4

6 1 0
                                    

Өглөөний хурц нар миний нүдийг гялбуулан сэрээлээ. Хажуу тийшээ харахад миний л сонгосон тэр нэгэн залуу гүн нойрондоо дугжирч буй мэтээр харагдана. Би түүнийг өөрийн мэдэлгүй ширтсээр байв. Үнэхээр царайг юм. Тэр нүд ,уруул ,хамар ,хөмсөг гээд бүгд үнэхээр төгс юм.

Намайг ингээд бодож байх хооронд нүдээ нээгээд би тийм царайглаг байна уу? Гэж асуух ёстой доо!!

Хүлээсээр хүлээсээр. Удалгүй би бослоо.

Одоо л миний гарнаас татаж авах ёстойдоо!? Хха би ч юу л бодоод байна даа >~<

Би угаалгын өрөө орхоор явлаа. Новш гэж тэр яаж ийм харгис байж чаддаг байнаа. Миний хувцасыг бүгдийг нь урчихаж Т-Т.

Удалгүй би яаж ийж байгаад хувцасаа скочдох нь холгүй наан өмслөө. Толинд харахад зүгээр л гамшиг харагдаж байв. Хүрмээ өмсөхөд арай л гайгүй болов.

Би одоо явах хэрэгтэй байх. Тиймүү?

Явахаасаа өмнө би түүнийг нэг үнсээд бас түүний хувцасыг тэр чигт нь хайчаар хайчлаад гарлаа. Адилтай бол адилтай.

Ааш. Эгчид юу гэж хэлэх вэ? Очингуут гэртээ яагаад хоноогүй юм гэх байхдаа. Зза. Мэдэхгүэ. Яаг тэр үедээ л бодож олъё.

Би яван явсаар гэрийн хаалгыг татлаа

Би-Эгчээ! Би ирлээ.

Новш гэж яах гээд өөрийгөө бариад өгчихөв өө!?

Эгч цаанаас их л санаа зовсон харцтай над дээр ирэн тэвэрлээ.

Эгч-Гүги. Чи хаана байсан юм. Ямар их санаа зовсон гээч!!

Би-Уучлаарай. Харин Сэжинтай хамт хичээлээ хийгээд. Дээрээс нь утас унтасцан. Уучлаарай.

Эгч-Зза. Зүгээрээ гэсээр надруу харан инээлээ.

Уучлаарай эгчээ. Би зөв зүйл хийж байгаа гүйгээ мэдэхгүй байна...


*Маргааш нь*


-Хөөе. Чи муу хаана байна гараад ир! Жон Жонгүг!!!

Би-Бурхан минь би таниас юу ч гуйж байгаагүй шүү. Харин энэ удаад амийг минь авраарай гэж гуймаар байна.

-Хөөш ЧИ!!!

Би-Өө..! С.сэжинаа! Яасан эрт ирсийн.

Сэжин-Чи муу яаж чадаж байнаа. Намайг хаяаад явна гэнээ!!! Би чамайг бүхэл бүтэн шөнөжингөө хүлээлээ! Чи муу хайна байсын айн!!!

Би-Аан. Өчигдөр үү? Би н.нөгөө айгаад тэгээд шууд гэртээ харьчихсан юм аа!? Уучлаарай. Сэжинаа. Амь өршөө. Миний буруу!!!

Сэжин самбарын урд гараад-Хөөе! Би Жон Жогүг гэдэг хүнийг уучлах ёстой юу!!!

Бүгд-ҮГҮЭ!!!

Сэжин-Сонссон уу! Чамтай орой тооцоо бодноо. За юу! Орой цугтчив!!! Тэгвэл чи дуусий шүү!

Би-ЗАА!!! Би цугтахгүэ. Амлажин. Гэхдээ надтай маргааш тооцоо бодож болохгүй юм уу? Өнөөдөр манай эгч ажлаасаа гарцан. Бас эмээ маань өөд болцон. Бас манай нохой үхээд. Бас ...

Сэжин-Боль2. Танай эгч чинь ажилгүй байгаа биздээ?! Бас чамд нохой байхгүй биздээ. Энэ сард эмээ чинь 3 удаа үхлээ.  Чи надаар даажигнаад байна уу!!! Орой байж байгаарай. Цугтуул үхийшүү!!! Алив хичээлээ гаргаад хичээлдээ суу!!!

*Орой нь*

Сэжин-Мм чамайг яаж шийтгэдэг юм билээ?!

Би-Сэжинаа! Сэжинаа! Би газар дээрх ганц сайн найз чинь гэдгийг санаарайдаа. Сэжинаа!

Сэжин-Мм. За яахав. Тэгвэл чи намайг шар айраганд даа.

Би-яаж дээ?! Би 21 хүрээгүй шдээ. Яаж авах болжийноо!?

Сэжин-ЮУ!?

Би-А.аан. Ойрхон хаана ш.шар айраг зардаг билээ??

Сэжин-Тиймээ одоо л зөв сэтгэжин....







*5 сарын дараа*






*Утсаар*
Эгч-Хөөе. Жонгүга! Өнөөдөр эгч нь найз залуугаа дагуулж очноо. Чи хичээлээ тараад шууд хүрч ирээрэй. Ойлгосон уу?

Би-Нээрээ юу?

Эгч-Тиймээ.

Би-За эгчээ. Би бүр гүйгээд очноо.

Эгч-Чамайг ийм баяртай байгаад баяртай байна. За тэгвэл орой уулзий. Баяртай.

Би-Баяртай эгчээ.

Би утсаа таслалаа. Хөөх. Эгч маань хүнтэй үерхэж байна. Энэ ч том амжилт шүү. Би ч гэсэн үерхмээр л байна. Даанч чадкумдаа.

*Хонх цохих*

Би-Тиймээ хичээл дуусчихлаа. Одоо шууд гэрлүүгээ явъя. Сэжинаа явий. Хурдлаарай.

Сэжин-Заа.

Сэжин бид хоёр алхсаар тэдний гэрийн үүдэнд ирлээ.

Би-Баяртай. 1дэх өдөр уулзий.

Сэжин-Зөө. Баяртай гэсээр гэрлүүгээ орлоо.

Би ч гэрийн зүг хөдөллөө. Замаараа чипс ундаа зайрмаг гэх мэтчилэн зүйлс авлаа. Удалгүй гэрийн үүдэнд ирлээ. Хаалга онгойлгон-Би. Ирлээ. Эгчээ.

Эгч-Өө. Чи ирчихсэн үү?!

Би-Тиймээ. Би ирч...

-Сайн уу. Жонгүгаа!

Чөтгөрийн урхиWhere stories live. Discover now