5

7 1 0
                                    

Өглөө болсоныг илтгэн утасны сэрүүлэг минь хангинаж эхэллээ. Би босон хувцсаа өмсөөд доош буулаа. Ашгүй гэж тэхён явчихсан байна.

Би-Эгчээ өглөөний мэнд.

Эгч-Оо...Сайхан амарсан уу?

Яаж сайхан амрахын. Шөнөжин та хоёрын талаар бодсоор байгаад бүр цурам ч хийгээгүй.

Би-Дажгүэ. Тэхён явчихсан юм уу?

Эгч-Тиймээ. Өглөө эрт ажилтай гээд яваад өгсөн. Гэхдээ орой ирнээ. Санаа зоволтгүй.

Би-Үгүй байлгүдэ..-_-

Эгч-Нээрээ багш чинь залгасан.

Би-Яасан гэнэ?

Эгч-Аан. Харин чамайг сургууль дээр эрт хүрээд ирээрэй гэж байна лээ.

Би-Хэд гээд?

Эгч-Нөгөө... 9:00 гээд.

Би цагруугаа хараад- Юу вэ!! Эгчээ энэ цаг буруу явж байгаа биздээ!! 14:00 гэж юу гэсэн үг юм бэ?! Та намайг эртхэн сэрээхгүй яасан юм бэ?!

Эгч-Чи их тайван унтаж байсан болохоор сэрээгээгүймаа.

Би-Та нээрээ! Зза ингэж байх зав алга. Би явлаа. Баяртай.

Эгч-Болгоомжтой яваарай!

Би-За гэсээр хамаг хурдаараа сургууль руу гүйлээ. Азаар манайх бас ч гэж ойрхон нь яамайдаа. Хол байсан бол за тэгээл будаа!

~~~~~

Би-Уучлаарай багшаа! Орж болох уу?

Багш-Чи яасан их оройтов? Хичээл ороод бараг дууслаа?

Би-Уучлаарай багшаа. Би нөгөө унтчихжээ. Дахиж ингэхгүэ.

Багш-Зза. Миний интгэдэг сурагч болохоор чамайг энэ удаад өршөөе. Алив суу!?

Би-За!

Удалгүй 4,5,6,7 гэх мэтээр цаг өнгөрч хичээл дуусах болжээ.

Багш-За. Хүүхдүүдээ! Би өнөөдрөөс өөр сургууль руу солилцоогоор явж байна. Ойролцоогоор 2-3 сарын хооронд, тэр хугацаанд та нарт өөр багш хэрэгтэй болно гэсэн үг. Гэхдээ бид энэ хугацаанд багш олж чадаагүй учраас нэгэн зохиолчыг багшлахаар урьсан. Та нар тэрний үгэнд сайн ордог юм шүү! Маргааш би тэрнийг та нарт танилцуулах учраас бүгд хоцролгүй ирээрэй. За хичээл дууслаа.

-Багшаа!

Багш-Яасан?

-Тэр багш эрэгтэй юм уу?

Чөтгөрийн урхиWhere stories live. Discover now