg tembam tu dihulur untuk bersalaman.
Erk nk salam tu mmng nk Salam tapi tgnya basah.

"eh takpe lh, Aku nk siap kan kerja sklh"

"nama kau sape?!"

"alah kau tembak je lah name Aku ape dh dh jgn kacau Aku pergi ii shuh shuh"
Kataku sambil memegang pen dan menulis.

Yeonjun yg di sebelah Aku meletakkan kaki di atas meja lalu mengoyangkan kakinye.
Sungguh tak selesa! Oi kacau betul lh, budk baru jer, muka ensem perangai mcm ehe

"Oi kaki tu takde adab ke!"

"ah sukati Aku ah"
Kata yeonjun yg mcm menikmati bubble gum gum.

Meja bergegar punca dari Kaki yeonjun bergetar. Ishh sungguh merimaskan!

"kau ni yeonjun! Dh lh Aku nk Buat kerja! Please kaki tu potong jer!"

"sukati Aku ah ingt sklh bpk kau ke ini tak bleh itu tak bleh! Ni cara Aku menikmati bubble gum" pup bubble gum yg dibuatnya pecah.

"asila meningggal"
Menarik buku duduk di atas lantai.

Ape yg Aku lihat ade lah kasut yeonjun yg putih itu kelihatan kelabu kekusaman.

Mne table mate Aku yg lama ni Oi, soobin mne kau ilng, knp kau digantikan dgn budk anat ni?!

Meihat ke arah yeonjun yg sedang mngunyah bubble gum itu, Aku baru teringat tentang baju aku yg melekat bubble gum!

Halah halah ape Aku nk Buat ni.
Menghidu bubble gum yg melekat di baju itu, erk takde Bau bubble gum dh Bau air liur ja. Heh redha je lah kene kutuk dgn tukang kutuk org tu beomgyu!

"eh bubble gum aku, eh?!" merangkak ke bwh ke arah Aku lalu tgn nye menarik bubble gum yg melekat di bahagian kain baju di perut aku.

"ah taguna punya jantan!" mcm meraba Aku siaa!

"eh kau pikir Aku ingin ke dkt kau, bubble gum aku lh!"

"Ish bla lh Aku nk Buat kerja sklh dulu"

Die terus menggoyangkan kaki nya di atas meja.

Apesyadap Sgt ke bubble gum tu?! Mcm itu punya Merapu sampai nk Raba Aku, eish Syaitan punya bisikan ini.

-Kringggggg, lonceng berbunyi-

Halamak halamak kerja sklh Aku abis kene bantai dgn cikgu jeon!

"Bangun, beri hormat! "Kata heuningkai selalu ketua kelas

"hah hah asyila lah keluarkan itu kerja sklh"

Ah cikgu jeon ni!

"dan yg Paling kita semua tau siapa yg tak siap silalah ke depan ya"

Ape yg Aku nmpk ialah beomgyu ke depan. Beomgyu selalu tak siap? Bukan ke die selalu siap?
"eh cikgu tak panggil kamu?"

"tapi Saya tau siapa tak siap, tu dia yg memandang seya" Jari telunjuknya tunjuk trpat ke arah Aku. Argh taguna kau beomgyu

"pssst name kau ape knp org tak sebut name kau langsung?!" tnya yeonjun.

"nama Aku Lee min ji"

Hah takde respon suda ckp lh Aku cantiks ke nama ku sadap ke apakah.

Si beomgyu tu apatah die nyampah Sgt kat Aku. Die tariknya Aku keluar dari tempat duduk abis semua isi dlm beg jatuh terkeluar.
Yg Paling menyampahnya Aku punya mic Bluetooth jatuh. Ah syaiton lh beomgyu ni. Aku segera ambik mic Bluetooth yg di atas lantai tu.
Hah Syaitan kiyot ni calar lh mic Aku,petg ni dh lh Aku nk gi karaoke dgn si Jimin.

Ehe pandang depan je cikgu dh hulur tgn. Ehe tau dh cikgu nk apa. Dh Aku kene serakan mic Aku!.

Buku sklh Aku diambil beomgyu di bagi kepada cikgu.

Eleh tak takut dh siap dh tinggal letak tanda nota je.

"siap je ni, ape yg tak siapnya beomgyu" tanye cikgu.

"eh tadi pagi Saya nmpk die baru nk siapkan"kata beomgyu

"janji dh siap" hahah padan muka kamu.

"eh murid baru ke? Mana tau kelas sini?"

"naluri keibuan cikgu" jwb yeonjun

"nmpk mcm murid lama je"kata cikgu

"Saya bundle cikgu" jwb yeonjun

"dh lah sebelum virus Merapu anda merebak ke semua org, SILA kenal kan diri anda"

"hai, Choi yeonjun, seorang manusia status Saya masih bernafas di planet ini, Sekian" erk kenal kan diri ke bergurau ni?
Dan mulalah classmates diva

"mna soobin hilg?"

"soobin pergi hutan sesat kot" jwb heuningkai kwn rapat kpd soobin.

"ouh begitu"

"dh semua dh siap ke?"

"eh cikgu semua dh siap" Jwb taehyun.

[C] Bubble Gum ||Choi YeonjunWhere stories live. Discover now