Bölüm 3

651 45 11
                                    

#KADINAŞİDDETEHAYIR

#ARYAİÇİNADALETİSTİYORUZ

....................................................................

Hızla yayına girip izlemeye başladık.

NE!.Bildiğin bana sallıyordu cemreden prim mi kasmışım aptala bak sinirle ayağa kalktım ardımdan herkes ayaklandı.

''kanka bir şey yapmayacaksın değil mi''diyen yiğite olumsuz anlamda kafa salladım rahat bir nefes alıp yerine oturdu.

''Yayın açıp azının payını vericem''diyerek cebimden telefonu çıkarıp yayın açtım.

''Kızlarımm hoşgeldinizz enayinin biri yayın açıp bana sallamış ben prim kasıyor muşum falan aptala bak benim 6M luk kocaman bir ailem var asıl adımı azına alıp prim kasan sensin ayrıca ben o arkadaşı cidden çok sevmiştim hoş hala seviyorum ama kendisi beni saçma sapan bir neden için terk etti kendisi kaybetti benlik bir sıkıntı yok ayrıca rüzgarprim senin cemreye aşık olduğunun farkındayım o kafanı uçururum yayınlarda eğlenceli komik durabilirim ama yüz yüze gelirsek hayatın kayar ona göre''dedim ardından eğlenceli bir yayın yapıp kapattım.

..........................................

Cemreden

Rüzgarın yayınını görünce sinirden deliye döndüm ardından fake hesaptan cellatı stalklamaya başladım.

Yayın açtığını görünce hızla girip izlemeye başladım baya sinirlenmişti ve bir o kadarda kırgındı bana ondan ayrılmam çok koymuştu galiba gerçi bana da koymuştu çok özlemiştim hep yaren yüzündendi.

O istemişti ayrılmamı yoksa benle arkadaşlığını bitireceğini söylemişti.

Ağlamaya başladım hıçkıra hıçkıra ağlamaya kapı açılınca kafamı o tarafa çevirdim tüm ekip karşımdaydı yaren bana yaklaşıp dokunmaya çalıştı ama ben hızla engelledim.

''Kanka iyi misin''dediğinde sinirle konuştum

''İYİ GİBİ Mİ DURUYORUM GÖRMÜYOR MUSUN OLMUYOR YAPAMIYORUM ONSUZ ÇOK AŞIĞIM ONA AMA SEN KENDİNİ DÜŞÜNMEKTEN BENİM NE KADAR ACI ÇEKTİĞİMİ GÖRMÜYORSUN ARTIK SENDEN NEFRET EDİYORUM TAMAM MI DUA ET CELLAT BENİ AFFETSİN YOKSA SİLERİM SENİ''dedim ağlamaya devam ederek berkeler gelip hızla bana sarıldı yaren sinirle odadan çıkıp gitmişti elimi yüzümü yıkayıp yayın açtım.

Yayının yorumlarında cemcel istiyorsan göz kırp saçınla oyna nefes al falan yazıyordu gülümseyip derin bir nefes aldım ardından saçlarımı geriye atıp göz kırptım çet çıldırıyordu utanarak saçlarımla yüzümü gizledim.

''Arkadaşlar herkes hata yapar ben kocaman bir hata yapıp hayatımı anlamlı hale getiren çok güzel bir insanı kaybettim ama tercih ettiğim kişi deymezmiş keşke zamanı geriye alabilsek ama olmuyor işte ''dedim ağlamaya başlayarak çok yorulmuştum kalbim sıkışıyordu dayanamıyordum yokluğu kocaman bir boşluk oluşturmuştu.

.....................................................

PAPATYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin