DENİZDEN
Sabah erkenden kalkıp kahvaltı hazırladım herkes uyanmıştı neredeyse ceren de gelmişti.
Buse ''kanka gidip umutu uyandır sana''dediğinde omuz silktim ''bana ne yaa neden ben''dedim çocuk gibi.
Aysude''çünkü birbirinize aşıksınız''dediğinde hızla ayağa kalktım ''ne alakası var yaa neyse ben gidip kaldırırım''off yaa o kadar belli oluyomuy du hoşlandığım.Kapısını çalıp odaya girdim üstünde bir şey yoktu altında da gri eşortman vardı.
''umut''dedim kolunu dürterek.
Beni takmayıp uyumaya devam ettiğinde onu izlemeye başladım.Çok güzel uyuyordu,kalbinin güzelliği dışına da yansımıştı resmen.
Tedirgin bir şekilde elimi saçlarının arasına geçirdim bir süre sonra elimi çekip tekrardan seslendim.
''Umut hadi uyan''biraz kıpırdanıp gözlerini açtı beni görünce gülümseyip yatakta oturur pozisyona geçti.
''Vayy minnak şey demek artık beni sen uyandırıyosun'' dediğinde utanarak başımı salladım ve odadan çıkıp mutfağa gittim.
''Ne oldu kanka öpüştünüz mü''diyen edayla gözlerimi kocaman açtım ''yok daha neler ben sana soruyormuyum aresle ne zaman çıkmaya başlarsınız diye''dedim kıkırdayarak ama kızlar gülmüyordu hatta şokla arka tarafa bakıyorlardı başımı çevirdiğimde aresi görmemle hızla mutfaktan kaçtım.
Salona doğru koşarken umut beni belimden tutup sarıldı ''ne yaptın da kaçıyosun bakalım''dediğinde tedirgin bir sesle ''şeyy pot kırdım''dedim.
CELLATTAN
Kahvaltımızı etmiştik hatta şu an kafedeydik juanlar da buradaydı ama onlarla hiç konuşmamıştım neredeyse.
Zaten berkeye bu gün ayrı bir sinir olmuştum gözlerini denizden çekmiyordu inşallah umut bi yerlerini kırmazdı.
Başımı çaktırmadan cemreye çevirdim bana bakıyordu başımı çevirdiğimi görünce gülümsedi göz devirip kolumu busenin omzuna atıp sarıldım ne var birazda o sürünsün de mi yani.
DENİZDEN
Berke sürekli bana bakıyordu artık rahatsız olmaya başlamıştım o yüzden sandalyemi umuta doğru biraz daha yaklaştırıp kollarımı umutun beline doladım bana sorarcasına baktığında sevimli bir şekilde gülümsedim o da bana sarılıp kulağıma ''evde konuşucaz ufaklık''dediğinde başımla onayladım.
Başımı çevirdiğimde edanın aresin kolunun altında gayet neşeli olduğunu gördüm artık sevgililerdi.
Benim sayemde jhjhb
CEMREDEN
Cellatın beni takmaması çok zoruma gitmişti ayağa kalkıp lavaboya doğru ilerledim.
Arkamdan buse de gelmişti kolumu tutup beni kendine cevirdi.
''Bana bak cemre gene yayınlarında cellata ümit vermeye başlamışsın bu seni son uyarım cellat senin oyuncağın değil onu bir kez daha üzersen seni bitiririm''dedi.
''Bana bak buse ben cellatla oynamıyorum onunla tekrardan mutlu olmak istiyorum onu üzmeyeceğim''
''Söz mü''dedi dolu gözlerle bana bakarak
''SÖZ''
BUSEDEN
Birinin cemreyle konuşması lazımdı ve ben bu görevi üstlenmiştim uyarımı da yapmıştım masaya geldiğimde gördüğüm kişi ile şok oldum.
.................................................................................................................
Arkadaşlar son olaylar hakkında ne düşünüyorsunuz
cercel muhabbeti hakkında mesela
yada cellatın açtığı yayın
sonra busenin açtığı yayın
ve cemrenin açtığı yayın
birde cemcel hakkında
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM
Teen FictionBiz boşu boşuna umutlanmayız demek ki bir bildiğimiz var dokunmayın ÖDCFC