Telefonumun çalmasıyla gözlerimi araladım arayan bizim çok yakın arkadaşlarımızdan olan umuttu.
''Efendim kardeşim''
''Kanka ben bu gün istanbula geldim haber vereyim dedim''
''Lan şimdimi söylenir hemen bize gel''
''Tamam kanka görüşürüz''
''BB''
hızla kalkıp bizimkilere haber verdim herkes çok sevinmişti.
Busenin konuşmasıyla ona döndüm''celloş dün cemre yayın açmış bir bak istersen''dediğinde derin bir nefes aldım.
''Yok kanka yaa gene sevmiyorum lan diye bağırmıştır hiç moralimi bozamam''
''Kanka bence bak yaa''diyen eda ile onaylayıp yayını izledim.
''Yengem görüyon mu bak o da seni özlemişş''diyen aysude ile gülümsedim.
.........................................................
Umut gelmişti hep beraber sahile inmiştik karşıdan elinde valizle ağlayarak koşan kızı görünce kaşlarım çatıldı.
Bu kız denizdi tiktokta 3m takipçisi vardı.
UMUTTAN
Deniz denen kızın bana çarpmasıyla düşmesin diye sıkıca beline sarıldım beni itip geçmeye çalışınca kolunu tuttum.
''Çekilin gitmem lazım beni bulursa o adama vericek bırak lütfen''daha çok ağlamaya başlamıştı.
''kim seni kime vericek''dediğimde cevap vermeyip kolunu kurtarmaya çalıştı.
''cevap versene kızım deli etme adamı''diye bağırdığımda korkarak aysudenin arkasına geçti.
''Yaa kork diye bağırmadım ne oldu anlat birlikte çözelim''dediğimde tekrar yanıma geldi bizimkiler sessizce izliyorlardı.
''dedem beni birisi ile evlendirecekmiş bende kaçtım her yerde beni arıyor''dediğinde hızla bizimkilere baktım.
''o zaman şöyle yapalım bize gidelim orada bulamaz seni''cellatın dediğini onaylayıp üşümesin diye kolumun altına aldım hala ağlıyordu.
Eve geldik kızlar sofrayı kurmuştu hep birlikte oturmuş yemek yiyorduk.
Sessizliği yiğit bozdu ''deniz acaba sende mi bize katılsan''dediğinde tüm bakışlar denize döndü ama o bana bakıyordu.
''şey bilmiyorum''dedi çekingen tavrıyla baya utangaç bir şeydi yemek bile yemiyordu utandığından azına yemek tıkıp yiğite döndüm.
''kanka onun azı dolu evet diyor yani''dediğimde kızlar sevinçle kalkıp denize sarıldı tabi denizde bu sarılma sayesinde biraz açılmaya başladı konuşuyordu yani hatta fazla konuşuyordu.
''Şimdi siz cemreyle sevgiliydiniz bu salakta yaren istemiyor diye seni terk mi etti''dedi alayla gülerek başımızla onayladığımız da alayla gülüp
''vayy be analar ne enayiler doğuruyor ben sana diyim cellat abi bu yarenle cemrenin arası bozulacak''dedi kendinden baya emin konuşuyordu.
Sonra bana yaklaşıp gözlerime baktı ''senin gözlerde maşallah yanii''dediğinde hepimiz güldük o da ne dediğinin farkına varınca hızla önüne döndü.
''Biz size bir şey diycez''diyen ikizlerle dikkatimi o tarafa çevirdim ''biz erzuruma gidicez''dediler.
................................
Aradan yarım saat geçmişti yayın açacaktık deniz içerde kahve yapıyordu yayını açıp toplanmasını bekledik herkes yerleşince denizde kahveleri getirdi çet denizi görünce çıldırmıştı yer kalmayınca denizde utanarak yanıma oturdu.
(koyu yazılar çet)
Cellat konuyu açtı ''arkadaşlar grupta bir takım değişiklikler oldu ikizler ailevi nedenlerden dolayı gitmek zorundalar ve birde yeni üyemiz var deniz zaten bazılarınız tanıyor 3m takipçisi var''
Aşkımm çok tatlış oldunuz siz böyle yaa
çok şükür kel aylak ve ikizi gidiyooo
CELLATINKIZLARIYIZ
KORKMAZAİLESİÇOKGÜÇLÜ
Yiğit abi aysudeyi sal yayında şap şap öpüyon sap var burda jkhh
şip damarlarım horon tepiyor
#UMDEN
Eda aşkım çok dadlısın
Yaa ikizler gitmesin :((
şip şip su sesi kjhkljhjkh
ÇANÇİNÇONCEMCELLK:JLJLJLPLKPİ
Deniz abla umut abiden utanıyoo jhvkjgjk
''arkadaşlar şip yapmayın umut ve deniz sevgili değil''dedi eda ardından gülmeye başladı.
''Yiğit kanka öpme aysudeyi sapların gözüne yigay kaçıyo jkgjhkhk''
DENİZDEN
Telefona biraz yaklaşıp çete baktım
cemre çok güzel sen yavşağın tekisin cellat cemre sana bakmaz ağla
yazıyı sesli okuyup sinirle yutkundum ortam bir anda gerginleşmişti.
''Bana bakın beni sinir etmeyin cemre solmaz sosyal medyana sahip çık gelmiş abisi yaşında adama küfür ediyo terbiyesis şey ayrıca cemre cellatı hak etmiyor cellat yerine arkadaşlarını seçti hayatında mutluluklar diliyoruz cellat abime bulaşmasın yeter umarım seçtikleri vazgeçtiğine deymiştir''dedim sinirle ardında küfür edeni yayından attım.
........................................................
destek olun lannn uıujljhıltujj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM
Teen FictionBiz boşu boşuna umutlanmayız demek ki bir bildiğimiz var dokunmayın ÖDCFC