Matahari menerangi pagi yg Indah, eceh wah.
Bersiap siap menuju ke sklh. Gigi busyuk Aku cuci, badan berbau kepam Aku bersihkn.
"lalalalalalala" berjalan kaki menuju ke sklh dgn senang hatinya. Perjalan yg sungguh Indah tibe tibe dicermari dgn Tiga choi.
"hey min ji" tegur Choi beomgyu.
"what?!"
"ni boyprend kau kan?" tnye beomgyu
"sape?!"
"choi yeonjun" jwb beomgyu yg merepek
Heh tuka topik lh seya, kebetulan soobin ade di situ
"eh soobin sejak bile kau jumpa jalan keluar dari hutan tu?""Aku jumpa tarzan pastu dia tunjuk Aku jln keluar" jwb soobin
"ouh begitu"
"hah tukar topik!, yeonjun tu boyprend kau en?" Kata beomgyu
"ha Aku boyprend die dh jgn kacau Aku dgn die" Kata yeonjun dgn selamba. Terkejut Aku dibuatnya apabila die menyebut Kata ii tersebut.
Tgn Aku dipegang Aku dan yeonjun jln beriringan.
soobin dan beomgyu ditinggalkan di blkng."Knp beomgyu tnye mcm tu?"
"mne aku tau Aku terkejut die ckp mcm tu tapi Aku terpikir ape kau ckp mlm tadi"
"tak lain tak bukan taehyun lh kot yg ckp"
"ehe biar lah die janji Aku dpt bubble gum aku"
"tak de ii selagi Aku tak tau sape ckp dkt beomgyu selagi tu takde bubble gum"
"alamek minah ni Aku tolong kau tadi"
"kau tau ke someone yg Aku ckp semalam?"
"tau Sgt"
"mne kau tau?!"
"semalam Aku panggil kau tapi kau mcm tak tau arah bunyi je pastu Aku follow kau sbb nmpk ade mcm jembalang follow kau pastu Aku ikut kau pastu Aku curi ii dgr"
Satu pukulan di kepala yeonjun daripada tgn Aku yg cantik ini."aduh!"
"takde keje lain ini budk!"
Setibanya di kelas, Aku melihat tempat duduk soobin yg berada di sebelah Aku kosong. Soobin yg dtg ke sklh itu duuduk di tempat lain.
"soobin knp kau?...."
"Aku bagi peluang lh dkt kau dgn yeonjun untuk sweet ii"
"merepek apa siaa"
"satu sklh dh tau dh pasal kau dgn yeonjun, cikgu jeon pun dh tau"
"hah! Sape bagi tau kau!"
"alah sape tu name die sape eh kang, kang errr kang ape eh?"
"kang tae hyun?"
"hah die tu yg kiut ii Hensem tu tapi Aku lagi hensem lh"
Beredar dari situ lalu meletak kan beg di kerusi. Yeonjun memandang Aku pelik.
"apahal?!"
"heh taehyun yg ckp"
"ahahaha padan muka anda!"
Beomgyu masuk ke dlm kelas memerhatikan Aku.
Tgn kecil cumil yeonjun Aku pegang.
"lepas arr Aku rase mcm org utan yg pegang tgn Aku ni!""diam lh syaiton kau tak nmpk ke?!"
"oke ii Aku phm!"
"mne taehyun?"
"mne lah Aku tau Aku ni bukan Omma die" jwb yeonjun
"haish"
Cikgu jeon masuk, soalan pertama yg dituju ke cikgu jeon keluar dari mulut yeonjun.
"cikgu bubble gum bile nk restock?"tanya yeonjun kpd cikgu jeon yg baru sahaja masuk kelas belum sempat duduk lagi.
"ouh ye nk beli ke?" usahawan bertanya(cikgu jeon jungkook)
"ye cikgu Saya tak bleh hidup tanpa ia" jantung dia ka
"cikgu ade bwk tapi satu bungkus dlm nye ade 3 je" Kata business man itu (cikgu jeon)
"alah sikit nya" rungut yeonjun si gila bubble gum
"cikgu mne bleh jual brg dkt sklh!" sampuk heunungkai
"business is businesses" uwu usaha an muda
"min ji kau bayar" hah tiber
"wait what?!"
"ye lah kau lupe ke?" acah lupe je
"tapi......."
"a a a takde tapi ii"
"oke fine"
Menyerahkan duit dgn tidk ikhlas tapi pura ii ikhlas."oke dh skrg ni belajar oke!" merecik air liur but wangi bleh Buat perfume.
Fokus ke depan tapi hanya memandang ke arah papan putih Kata ii cikgu masuk telinga kiri keluar telinga kanan.
Habis sudah ini parts. Tgn cumil anda tu sila lah tekan butang Bintang tu
YOU ARE READING
[C] Bubble Gum ||Choi Yeonjun
FanfictionCOMPLETE Choi yeonjun "untuk bubblegum tu Aku sanggup jadi boyfriend kau" Warning Penulisan yang aneh