7

5 1 0
                                    

Багш-За. Өнөөдрөөс эхлэн та нарын шинэ багш энэ жилийг төгсөн төгстөл хамт байх болно. Гэхдээ тэрний хэр их зовохыг хэн мэдлээ?

Бүгд-БАГШАА!!!!!

Тэр гэнэт л өөрийгөө танилцуулж эхлэлээ.

-Сайн байцгаана уу? Ким Тэхён гэдэг. 22 настай. Уран зохиол болон жүжигт дуртай. Та нарыг надад туслаж дэмжинэ гэж бодож байна.

Тэр гэнэт л надруу харж орхилоо. Тэгээд "ЧИ ХЭЗЭЭ Ч НАДААС ЦУХТАХГҮЙ" гэсэн шиг харах нь тэр.

Бүгд багш руу аймшигтайгаар үхлийн харц тээн харах бөгөөд нэг охин суудлаасаа босон-Багшаа!

Багш-За. Ежи.

Ежи-Та бидэнд хичээл орох багшийг эмэгтэй гэж хэлээ биз дээ?!

Багш-Тэгэлгүй яадаг юм.

Ежи-Юу гэсэн үг юм бэ?

Багш-За та нараас өшөөгөө авч байгаа юм. Харин ч багахан өшөө авалт байлаа. Би та нар шиг тэгэж багшийн сандал дээр наалдан пад асгаж тэр багшийнхаа царайг ямар болохыг харахгүй л дээ!

Бүгд дор бүрнээ чимээгүй боллоо. Яагаад гэвэл тэдэнд багшлах гээд ирчихсэн байгаа хүн бол тэдний шүтээн. Эрэгтэй эмэгтэй хамаагүй тэрнийг шүтдэг.

Багш-За тэгээд сайн танилцаад авна биз. Тэр та нарт нэлээн хэдэн хичээл заах учраас байн2 уулзах байх гэсээр хаалгаар гарлаа.

Тэхён-За тэгэхээр хичээлдээ орцгооё. Би анх удаа л багшлах гэж байгаа тул тийм их хичээлээр шахахгүэ.

Тэд бүгд баярлаж байлаа гэхдээ тэд юу ч дугарж зүрхэлсэнгүй.

Тэхён-За тэгэхээр эхний цаг *надруу чи миний бай гэсэн шиг харах* уран зохиол байсан. Гэхдээ би энэ хичээл дээр та нарыг гайгүй байх гэж бодож байна. Тиймээс би эхний хоёр цагийг чөлөөт цаг болгож байна. Та нарт надаас асуух асуулт байвал асуу. Харин дараагийн цаг дээр би та нарт кино үзүүлэх болно. *Түүний харц надаас салсангүй*

Түрүүнээс хойш чимээгүй байсан Сэжин ширээнээсээ босон-Багшаа! Танд хайртай хүн байгаа юу?

Энэ асуулт намайг хангалттай сандрахад хүргэсэн юм.

Багш-Яагаад ингэж асууж байгаа юм?

Сэжин-Та хүссэн бүхнээ асууж болно гэсэн биздээ гэсээр яг л шрэкийн муурний нүд гаргах аж.

Чөтгөрийн урхиWhere stories live. Discover now